• Файл

Оксана

Бухгалтер, менеджер по продажам

Розглядає посади:
Бухгалтер, менеджер по продажам, Бухгалтер з первинної документації
Вік:
40 років
Місто проживання:
Городок (Львівська обл.)
Готовий працювати:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бенсь Оксана Вікторівна
Дата народження: 15.05.1985 р.
Місце проживання: м. Городок, Львівська обл.
Тел. моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: Вища

Ціль: претендентка на вакансію бухгалтер,
фінансист, управлінець (менеджер)

Досвід Роботи

з 26.11.2007 р.-16.11.2012 р.

Управління Державної казначейської служби України у Теофіпольському районі Хмельницької області

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності з операцій виконання бюджетів
◦ Формування та складання фінансової та бюджетної звітності розпорядників та одержувачів, які отримують кошти місцевих бюджетів.
◦ Знання програми КЛІЄНТ-БАНК, інших фінансових документів.
◦ У межах своїх повноважень виконання попереднього та поточного контролю, пов’язаного із дотриманням єдиних правил ведення бухгалтерського обліку,складання звітності про виконання кошторисів бюджетних установ та внесенням в облік і звітність усіх операцій, пов’язаних з надходженням та здійсненням витрат місцевих бюджетів.
◦ Звіряння отриманих виписок по реєстраційних рахунках розпорядників коштів із первинними документами, видача їх розпорядникам коштів.
◦ Приймання і перевірка місячних, квартальних та річних фінансових звітів установ та організацій, які отримують кошти місцевих бюджетів відповідно до Порядку складання місячної, квартальної та річної фінансової та бюджетної звітності у відповідному році.
◦ Виконання інших казначейських операцій.
Уповноважена особа із соціального страхування
• Прийняття рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною), вагітності та пологах, на поховання) і передає його роботодавцю для проведення виплат, здійснення розрахунків тощо;
• Здійснення контролю за своєчасним направленням до робочих органів відділень Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення.

з 19.11.2012 р.

11.02.2014 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтуся»
м. Львів

Бухгалтер
• Внесення в бухгалтерську програму 1C БУХГАЛТЕРІЯ 7.7. та проведення банківських виписок.
• Внесення в бухгалтерську програму 1C БУХГАЛТЕРІЯ 7.7. та проведення розхідних та податкових накладних по реалізації продукції.
• Веденням касових операцій та на рахунках в банку, облік на рахунку 311, 301.
• Складання авансових звітів.
• Внесення прихідних накладних в 1С:бухгалтерію.
• Проведення інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів підприємства.
• Оформлення, контроль та облік розрахунків по оренді транспортних засобів.
• Забезпечення проведення зустрічних перевірок з контрагентами, підписання актів звірок, прийняття заходів та усунення розбіжностей.
• Оформлення та ведення обліку представницьких витрат, складання актів на їх списання.
• Оформлення та реєстрація договорів.
• Ведення кадрового обліку.
• Оформлення наказів по підприємству.
• Оформлення, видання та збір шляхових листків та відомостей на заправку.
• Щомісячний розрахунок нормативних та фактичних витрат палива в картках обліку витрат автомобілів.
• Ведення реєстру капітальних та профілактичних ремонтів автотранспорту, періодичність їх техогляду та страхівки.
з 14.02.2014 р.
по цей час

Департамент з питань культури, національностей та релігій ЛОДА
Головний спеціаліст відділу програм, заходів та фінансово-планової роботи (провідний спеціаліст при реорганізації)
• Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетної установи та складення звітності.
• Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
• Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію
таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
• Опрацювання документів в програмному комплексі “Фіндокументи” шляхом внесення даних(кошториси, помісячні плани асигнувань, довідки змін до кошторису, зміни до плану асигнувань, зведення показників спеціального фонду, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань, платіжні інструкції, інші операції)
• Імпорт та оплата платіжних інструкцій в програмі СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство".
• Ведення меморіальних ордерів №2, №6, №8 та ін.
• Здійснення відшкодування витрат по авансових звітах.
• Подання звітності по виплаті заробітної плати.
• Опрацювання та відправлення вхідних, вихідних листів, розпоряджень, службових записок в програмі електронного документообігу “Мегаполіс”.
• Виготовлення сертифікатів відкритого ключа електронного підпису або печатки згідно заявок про надання доступу до системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство».
• Створення витягу з єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів РРК з СДО для внесення в мережу.
• Виготовлення сертифікатів відкритого ключа електронного підпису або печатки згідно заявок про надання доступу до системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство».
• Подання звіту за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.
• Здійснення реалізації державного майна шляхом аукціону.
• Подання відомостей про державне нерухоме майно.
• Ведення обліку основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, МШП, інших запасів та матеріалів по державному та обласному бюджетах.

Освіта

2008-2010 рр.
Хмельницький університет управління і права
Факультет: управління і економіки з фінансів
Спеціальність: управитель (менеджер) з адміністративної діяльності
Диплом магістра менеджера (управителя) з адміндіяльності

2002-2007 рр.
Хмельницький економічний університет
Факультет: фінанси
Спеціальність: фінансист
Диплом спеціаліста фінансів з відзнакою
1991-2002 рр.
Навчання в НВК школи-гімназії №3
с.м.т. Теофіполь Хмельницької області

Особисті якості:
- вміння працювати в команді;
- наполегливість;
- стресостійкість;
- відповідальність;
- самоорганізованість, ініціативність, комунікабельність.
Навики та хобі:
- 2002 р. ПК «Омега», курси ПК;
- вільний користувач ПК, пакет програм Microsoft Office, Інтернет браузери та ін.;
- знання 1С 7.7. Бухгалтерії, 1С 8.2 Підприємство;
- іноземні мови: англійська мова;
- вирощування та розведення квітів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: