• PRO

Євгенія

Керівник середньої, вищої ланки (Сollection, Call Center, Verification)

Вид зайнятості:
повна
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник управління Південно - Східного регіону Дирекції по збору проблемної заборгованості

з 03.2016 по 07.2024 (8 років 4 місяці)
ТОВ "ОТП Факторинг Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- контроль виконання планових показників управлінь, у разі потреби пропозиції щодо зміни стратегії роботи для збільшення доходу - формування та аналіз звітності щодо виконання планових показників ефективності відділів (KPI)
- розробка стратегії роботи з клієнтами, узгодження, затвердження та контроль її виконання - розподіл та постановка завдань співробітникам Управління
- забезпечення роботи юридичних відділів/управлінь, контроль роботи на всіх стадіях юридичного процесу
- забезпечення роботи Call Center, контроль навантаження надходження вхідних та вихідних дзвінків
- оцінка роботи працівників за результатами роботи місяця, підбиття підсумків під час особистої бесіди, мотивація
- підготовка, ведення та контроль бюджету управління
- робота з контрагентами; підготовка до внутрішніх тендерів, звіряння рахунків та актів виконаних робіт

Project manager Департаменту розвитку бізнесу та навчання

з 11.2015 по 03.2016 (4 місяці)
ТОВ «ОТП ФАКТОРИНГ УКРАЇНА », Київ (Фінанси, банки, страхування)

- комплексний аудит бізнес-процесів Управління зі збору беззаставних кредитів
- комплексний аудит вартості послуг контрагентами
- аналіз причин невиконання планів Управління
- розробка плану виходу з кризових ситуацій, нових структур Управління та мотивації
- оцінка персоналу на предмет проактивності, готовності до змін
- узгодження бюджету , термінів реалізації проектів, порядку взаємодії для отримання швидкого результату

Начальник Управління верифікації клієнтів

з 08.2012 по 04.2015 (2 роки 8 місяців)
ПАТ «КБ «НАДРА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- побудова з нуля управління верифікації клієнтів
- розробка, впровадження та організація процесу верифікації з урахуванням специфіки діяльності Департаменту та стратегії Банку;
- координація роботи з іншими підрозділами Банку;
- оптимізація процесів та інструментів у галузі верифікації.
- моніторинг, аналіз та контроль показників роботи співробітників, оперативне реагування та вжиття заходів щодо покращення якості проблемного портфеля;
- контроль та управління показниками KPI
- супровід роботи із зовнішніми контрагентами в процесі верифікації клієнтів
- побудова та впровадження системи матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників;
- побудова та впровадження системи навчання та контролю роботи співробітників;

Освіта

Національний Університет Інфраструктури та Технологій

Юридичний фікультет, Київ
Вища, з 2016 по 2019 (3 роки)

Бакалавр з права.

КНУКІМ

Культурологія, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Культуролог, менеджер індустрії дозвілля, рекреаційних ресурсів та технологій.

Знання і навички

  • Організованість
  • Відповідальність
  • Висока працездатність
  • Кмітливість
  • Почуття гумору

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати