• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11350865/

Директор юридичного департаменту, начальник відділу, адвокат, керівник

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор юридичного департаменту

з 08.2020 по 11.2024 (4 роки 3 місяці)
Небанківська фінансова установа, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Директор юридичного департаменту, ТОП-менеджер (небанківська фінансова установа, національна мережа ломбардів, 190 ломбардних відділень та мережа комісійних магазинів, 30 магазинів).
Серпень 2020 – Листопад 2024
Організація, контроль та корегування роботи департаменту (до 14 підлеглих):
•Юридичний відділ:
- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства структурними підрозділами та посадовими особами Компанії;
- претензійно-позовна робота;
- участь у перевірках, проведених на підприємстві з метою правового контролю за дотриманням процесуальних дій перевіряючих, обґрунтованості і правильності висновків перевіряючих, оформлення результатів перевірок і складання процесуальних документів, ін.; оскарження дій/рішень перевіряючих;
- розробка договорів різного типу;
- взаємодія з правоохоронними органами;
- оформлення пакетів документів для одержання ліцензій, дозволів, необхідних для здійснення діяльності Компанії.

•Відділ фінансового моніторингу:
- перевірка проведених верифікацій на відповідність вимогам НБУ;
- підготовка та подання звітності з фінансового моніторингу;
- організація розроблення та подання на затвердження внутрішніх нормативно-правових документів з фінансового моніторингу.

•Канцелярія:
- складання та впровадження маршрутів в 1С Документообіг;
- робота з реєстрації, обліку, збереження і передачі документів, в тому числі в електронній формі;
- впровадження нових та удосконалення існуючих технологічних процесів роботи з доку.

Оцінка роботи підлеглих по результату:
- розробка стратегії фінансового стимулювання працівників департаменту для досягнення планових показників;
- проміжна оцінка діючих систем оплати праці по результату для оперативного оновлення згідно зі змінами напрямку діяльності Компанії.

Досягнення:
-оптимізація штату шляхом перегляду структури, перерозподілу обов’язків, запровадження системи оплати праці по результату та автоматизації частини бізнес-процесів.
-організовано створення договірної бази - впроваджено використання типових договорів, договорів щодо нестандартних продуктів;
-створення відділу фінансового моніторингу з “0” (в т.ч. підготовка нормативної бази, приведення діяльності у відповідність до вимог чинного законодавства, автоматизація бізнес-процесів, що сприяло якіснішому і швидкому обслуговуванню клієнтів), розробка та впровадження системи мотивації, що в результаті показала підвищення ефективності роботи працівників відділу вдвічі;
-організовано розробку бази внутрішніх нормативних документів, адаптованих до бізнес-процесів Компанії та вимог чинного законодавства;
-приведено діяльність Компанії у відповідність до вимог чинного законодавства;
-побудова якісних партнерських відносин зі сторонніми організаціями та державними органами, що своєю чергою сприяло можливості надання пропозицій (Мінюсту, НБУ та ін.).

Адвокат

з 11.2018 по нині (6 років 3 місяці)
Юриспруденція

Заступник директора з юридичних питань

з 10.2014 по 08.2020 (5 років 10 місяців)
Корпорація “МОТОР”, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

- організація роботи юридичного департаменту холдингу;
- робота з компаніями -нерезидентами, супровід діяльності компаній на території іноземних юрисдикцій та захист їх інтересів;
- робота з контролюючими органами, супровід перевірок;
- підготовка процесуальних документів (позовні заяви, заперечення, відзиви на позовні заяви, апеляційні, касаційні скарги та інші);
- представництво інтересів підприємств у судах різних інстанцій та юрисдикцій;
- робота із цінними паперами;
- організація, проведення чергових, позачергових зборів акціонерів, засідань наглядової ради, зборів учасників;
- надання юридичної допомоги у вирішенні корпоративних конфліктів.

Юрисконсульт

з 01.2010 по 10.2014 (4 роки 9 місяців)
Аптечний холдинг ("Аптека низьких цін", "Копійка"), Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Договірна робота, претензійно-позовна робота, робота з контролюючими органами, отримання дозвільних документів (ліцензій, патентів та ін.).

Юрисконсульт

з 05.2009 по 08.2010 (1 рік 3 місяці)
БФ "Надія та Захист", Запоріжжя (Юриспруденція)

Надання юридичних консультацій фізичним та юридичним особам, складання документів правового характеру, претензійно-позовна робота.

Освіта

Запорізький юридичний інститут Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ

Правознавство, Запоріжжя
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Диплом з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

“Комплаєнс-менеджер”

2024 р.

"Основи менеджменту”

2 міс., 2020-2021 рр.

Знання і навички

  • Здатність ефективно працювати під тиском часу
  • Лідерство
  • Швидка адаптація до нових умов
  • Критичне мислення
  • Організованість
  • Ефективна комунікація
  • Відповідальність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

1) Підвищення кваліфікації за напрямками:
- тренінги у сфері господарського, корпоративного права;
фінансового моніторингу;
- кримінального права щодо відповідальності посадових осіб підприємства, військові злочини та ін.
Маю понад 15 сертифікатів про підвищення кваліфікації.
2) Член Наглядової Ради, спікер під час проведення семінарів, бізнес-тренінгів для керівників та бухгалтерів підприємств, публікації на профільних сайтах (banki.ua, Ліга).
3) Досвідчений користувач MS Word, Outlook, та іншими спеціалізованими програмами: «ЛІГА–ЗАКОН», VERDICTUM, Закон Онлайн, Електронний суд;
4) Посвідчення водія, кат. В.

Детальніше резюме надається за запитом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: