• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11360766/

Помічник адвоката, помічник юриста, юрист, офіс-менеджер, 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник адвоката

з 05.2024 по 11.2024 (6 місяців)
Адвокатське бюро Сергія Пагера, Київ (Юриспруденція)

Помічник адвоката

Основні обов’язки:
• Підготовка додаткових угод про припинення строку дії договору і продовження строку дії.
• Підготовка актів прийому-передачі документів клієнтам.
• Підготовка договорів для фізичних і юридичних осіб.
• Написання позовних заяв про розірвання шлюбу, заяв без участі, клопотань та про видачу судового рішення.
• Телефонні дзвінки в суд і ТЦК та СП для уточнення стану справи.
• Аналіз судових практик в реєстрі судових рішень по військовому і сімейному праву.
• Формування квитанцій судового збору для клієнтів.

Юрист

з 09.2023 по 04.2024 (7 місяців)
Адвокатське бюро Сергія Пагера, Київ (Юриспруденція)

обов’язки на посаді юриста:
• Забезпечення всім необхідним для життєдіяльності офісу.
• Відправлення та отримання кореспонденції, реєстрація вхідних документів.
• Ведення комунікації через телефонію (Stream Telecom, CRM) та управління запитами.
• Підготовка договорів та інших юридичних документів для клієнтів.
• Сканування, копіювання та архівування документів.
• Виконання доручень керуючого адвоката та інших адвокатів
• Підбір та навчання персоналу, зокрема менеджерів та помічників.
• Комунікація з судами та державними установами для уточнення статусу справ.
• Підготовка кадрових документів та ведення кадрового обліку.
• Формування справ по клієнтам адвокатам та підготовка необхідної документації.
Архівування справ та документів, забезпечення їх доступності та упорядкованості.
• Здійснення активності в соціальних мережах (TikTok) для просування юридичних послуг: ведення ефірів, відповіді на запити, коментарі, створення контенту.
Супровід соціальних мереж (Instagram, TikTok): публікація контенту, взаємодія з підписниками, погодження текстів та відео для публікації.
• Ведення обліку оплат і документообігу.

Офіс менеджер

з 10.2018 по 04.2022 (3 роки 6 місяців)
ТОВ «Професійні рішення України», Київ (IT)

контроль роботи всього офісу, розподіл дзвінків, зустріч відвідувачів,
Інші доручення керівника

Менеджер інтернет-магазину

з 02.2015 по 06.2023 (8 років 4 місяці)
Інтернет магазин жіночого одягу, Київ (Роздрібна торгівля)

Відпленна робота

Архіваріус

з 09.2014 по 02.2015 (5 місяців)
ПАТ КБ «Надра банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Архіваріус

з 06.2014 по 08.2014 (2 місяці)
ПАТ «Астра банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Фахівець сектору посиленої взаємодії з проблемною заборгованістю

з 09.2013 по 12.2013 (3 місяці)
АТ Банк «фінанси і кредит», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Старший фахівець сектору посиленої взаємодії з проблемною заборгованістю

з 11.2012 по 07.2013 (8 місяців)
ТОВ Універсальна колекторська група, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Кассир в магазин

з 11.2008 по 05.2009 (6 місяців)
Закарпатська продовольча компанія, ТОВ, Тячів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Освіта

Київський міжнародний університет (КиМУ)

Юридичний
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Знання і навички

  • Управління інтернет-магазином
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Старанність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • MS Word
  • MS Excel
  • Ведення документації
  • MS Office

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Бажання розвиватися в юриспруденції

Територіальне місце знаходження- це Правий берег (Подільський, Оболонський райони)

Call-centr -НЕ ТУРБУЙТЕ, НЕ ВИТРАЧАЙТЕ ЧАС.

Ключові навички:
• Знання в галузі права та адміністративного управління.
• Організаційні здібності та уважність до деталей.
• Вміння працювати з документацією, комунікаційними системами (CRM, телефонія).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: