Резюме від 20 січня 2017

Марина

Офіс-менеджер, логіст, оператор по набору накладних, торговий представник, 3 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу обробки клієнтів

з 10.2012 по 03.2013 (5 місяців)
ДПД Україна (Транспортні перевезення вантажу.)

Должностные обязанности:
1.Осуществляет прием звонков клиентов;
2.Осуществляет прием заказов от клиентов и своевременное внесение информации о них в операционную систему компании, а также осуществляет своевременную корректировку данных о заказах, информирование и взаимодействие с диспетчером;
3.Предоставляет консультации клиентам по следующим вопросам:
-стоимость организации транспортировки отправлений, сроки их доставки;
-возможность специальной доставки, условия организации которой отличаются от условий договора (по предварительному согласованию с операционным отделом и региональными представительствами);
-упаковка, оформление, подготовка грузов к отправке, ограничения по весу и размерам отправления;
-условия доставки отправлений;
-местонахождение отправления.
4.Осуществляет оформление отправлений в офисе;
5.Разрешает возникшие проблемные ситуации с отправлением путем взаимодействия с клиентами, другими подразделениями компании, а также региональными представительствами;
6.Предоставляет клиентам отчеты по доставкам, письменные подтверждения о доставках, расчеты стоимости доставки, информацию о местонахождении отправления;
7.Проводит качественные переговоры с клиентами;
8.Информирует клиента о наличии дополнительных сервисов;
9.Проводит работу по оформлению страхования отправлений, сортирует и архивирует страховые полисы;
10.Предоставляет начальнику отдела перечень отчетов по установленным формам с определенной периодичностью;
11.Отслеживает своевременность доставки и забора отправлений;
12.Производит расчеты стоимости доставки отправлений для бухгалтерии по закрепленным клиентам;
13.Сортирует и архивирует грузовые квитанции, внутренние акты, акты претензий;
14.Принимает участие в обучении и адаптации новых сотрудников.

Освіта

ТДТУ

Інженерна механіка, Тернополь
Вища, з 2005 по 2006 (9 місяців)

1999—2003 рр. —Диплом молодшого спеціаліста. Технічний коледж Тернопільського державного технічного університету (вид програми: освітньо-професійна програма підготовки молодшого спеціаліста, спеціальнісь: Обслуговування комп’ютерних та інтелектуальних систем і мереж.);

2003—2005 рр. — Диплом бакалавра. Технічний коледж Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя (вид програми: освітньо-професійна програма підготовки бакалавра, спеціальність: Комп’ютерна інженерія, спеціалізація: Комп’ютерні системи і мережі);

2005—2006 рр. — Диплом спеціаліста. Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя (вид програми: освітньо-професійна програма підготовки спеціаліста, спеціальність: Комп’ютерні системи та мережі ).
Досвід роботи:

Додаткова освіта та сертифікати

2010р. тренінг ,,Ефективні продажі’’ 2011р. курси ”Менеджер по підбору персоналу’’

2010-2011

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Робота з оргтехнікою Outlook Express Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Express

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Прізвище, ім’я, по-батькові: Бутко Марина Іванівна

Дата й місце народження: 11 серпня 1984 року, місто Єкабпилс. Латвія.

Домашня адреса: вул. Л Курбаса м. Тернопіль

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан: Одружена, два синочка старшому 9 років,молодшому 5,7 років

Заробітня плата:від 2500 грн

Графік роботи: робота в офісі 9.00- 18.00 можливі разові виїзди

Посади які підходять: Офіс менеджер, Логіст, Торговий представник робота в офісі (замовлення в телефонному режимі), Оператор по набору накладних, Супервайзер навчання торгових працювати.

Особисті якості: Характер спокійний, урівноважений але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Відповідальна, креативна,цілеспрямована, вмію працювати в команді, схильна до лідерства.
Посвідчення водія категорія ,,В ” практика водіння 2 роки.

* 2008— 2008рр. — Менеджер з реклами радіо Ретро та Люкс ФМ


* 2009 —2009рр. — БК ,, Тернопласт’’ Офіс-менеджер логіст
- документообіг
- прийом вхідних дзвінків
- відправка звичайних та заказних листів
- відправка, приймання електронної почти
- зустріч клієнтів
- формування наявності товару, замовлення, доставка

*2009— 2011 —ПП Бутко ,, Розхідний матеріал до електроінстументів’’
- Все що стосується фірми відкриття з нуля
- пошук бази клієнтів
- створення комп’ютерної бази
- пошук персоналу
- пошук і розкрутка нової продукції
- прийняття на роботу торгових представників, працівників складу, експедиторів
- навчання торгових без стажу працювати з клієнтами
- робота з існуючими клієнтами
- робота з проблемними клієнтами (борги)
- приймання замовлення в телефонному режимі
- обзвін клієнтів про доставку товару і суму оплати
І т.д.

*2011-2012 _ТОВ Укркур'єр
- Підбір кадрового резерву по закріпленому доставочному участку.
- Здійснення раціонального забезпечення об'ємів робіт між кур'єрами, підтримка необхідного рівня трудової і виконавчої дисципліни.
- Контроль та підтримка якісної доставки кориспонденціїї на звітному участку.
- Формування реєстрів.
- Приймання протягом дня обробленої кориспонденції від кур'єрів,
- Видача кориспонденції кур'єрам.
- Здійснення звітності та контролю роботи курєрів.
- Занесення в базу даних прихідну кориспонденцію.
- Здійснення оформлення зворотнього напрямку кориспонденції.
- Звітності.
- У разі неможливості забезпечити якісно доставку кур'єром, закріпленого за ним участком, шукати заміну в резерві.

*2012-2012_ДУКАТ (Офіс-менеджер, оператор по набору накладних)
- Виконувати різні обчислювальні і графічні роботи, пов'язані з виробничою діяльністю, проводити набір тексту.
- Реєструвати операції і зміни в базі Підрозділу.
- Виписувати і відправляти факсом рахунку замовникам.
- Передавати рахунки в бухгалтерію.
- Редагувати агентську базу клієнтів в базі і роздруковувати необхідну інформацію менеджерові.
- Перевіряти номери телефонів замовників по базі.
- Відправляти і приймати гарантійні листи, прайси факсом.
- Оформляти бланки і гарантійні листи, зміни.
- Отримати дзвінки, що поступають в команду у разі відсутності менеджера.
- Перевіряти інформацію, що надається менеджерами по базі.
- Роздруковувати документи необхідні в роботі менеджера (прайси, гарантійні листи, тексти оголошень).
- Своєчасно виписувати накладні і рахунок, а також відповідні супровідні документи.
- Приводити в належний порядок устаткування після проведення робіт; при необхідності мити і чистити устаткування з дотриманням відповідних інструкцій з його експлуатації.

Додаткові відомості: 2010р. тренінг ,,Ефективні продажі’’ 2011р. курси ”Менеджер по підбору персоналу’’

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: