• PRO

Катерина

Менеджер роботи з клієнтами, 25 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер роботи з клієнтами, Support manager, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 05.2024 по 10.2024 (5 місяців)
Огрант, ПВКП, Черкаси (Машинобудування)

Холодні дзвінки по базі потенційних клієнтів

Адміністратор

з 08.2022 по 04.2023 (8 місяців)
World day of Prayer, Черкаси (Видавництво, поліграфія)

Робота в Великій Британії .
Обробка заявок для продажу та відправка клієнтам,
- внесення інформації в базу даних по відпрацьованих заявках;
- обробка банківських переказів та чеків за оплату товару. Розрахунки в банку.

Eксперт з обслуговування корпоративних клієнтів

з 10.2019 по 02.2022 (2 роки 4 місяці)
lifecell ТОВ Лайфсел, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

-білінгові (технічні) операції (активація ліній, міграція, зміна SIM-карти, зміна інформації про договір, активація/деактивація додаткових послуг, зміна тарифу, грошовий переказ, встановлення/зміна кредиту, оформлення рахунку);
-обслуговування клієнтів (обробка запитів та вирішення проблем, запобігання конфліктів, забезпечення оперативного вирішення запитів клієнтів online та offline);
- спілкування з клієнтами, консультації (при особистому візиті в офісі Lifecell, по телефону, електронною поштою, формування листування з клієнтами);
- організація та забезпечення регулярного фінансового та операційного документообігу з клієнтами згідно з відповідними процедурами компанії;
- виконання плану відповідно до цілей і KPI.

Клієнт-менеджер ІТ

з 07.2019 по 10.2019 (3 місяці)
компанії РАСК ІН-Агро, Черкаси (IT)

- оформлення договорів на інформаційно-технологічний супровід.
- вирішення запитів клієнтів по телефону та електронною поштою;
- оформлення відповідних завдань по різних підрозділах компанії для вирішення питань клієнтів;
- контроль за процесом виконання поточного завдання в інших підрозділах;
- виставлення рахунків клієнтам за виконану роботу; оформлення договорів на інформаційно-технологічний супровід.

Менеджер по обробці звернень клієнтів ( віддалено, повна зайнятість)

з 01.2018 по 12.2018 (11 місяців)
ТОВ « Юр Клі », Дистанційно (Юриспруденція)

обробка запитів та документів клієнта

Спеціаліст по оновленню інформації для навігаторів, карт США

з 07.2016 по 08.2018 (2 роки 1 місяць)
-, Дистанційно (IT)

- перевірка об'єктів по указаним координатам;
- підтвердження існуючих об'єктів додатковими джерелами інформації.
- внесення оновлень по невідповідностям

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

з 07.2013 по 02.2014 (7 місяців)
Інтертелеком, ТОВ, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- залучення нових клієнтів;
- проведення зустрічей з керівниками підприємств;
- підписання договорів на співпрацю, звітність;
- ведення існуючих клієнтів, оформлення пакетів документів;

Спеціаліст по роботі с корпоративними клієнтами

з 04.2011 по 06.2013 (2 роки 2 місяці)
Інтертелеком, ТОВ, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- оформлення договорів;
- обслуговування клієнтів;
- підготовка рахунків на оплату послуг;
- інформування клієнтів по акціях, заборгованості,
- вирішення технічних питань в телефонному режимі;
- вирішення фінансових питань;
- ведення документації;
- підготовка архівів.

Адміністратор групи, супервайзер

з 10.2010 по 09.2011 (11 місяців)
Teleperformance Ukraine, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- робота з групой 29 осіб, яка включає в себе різні вікові категорії.
- контроль якості обробки дзвінків операторами (контроль якості розмови, виконання всіх показників), перевірка правильності оформлення заявок;
- виявлення помилок в роботі операторів, робота по їх усуненню;
- навчання працівників ефективності виконання всіх показників;
- вирішення конфліктних ситуацій.
- робота з документами Word, Excell для формування звітності.

Оператор call-центра

з 01.2010 по 10.2010 (9 місяців)
Teleperformance Ukraine, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- прийом вхідних дзвінків;
- консультація абонентів по питаннях, що стосуються інтернету, телебачення;
- вирішення фінансових, технічних питань, конфліктних ситуацій;
- інформування абонентів про нові акції;
- оформлення заявок;
- непрямі продажі.

Освіта

Європейський університет

Фінанси, Черкаси
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Стратегія продажів (Черкаси) – 2013 г.

2013 , 1 місяць

Знання і навички

  • Уважність
  • MS Excel
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Відповідальність
  • Оптимізм

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Маю добре розвинені комунікативні навички (ввічливе та ефективне спілкування з клієнтами, вміння пояснювати складні речі простою мовою);
- робота з клієнтами ( вирішення проблем та обробка скарг, уміння працювати з незадоволеними клієнтами);
- робота в багатозадачному режимі;
- робота з СRM системами;
- виявлення потреб, пропозиції щодо їх вирішення;
Трішки про себе:
2022-2023 рік прожила в Великій Британії, де покращила свій рівень англійської та поборола мовний бар'єр.
In my free time, I try to improve my English language skills, with different platforms and with friends who live in Britain.
Мала в Британії 2 постійні офіційні роботи та підробіток.
Додатково займаюся фотографіями, більше як хоббі, насолоджуюсь красою моментів).
Закінчила курси по нарощуванні та моделюванні нігтів, займаюсь у вільний час.
Активно брала участь у волонтерстві при настанні повномасштабного вторгнення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: