Наталя

Оператор call-центру

Розглядає посади:
Оператор call-центру, Кур'єр, Оператор з комунікацій, Менеджер інтернет-магазину, Спеціаліст технічної підтримки, Прибиральниця, Спеціаліст по роботі із кредитною заборгованістю
Вид зайнятості:
неповна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор поштового відділення

з 10.2010 по 03.2013 (2 роки 5 місяців)
Укрпошта (Транспорт, логістика)

Знання і навички

  • Працьовитість
  • Привітність
  • Активність
  • Комунікабельність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: