- PRO
Катерина
Адміністратор офісу, менеджер інтернет-магазину, помічник в HR-відділ
- Розглядає посади:
- Адміністратор офісу, менеджер інтернет-магазину, помічник в HR-відділ, Координатор продажів
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11568147/
Досвід роботи
Менеджер по роботі з клієнтами
з 09.2017 по 12.2020
(3 роки 3 місяці)
ФОП/ ТМ VividZone, Київ (Роздрібна торгівля)
менеджер по роботі з клієнтами в шоу-румі текстилю для дому
(комунікація з клієнтами по телефону, листування в інстаграм, на маркетплейсах, сайті, організація зустрічей та консультування з подальшим продажем на місці, наповнення та контроль за наявністю, кількістю на маркетплейсах пром, розетка, на сайті та в інстаграм, контроль наявності на складі з плануванням необхідної кількості для виробництва, участь та підготовка до тематичних виставок, робота з клієнтами та потенційними покупцями безпосередньо на виставках, ведення бази оптових покупців та контроль за своєчасною оплатою, підтримка порядку та чистоти в шоу-румі, ведення статистики та документації з продажів, підготовка товару для доставки, комунікація зі службами доставки)
Менеджер по роботі з клієнтами
з 08.2016 по 08.2017
(1 рік)
ФОП, Київ (Роздрібна торгівля)
менеджер по роботі з клієнтами в магазині текстилю для дому (ТРЦ Космополіт) робота в одному з магазинів ТРЦ, зустріч та консультація стосовно товару, ведення клієнтів та продаж на місці, приймання та контроль індивідуальних замовлень, участь та підготовка до тематичних виставок, робота з клієнтами та потенційними покупцями безпосередньо на виставках, підтримка чистоти та порядку, ведення відповідної документації, підготовка товару для доставки, комунікація зі службами доставки, комунікація з адміністрацією ТРЦ
Менеджер з реклами
з 09.2014 по 12.2015
(1 рік 3 місяці)
ТРЦ Dream Town, Київ (Нерухомість)
менеджер з реклами в адміністрації торгового комплексу (аналогічні обов'язки, такі, як на попередньому місці роботи)
Менеджер з реклами
з 09.2008 по 11.2013
(5 років 2 місяці)
ТОВ ЛРП Україна ГАМ/ТРК Глобус, Київ (Нерухомість)
менеджер з реклами в адміністрації торгового комплексу, прийом телефонних дзвінків щодо проведення рекламних компаній в ТРЦ, ведення промо та рекламних заходів від зовнішніх (бренди, ТМ та ФОП будь-якої направленості, не пов'язані напряму з ТРЦ) та внутрішніх (орендарі, тобто магазини, острівці та ресторани, які знаходяться безпосередньо в комплексі) рекламодавців, тобто погодження з керівником концепції та безпосередньо промо матеріалу та корегування, якщо воно необхідне, комунікація з клієнтом стосовно вимог, особливостей проведення та відповідності нормам служб комплексу, комунікація з юр.відділом, бухгалтерією стосовно документального ведення, договір, рахунок, акти, контроль за своєчасною сплатою, підписанням документів, актів, своєчасним розміщенням та закінченням промо, комунікація зі службами комплексу щодо проведення, адміністратор, охорона, тех.відділ, інженерний відділ тощо, контроль та комунікація з орендарями стосовно реклами, інформування нових орендарів стосовно можливостей проведення промо, ведення клієнтської бази з контактами, відстеження актуальності інформації на сайті ТРЦ (стосовно реклами, схема комплексу), редагування, фотозвіти для клієнтів та для бази рекламного відділу
Секретар керівника
з 11.2007 по 09.2008
(10 місяців)
ТОВ Корпорація Столиця/ТРК Глобус, Київ (Нерухомість)
виконання доручень директора торгового комплексу, організація та планування зустрічей, ведення ділового листування, комунікація з внутрішніми службами та орендарями торгового комплексу
Секретар
з 12.2005 по 11.2007
(1 рік 11 місяців)
ТОВ Ділайт/ТРК Глобус, Київ (Нерухомість)
спочатку помічник, а потім головний секретар (займається організацією помічника та виконує додатково більш делікатні та важливі доручення) в адміністрації ТРК Глобус, комунікація з орендарями торгового комплексу
Менеджер по роботі з клієнтами
з 02.2005 по 11.2005
(9 місяців)
ФОП, Київ (IT)
менеджер з продажів інтернет послуг (розробка персонального сайту, обслуговування, доповнення новими функціями), холодні дзвінки
Касир
з 07.2003 по 11.2004
(1 рік 4 місяці)
піцерія Пепероні, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
робота адміністратором та касиром в закладі
Вихователь
з 08.2002 по 03.2003
(7 місяців)
дитячий дошкільний заклад, Київ (Освіта, наука)
вихователь в підготовчій групі
Освіта
Глухівський національний педагогічний університет імені О.Довженко
Початкове навчання, вчитель початкових класів та біології, Глухів
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)
повна вища освіта
Знання і навички
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Аналітичне мислення
- Робота в команді
- Відповідальність
- Старанність
- Уміння організувати свій робочий день
- Бажання вчитися і розвиватися
- Чесність
- Ввічливість
- Грамотна усна та письмова мова
- Робота з клієнтами
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Шукаю роботу на Лівому березі м.Київ
Одружена, маю сина 5 років
Схожі кандидати
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
HR-менеджер
Київ -
Офіс-менеджер
25000 грн, Київ -
Адміністратор офісу
35000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 2 міста -
Junior HR Manager
Київ -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ