• Файл

Станіслав

Спеціаліст технічної підтримки

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Stanislav Vuznitsa

Profile
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Results-oriented professional with a robust history in technical support and customer service, pursuing
 stasik4ip a key role to leverage my diverse skill set. Focused on contributing strategic insights and hands-on
expertise to enhance operational efficiency and elevate service standards. Committed to driving
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
excellence through a customer-centric approach and keen problem-solving abilities.
 Ivano-Frankivsk

Experience
Skills
Safety Wizard
Customer Service TimeLine Transopration (3 month)

Technical Support Orchestrated the meticulous review of post-DOT inspection tickets, masterfully crafting appeal
letters, and providing unwavering assistance for seamless issue resolution.
Vehicle Appraisal

Analytical and Communication
Auto Damage Appraiser
Skills
1st in Flight Appraisal (1 year)
Transportation Systems and
Led and managed comprehensive vehicle appraisal initiatives, overseeing a dedicated team to ensure
Software
the delivery of a top-tier service standard in the dynamic realm of automotive assessment.
Spearheaded the implementation of advanced appraisal methodologies, contributing to the accuracy
and efficiency of the assessment process. Proactively collaborated with cross-functional teams to stay
abreast of industry trends, continuously optimizing appraisal procedures for heightened precision and
customer satisfaction.

Technical Support
TrackEnsure (2 years)

Spearheaded technical support efforts, championing swift resolutions for drivers' software challenges
and collaborating on partial resolutions for vehicle-related issues.

Achievements

Elevated customer satisfaction at TrackEnsure through adept handling of technical challenges.
Engineered an efficient appeals processing system at TimeLine Transopration, fostering improved
communication and issue resolution.
Played a pivotal role in enhancing service quality through identification and training of new
personnel at 1st in Flight Appraisal.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: