- Файл
Ірина
Інспектор відділу кадрів
- Вік:
- 49 років
- Місто проживання:
- Васильків
- Готовий працювати:
- Васильків, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11777739/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 19.04.1976
Телефон: [
E-mail: [
ОСВІТА
01.09.1998 – 30.06.2000
Київ, Україна
Київський фінансово-економічний коледж
Молодший спеціаліст, спеціальність «Фінанси», кваліфікація бухгалтера-фінансиста.
ДОСВІД РОБОТИ
01.02.2018 по теперішній час Васильків, Україна
ТОВ «ПЕРСОНАЛ ПРЕМІУМ»
- ведення кадрового адміністрування в повному обсязі (штат більше 450 осіб); прийняття, переміщення, звільнення, надання відпусток; ведення журналів реєстрації кадрових наказів;
- прийом, перевірка та заповнення лікарняних листів;
- оформлення кадрових документів (формування та ведення особових справ, карток П-2, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність);
- ведення штатного розпису;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- контроль своєчасного отримання документів з відділених підрозділів та їх систематизація;
- контроль за дотриманням квоти на працевлаштування співробітників з інвалідністю; співробітників, що мають податкову пільгу та додаткові гарантії;
- ведення кадрового обліку в системі 1С 8.3/ ЗУП;
- розробка посадових інструкцій, положень;
- участь у поданні документів по бронюванню співробітників, внесення даних по військовому обліку до програми 1С.
13.10.2000 – 05.11.2017 Васильків, Україна
«УКРПОШТА»
• Провідний економіст:
- формування, погодження та затвердження фінансового плану на рік (з поквартальним розподілом; контроль на аналіз виконання фінансового плану підприємства та його підрозділів;
-розробка заходів для підвищення рентабельності, зменшення непродуктивних витрат, збільшення продуктивності праці
- формування фінансових звітів; здійснення комплексного аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та його структурних підрозділів;
-калькулювання основних та додаткових послуг;
- участь в розробці та складанні штатних розписів (розрахунок фонду оплати праці, чисельності працівників); визначення ефективності організації праці.
- оформлення матеріалів для укладення договорів, їх облік та контроль термінів виконання договірних зобов’язань, складання актів виконаних робіт.
• Економіст з праці:
- розрахунок штатної чисельності працівників відповідно до затверджених методик, складання штатних розписів;
- проведення фотографій робочого дня працівників;
- підготовка звітів про штатну чисельність, облік показників з праці і заробітної плати;
- розрахунок матеріального стимулювання працівників;
- розробка посадових інструкцій.
• Заступник головного бухгалтера:
- забезпечення ведення бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності;
- складання фінансової, податкової звітності, організація своєчасного документообігу;
- контроль за веденням касових операцій, контроль документації контрагентів;
- облік основних засобів, ТМЦ, складів.
- авансові звіти;
- оренда приміщень, оплата комунальних послуг;
ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ
Впевнений користувач ПК.
Базові знання з економіки та фінансів, маркетингу та менеджменту.
Організаційні навички допомагають впоратися з багатозадачністю.
Вмію працювати як самостійно, так і в команді.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Здатність швидко навчатись, відповідальність, цілеспрямованість, аналітичні здібності, чесність, комунікабельність, почуття гумору, активність.
Схожі кандидати
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Менеджер з персоналу
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Київ -
Менеджер з персоналу
40000 грн, Київ -
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом
50000 грн, Київ