• PRO

Сергій

Директор

Розглядає посади:
Директор, Керівник транспортного відділу, Комерційний директор, Регіональний керівник, Директор представництва, Керуючий рестораном, Керівник відділу закупівель, Тим лід, Бізнес-консультант, Директор з логістики
Вид зайнятості:
повна
Вік:
48 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор (СЕО)

з 05.2022 по 07.2025 (3 роки 2 місяці)
Автоцех, Дніпро (Транспорт, логістика)

-Управління і стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8штук (мільйонники);
-Кризис управління(дізрапт) і виведення на новий якісний рівень персоналу і підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни і форс мажорних обставин, блекаутов, обстрілів і т.д.);
-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країн Близького Сходу, країн MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення і товарів першої необхідності) клієнту;
-Якісний і ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107%;
-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включно з тими компаніями, які не здійснювали оплату протягом 400 днів);
-Збільшення прибутку на 25%;
-Якісний фрозен тайм, крос-докінг;
-Сінергія з підрозділами компанії та дружніми компаніями збільшили прибуток в категорії «остання миля» за 2024 рік на 12%;
-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більш ніж на 28%, зниження витрат і витрат на 32%;
- Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;
- Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % і 2023/2024 на 21 %;
-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включно з передовими методами і новинками в галузі;
- CVP-аналіз, RFM-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
Складання, прорахунок і реалізація бізнес-проєктів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR-комплексу, відкриття напряму перевезення по Північній Америці);
-Навчання, менторство співробітників Компанії, а так само відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних і фізичних осіб країни і Європи;
-Понад 300 позитивних відгуків у Lardi (при понад 1000 наявних у Компанії);
-Лекції та Консультування в провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
-Ефективне ведення переговорів і укладення контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100шт) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ, Сільпо,Омега, Фокстрот,Сузір’я,Royal Canin,Delta Medical і зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo,Zammler, MSC, Cosco Group,Evergreen Marine Corporation.

Комерційний директор(ССО)

з 09.2021 по 04.2022 (7 місяців)
М'ясокомбинат МК "РІАЛ", Харків (Харчова промисловість)

•Управління комерційної діяльності підприємства;
•Ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сардельки, делікатеси і т.д.), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, півтуші, чверті і т.д.), фірмовою торгово-роздрібною мережею 30 ТТ;
•Нумеричне та зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) та вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);
•Відкриття нових ТТ фірмової торгово-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);
•Введення додаткової продукції (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція та яйце) відомих дистриб'юторів України;
•Удосконалення операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);
•Відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;
•Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%:
•Ефективна робота комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка задач та її реалізація;
•Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;
•Високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);
•Retention - 49%-25%-15%;
•CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;
•Маркетинг ATL, BTL, TTL;
•Введення нової моделі роботи з Торговими представниками (удосконалення GTS), менеджерами з продажу, супервайзерами та кураторами фірмової мережі;
•Успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн. гривень;
•Наявність особистих контактів та співпраця зі всіма торговими мережами на території України: Метро, Ашан, Сільпо, Фора, Фоззі, Новус, АТБ, Варус, Клас, Рост, Посад, Копійка, Екомаркет, Мегамаркет, Таврія В, інші регіональні мережі. А також близько 750 клієнтів в напрямку HoReCa (КаБаРе).

Директор(CBO)

з 04.2018 по 08.2021 (3 роки 4 місяці)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, Дніпро (Лісова промисловість, лісообробка)

•Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
•Збільшення прибутку на 15%. Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
•Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження. Підсумок: знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
•Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
•Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
•Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
•Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
•Управління асортиментом, цінами, укладання договорів. Виграш більше 30 тендерів.
•CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
•Виробничий леверидж.
•Реалізовано проекти: відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).
•Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).
•Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED) на основі Data-driven рішень.
•Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
•Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
•Підготовка звітності для ради директорів.
•Управління персоналом (понад 200 осіб).

Директор/ СЕО

з 01.2015 по 03.2018 (3 роки 2 місяці)
Міждународна ТПМГ MSC, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами компанії: три виробництва DIY (кріплення та шпалери), Medical (одяг); аграрний напрямок - виробництво (тваринництво, теплиці, рослинництво), дистрибуція B&B, ЗЕД, логістика;
•Прописав, захистив перед власником та впровадив всі основні бізнес процеси на виробництвах компанії (3 шт), сільгосп напрямок (4 шт), оптимізація виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;
•Реалізовано проект «оптимізація виробничої складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;
•Відкрито 5 нових напрямків транспортної логістики;
•Впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між виробництвами, комерційним відділом, складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% та зменшило втрати компанії на 20%: знижено ФОТ на 8%, впровадження системи Тех. підтримки Back office, Front office, виробництв (IT, тех. експлуатація, SLA 95%);
•На практиці знаю як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;
•Брав участь у впровадженні виробництва ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (будівництво, кріплення), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво та продаж);
•Ввів виробничі технології та бізнес-процеси повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), бережливе виробництво зі стандартами Кайдзен, 5S, TPM, SMED;
•Реалізовано проекти: відкриття 4-х цехів та складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, SAP, WMS, розробка та впровадження нового концепту, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 65 млн. грн (25%);
•Покращено основні показники В2В (продажі) компанії по території України (на 15% за півроку), по закордонних територіях (в середньому на 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;
•Управління, навчання та підбір персоналу (близько 1000 осіб).

Операційний директор/СОО.

з 01.2014 по 01.2015 (1 рік)
SPAR Ltd м.Тбілісі, Грузія, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Non food, Food).
•Реалізовано:
○Операційне управління Start-Up-ом;
○Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
○Впровадив Стратегію та тактику компанії (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
○Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
○Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (більше 10000м2);
○Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
○Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва та «back office» компанії;
○Розвинув дистрибуцію компанії ЗЕД (food і non food) в Грузії, Азербайджані, Вірменії та Туркменістані;
○Впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;
○Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
○Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).
○Зменшилась плинність персоналу на 4%;
○Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %;
○Збільшився середній чек на 5%;
○Збільшилась конверсія на 6%;
○Збільшився виторг з м2 торговельної площі на 3%;
○Успішно проведені брифи: 25 рекламних акцій та програм лояльності, інтернет-портал і т.д.

Директор/ Director

з 01.2012 по 01.2014 (2 роки)
Холдинг "Кардинал"(Эллада")., Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Якісне та продуктивне управління філією та фірмовою торгово-роздрібною мережею. У прямому підпорядкуванні 25 осіб. У непрямому підпорядкуванні понад 500 осіб.
Досягнення:
Організував та дав поштовх подальшому розвитку мережі фірмових магазинів та аптек. Прописано стандарти та інструкції для мережі магазинів та аптек. Розробка бренду та концепту майбутніх магазинів та аптек. Відкрито 4 нові магазини. Збільшив середній чек по мережі на 8%. Зменшив витрати підприємства на 10%. Впровадження та використання (з контролем) процесу Sales & Operations Planning. Збільшив пенетрацію на 12%. Збільшив виторг, не знижуючи націнку, на 5%. Операційний контроль та ефективна робота філії та Торгового Центру. Start up.
Товарообіг понад 2 млн. грн.
Збільшився середній чек на 8% та конверсія ТЦ на 15%.
Спостерігалося стійке зростання продажів (на 10%), а також підвищувалася ефективність роботи всього ТЦ.
Розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів (релевантність).
Навчив торговий персонал ефективним методикам продажів, що призвело до збільшення виторгу на 10%.
В результаті обсяг укладених угод збільшився на 14%, обсяг продажів на 20%.

Комерційний директор/ССО

з 12.2008 по 12.2011 (3 роки)
Корпорація "Укртеплоенерго" ПСП "Укрмехремонт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Ефективне управління підприємством.
•Ефективне управління, контроль та розвиток мережі АЗС/АЗК "Сепса Ойл".
•Досягнення
○Пролив світлих нафтопродуктів по LFL збільшився на 5%, пролив темних продуктів та газу по LFL збільшився на 7% та 10% відповідно;
○Провів ребрендинг та рестайлінг 8 АЗС, відкрив 3 нових АЗК.
○Неодноразовий переможець державних та комерційних тендерів (17 штук), постачальник спеціалізованого обладнання для підприємства (більше 40 штук) та населення з оборотом 58 млн.грн.

Директор мережі фірмових супермаркетів.

з 02.2005 по 04.2008 (3 роки 2 місяці)
Х5 Ритейл Групп, Київ (Роздрібна торгівля)

•Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.
•Досягнення:
○План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;
○Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
○Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
○Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
○Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
○Зменшення видимих дірок на 20%;
○Збільшення SKU на 5%;
○Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
○Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
○Мінімізував збитки підприємства на 14%.

Комерційний директор/ ССО

з 01.2001 по 01.2005 (4 роки)
ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат". ТМ "Магрок"., Дніпро (Харчова промисловість)

•Якісне та ефективне управління підприємством. Start up.
•Досягнення:
○На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.
○Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;
○Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;
○Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;
○Впровадження діючої системи збалансованих показників;
○Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;
○Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
○EBITDA склала 11%

Директор/Director

з 05.1995 по 09.2000 (5 років 4 місяці)
"Взуття", "Чобіток", "ЕвроОбувь"., Дніпро (Легка промисловість)

•- операційне управління групою компаній,
•- проведення переговорів і підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
•- відкрив понад 50 торгових точок по Україні;
•- управління персоналом (понад 200 осіб);
•100% капіталізація підприємства за 5 років

Освіта

Université Jean Moulin Lyon 3

МВА.Руководитель высшего звена, г.Лион, Франция
Вища, з 1990 по 1992 (2 роки 8 місяців)

Построение управленческой платформы: Бизнес экономика,менеджмент,маркетинг,международная экономика, финансовый аккаунтинг, хозяйственное право,прикладная статистика.
Формирование рычагов управленческой эффективности:
Финансовый менеджмент,маркетинговый менеджмент,
управление персоналом,операционный менеджмент, управленческий эккаунтинг,налогообложение предприятий,
информационные системы в менеджменте,логистический менеджмент.
Интеграция управленческих компетенций:
Стратегический менеджмент, управление проектами, организационное поведение,корпоративное управление
аудит в управлении бизнесом,бизнес-симуляция Markstrat ®
Развитие бизнеса в глобальной среде:Международные финансовые рынки,инвестиционный менеджмент,
внешнеэкономические договора,кросс-культурный менеджмент,
международный бизнес (деловая игра Global Management Game).

ПГАСиА

Строительно технологический, инженер строитель технолог, Днепропетровск
Вища, з 1989 по 1994 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

«Коммерческая деятельность» Консалтинговая компания «Benefit Рrogrammes» (Канада) г.Киев, Практические приёмы увеличения объёмов

2005 год

"Практические приёмы увеличения объёмов продаж" 2 части Консалтинговая компания "Вenefit Programmes", сертификаты

2006 год

"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса" Олег Ишин и Олег Постаногов, "Старт к успеху и энергии" Психология

2012 год

"Что делает нас богатым человеком? Мечты,цели,любовь" Сергей Коба, Социальная психология

2013 год

Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время B&S, Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.

2013 год

Период кризиса и перемен. Антикризисное управление. Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия)

2014 год

Міжнародний інститут менеджменту. Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.

2015, 5 месяцев

Траблшутинг и Траблшутер «Стратегии и тактики продаж»

2015, 6 месяцев

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Internet Explorer
  • Битрикс24
  • MS Visio
  • Организаторские способности
  • LinkedIn
  • ФМС
  • Qlik
  • Oracle APEX
  • Моя компетенция Менеджмент, продажи, производство, ВЭД, финансы.
  • Трабл-шутинге(продажи,маркетинг,переговоры)
  • Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии
  • Опыт организации работы предприятия с нуля
  • Способность вести самостоятельные проекты независимость в работе
  • Сертифицированный специалист по внедрению ст-рта ISO 9001:2008
  • Знание американских, европейских стандартов ведения бизнеса
  • Умение принимать решения, ответственность за результаты
  • Умение ставить цели и контролировать их выполнение
  • Умение планировать и анализировать
  • Профессиональное владение компьютером
  • Опыт работы в режиме многозадачности (пр-ние новой продук.лин.)
  • Знания в области работы по координации front офиса
  • Опыт в организации работы для получения грантов и финансировани
  • Знания в области международного права
  • Маркет+
  • Грамотное,системное управление и использование знаний управления
  • Знание трудового и административного законодательства
  • 20 лет опыта в сферах Производства, В2В продажи, Логистики, FMCG
  • Опыт внедрения, систематизация, оптимизации бизнес-процессов
  • Опыт открытия производств, складов, автозаправочных комплексов
  • Навык составления отчётности P&L, ROI, EBIDTA,БДР
  • Опыт переговоров внешнеэкономической деятельности

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

  • Аленская Инна Александровна

    Аленская Инна Александровна

    Президент, Холдинг "Кардинал".

    Контактні дані приховані
  • Бутаков Виталий Леонидович

    Бутаков Виталий Леонидович

    Генеральный директор, ПСП "Укрмехремонт"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.
•Высокий интеллектуальный уровень , умение планировать и анализировать
•Организаторские способности, умение ставить цели и контролировать их выполнение
•Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии: корпоративное управление, стратегический менеджмент, продажи, маркетинг, финансы, логистика, персонал, снабжение, производство, информационная поддержка и безопасность
•Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
•Умение принимать решения, ответственность за результаты
•Сертифицированный специалист по внедрению и валидации стандарта ISO 9001:2008 и ISO 9001:2015 на предприятии
-Знания в области международного права
-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования
-Знания в области работы по координации front офиса
-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)
•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса
•Опыт организации работы предприятия с нуля
•Знание трудового и административного законодательства
•Профессиональное владение компьютером
•Свободный русский/ украинский, базовые английский.
Имею огромный опыт организации и участия в международных выставок(семинаров) в г.Днепропетровске, г.Киеве, г.Москва(Россия), г.Варшава(Польша), г. Дортмунд (Германия), г.Копенгаген (Дания), г.Брешиа (Италия), г.Гуанчжоу(Китай).
ПРОЧЕЕ:
Женат, воспитываю двоих детей(20 лет), имеются водительские права категория А и В, заграничный паспорт.
Хобби – спорт, путешествия,туризм,активный отдых,охота,оружие, рыбалка, история, древние цивилизации.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати