• Файл

Софія

Legal council, фахівець з тендерів

Вік:
40 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Особисті дані:
П.І.П.: Пшемінська (Береза) Софія Олександрівна.
Дата народження: 08.11.1984 р.
Сімейний стан: одружена, виховую дочку (14 років) і сина (9 років).
Громадянство: українка.
Місце проживання: м. Львів, вул. Варшавська (район Голоско).

Освіта:

2001 р. - закінчила спеціалізовану загальноосвітню школу № 81 м. Львова з поглибленим вивченням англійської мови.
2006 р. - закінчила юридичний факультет Львівського національного університету ім. Івана Франка (стаціонар) за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістра» з відзнакою.
Спеціальність: правознавство.
Липень-серпень 2004 р. – школа англійської мови GEOS LANGUAGE ACADEMY – Toronto, Canada.
Вересень 2006 р. – курси з питань державних закупівель при Торгово-промисловій палаті України, отримала сертифікат експерта з питань державних закупівель.
Лютий 2022 р. – державний сертифікат Національної комісії із стандартів державної мови про рівень володіння державною мовою.
Серпень 2022 р. – сертифікат Уповноваженої особи для роботи на Prozorro.
Травень 2024 р. - Практикум з ведення військового обліку (Kadroland Academy).
Серпень 2024 р. - «Сумісництво в сучасних умовах: правила та (не)обмеження». Сертифікат (Kadroland Academy).
Жовтень 2024 р. - Сертифікат «Публічні закупівлі в Україні: від теорії до практики».

Робота:
З серпня 2022 р. працювала на посаді юрисконсульта в системі позашкільної освіти м. Львова - спочатку у БДЮТ, а з липня 2024 р. по сьогодні - в Установі дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Галицького району Львівської МТГ.
Посадові обов’язки:
• договірна робота, проведення тендерних закупівель (відкриті торги);
• кадровий документообіг: особові справи, трудові книжки, накази, колдоговір, положення та ін. внутрішні акти, посадові інструкції, інструкції з охорони праці (штат – 25 чол.);
• облік відпусток, табелювання;
• військовий облік;
• робота в edata і Prozorro;
• підготовка відповідей на запити контролюючих органів;
• проходження перевірок Держпраці;
• ведення архіву закладу, описів справ;
• реєстрація змін до статуту;
• переговори з контрагентами установи; претензії
• представництво установи в суді (трудові спори).

З травня 2010 р. по лютий 2022 р. працювала у Навчально-методичному центрі культури і мистецтв Львівщини при Департаменті культури, національностей та релігій Львівської облдержадміністрації на посадах: 2010-2014 рр. – провідного методиста з правового виховання, а з 2014 – 2022 рр. - завідувача відділу культурно-освітньої роботи (методичний і правовий супровід закладів культури області; проведення семінарів, навчання кадрів працівників культури області; розробка сценаріїв просвітницьких заходів; дослідження, виявлення і ведення місцевого переліку елементів нематеріальної культурної спадщини; інспектування клубних закладів; планування, звітність установи (квартальна, річна); створення кімнат національного відродження у народних домах Львівщини; випуск та наповнення культурно-просвітницького вісника «Животоки» (2000 прим.) – основна робота.

За суміщенням виконувала обовʼязки юрисконсульта даної установи (юридична допомога щодо ведення кадрового діловодства – накази, посадові інструкції, колективний договір, правила внутрішнього трудового розпорядку, розробка нормативних стандартів діяльності закладів культури).
Звільнена у зв’язку з реорганізацією та скороченням штату установи.

З грудня 2018 р. по травень 2022 р., додатково до основної роботи, працювала в сфері публічних закупівель (тендерів) у ФОП Варламов О. В., щодо проведення тендерів для бюджетних установ Львівської області (вела понад 80 замовників, готувала документи для проведення процедур закупівель в системі ProZorrо) – неповна зайнятість 3 год./день, дистанційно, на майданчику ProZorrо.

З січня 2010 р. по травень 2010 р. працювала на посаді юрисконсульта в юридичному управлінні НАК «Надра України» (підготовка господарських договорів; претензійно-позовна робота (по справах щодо стягнення заборгованості).

З липня 2006 р. по червень 2009 р. працювала на посаді юрисконсульта у ПП «Юридично-консалтингове бюро «Право»» (сфера публічних закупівель – тендерів).
Посадові обов’язки:
- організація і проведення тендерів, підготовка тендерної документації та ін. документів у сфері державних закупівель;
- підготовка господарських договорів (підряд, надання послуг, купівля-продаж);
- навчання членів тендерних комітетів, проведення семінарів-практикумів;
- пошук, формування бази замовників для співпраці;
- ведення кадрового діловодства фірми (штат – 14 працівників).

Додаткова інформація:
• вільно володію українською, російською, англійською мовами (В1);
• вільно володію комп’ютером і офісною технікою (Windows; Microsoft Word, Exel, FineReader, Power Point, NAPS, система ProZorro (Zakupki, E-tenders, DZO), Opendatabot, сканер, ксерокс, проектор).
• маю досвід, комунікації з органами державної влади та місцевого самоврядування;
• володію добрими знаннями трудового, тендерного і освітнього законодавства;
• вмію вести кадрове діловодство, накази, військовий облік, здатна до навчання;
• маю досвід договірної роботи в бюджетних установах (оренда; підряд; послуги, страхування);
• маю досвід позитивного проходження перевірок Держпраці;
• володію навичками планування та контролю роботи відділу;
• люблю впорядковувати робочі процеси та документи. Хочу змінити роботу у зв’язку з процедурою реорганізації установи в якій працюю зараз і можливим скороченням.

Телефон (дом.): (0322)231-78-84
Телефон (моб./viber): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Допустимий рівень зарплати 25 тис.грн.
Розгляну гнучкий формат роботи офіс/дистанційно (або з 10-17, пов‘язано зі школою).

Дякую за увагу!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: