- PRO
Володимир
Фінансовий менеджер, фахівець з супроводу кредитних операцій, 25 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 56 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11863959/
Досвід роботи
Заступник директора
з 08.2008 по нині
(17 років)
виробництво заморожених хлібобулочних виробів, Львів (Харчова промисловість)
Відповідаю за оформлення та обслуговування кредитування (кредитування на обігові кошти, купівлю обладнання та нерухомості, рефінансування кредитування та ін.):
• фінансова та управлінська звітність,
• проведення експертних оцінок майна та ін.
• фінансовий моніторинг виконання кредитування (звіти, довідкова інформація),
• проведення перевірок застави.
Відповідав за оформлення та обслуговування кредитів (позик) від нерезидентів: договори, звіти, реєстрація НБУ, контроль повернення коштів.
Відповідаю за експортно-імпортні операції ЕС (обладнання, транспорт, сировина, готова продукція): здійснення та контроль замовлень товару (сировни), що імпортується в Україну, митне оформлення вантажу, замовлення логістики. Досвід більше 20 років.
Укладання, контроль виконання господарських договорів: поставку сировини, обладнання, готової продукції, угод спільної діяльності, договорів іпотеки, застави, безкоштовного користування, оренди, купівлі-продажу, поставки, інвестиційних угод, інтелектуальної власності (торгові марки та знаки).
Розробка, впровадження та контроль внутрішніх наказів, розпоряджень та інструкцій щодо діяльності підприємства, оформлення претензій, скарг, посадових інструкцій та ін.
Досвід в складанні управлінської звітності, бізнес-планів розвитку підприємства, інвестиційних програм для внутрішніх та зовнішніх стрейкхолдерів підприємства.
Пошук та залучення іноземних замовників і постачальників (сировини, технологічного обладнання, запасних частин): переговори, укладення угод, митне оформлення та ін.
Досвід в провадженні та здійсненні контролю функціонування на підприємстві системи управління безпечністю харчових продуктів (HACCP): оформлення документації, проведення внутрішніх та зовнішніх аудитів.
Здійснював облік та контроль функціонування франчайзингової мережі та дистрибуції підприємства.
Впровадження на підприємстві роботи системи електронного документообігу E-COM та COMARH.
Розробка та проведення маркетингових заходів на підприємстві: оформлення комерційних пропозицій, e-mail розсилка, реклама Google Ads, розробка сайту підприємства і його наповнення інформацією.
Проходження різного роду перевірок державних установ та організацій щодо фінансово-господарської діяльності підприємства: екологія, держпраці, податкова інспекція, національний банк, та ін.
Організація діяльності акціонерних товариств (збори, звітність та ін)
Економіст
з 01.2003 по 08.2008
(5 років 7 місяців)
Спільне українсько-німецьке підприємство ТОВ «ПКК "Аркеал", Львів (Харчова промисловість)
Відповідав за оформлення та обслуговування кредитування (кредитування на обігові кошти, купівлю обладнання та нерухомості, рефінансування кредитування та ін.):
• фінансова та управлінська звітність,
• проведення експертних оцінок майна та ін.
• фінансовий моніторинг виконання кредитування (звіти, довідкова інформація),
• проведення перевірок застави.
Розробка, впровадження та контроль внутрішніх наказів, розпоряджень та інструкцій щодо діяльності підприємства, оформлення різного роду листів, претензій, скарг, посадових інструкцій та ін.
Оформлення та укладання від імені підприємства:
• зовнішньо - економічних контрактів на поставку сировини, обладнання, готової продукції,
• угод спільної діяльності,
• договорів іпотеки, застави, безкоштовного користування, оренди, купівлі-продажу та ін.,
Відповідав за експортно-імпортні операції (обладнання, транспорт, сировина):
• здійснення та контроль замовлень товару (сировни), що імпортується в Україну,
• оформлення документів для митного оформлення вантажу,
• замовлення логістики, контроль завантаження та доставки вантажу.
Приймав участь в складанні управлінської звітності, бізнес-планів розвитку підприємства, інвестиційних програм для внутрішніх та зовнішніх стрейкхолдерів підприємства.
Пошук та залучення іноземних замовників і постачальників (сировини, технологічного обладнання, запасних частин): переговори, укладення угод, митне оформлення та ін.
Розробка та проведення маркетингових заходів на підприємстві: оформлення комерційних пропозицій, e-mail розсилка.
Проходження різного роду перевірок державних установ та організацій щодо фінансово-господарської діяльності підприємства: екологія, держпраці, податкова інспекція, національний банк, та ін.
Організація діяльності акціонерних товариств (збори акціонерів, операції з цінними паперами, звітність, тощо).
Помічних експерта з оцінки майна та майнових прав
з 11.2001 по 12.2002
(1 рік 1 місяць)
ТзОВ «Росан-Бізнес-Консалтинг», Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Проведення оцінки активів: Здійснення експертної оцінки матеріальних та нематеріальних активів для різних цілей, таких як оренда, викуп або застава, забезпечуючи точність та відповідність стандартам.
Помічник нотаріуса, інженер програміст
з 06.1995 по 11.2001
(6 років 5 місяців)
перша львівська приватна нотаріальна контора Мирослави Дякович, Львів (Юриспруденція)
Юридична підготовка документів: Підготовка різноманітних документів цивільно-правового характеру, необхідних для нотаріального посвідчення, забезпечуючи їх юридичну коректність та відповідність вимогам законодавства
Освіта
Львівський політехнічний інститут
Електрофізика, інженер електрик, Львів
Вища, з 1986 по 1992 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Розробка та впровадження на підприємстві системи НАССР 22000
2016, 1 міс.
АКЦІОНЕРНІ ТОВАРИСТВА Корпоративне управління та Фондовий ринок
2018
Експорт в країни ЄС - львівська торгова промислова палата
2022, 2 тижні
Знання і навички
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Пунктуальність
- Порядність
- Відповідальність
- Уміння аналізувати
- MS Excel
- Експортні операції
- Імпортні операції
- Здатність до навчання
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Без особистого автомобіля.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
25 000 грн
Львів
Вища освіта · Повна зайнятість
- Заступник директора, спільне укрансько-німецьке підприємство, 16 років 11 місяців
- Економіст, Спільне українсько-німецьке підприємство ТОВ «ПКК "Аркеал", 5 років 7 місяців
- PRO
25 000 грн
Львів
Вища освіта · Повна зайнятість
- Заступник директора, Спільне українсько-німецьке підприємство, 16 років 11 місяців
- Економіст, Спільне українсько-німецьке підприємство ТОВ «Промислово-комерційна компанія «Ареал», 5 років 7 місяців
Схожі кандидати
-
Фінансовий менеджер
50000 грн, Львів, Дистанційно -
Економіст, менеджер з фінансової роботи
10000 грн, Львів, Київ, Дистанційно -
Помічник юриста, приватного виконавця, керівника, офіс-менеджер, діловод
Львів -
Фінансовий менеджер
40000 грн, Львів -
Фінансист
50000 грн, Львів, Тернопіль , ще 2 міста -
Логіст, бухгалтер, офіс-менеджер
35000 грн, Львів