• PRO

Юрій

Керівник відділу логістики, 50 000 грн

Розглядає посади:
Керівник відділу логістики, Керівник відділу ЗЕД
Вид зайнятості:
повна
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу логістики

з 08.2024 по 04.2025 (8 місяців)
ТОВ "Карапуз", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Керівництво відділом логістики та складом (готова продукція та сировина).

Логіст

з 05.2023 по 11.2023 (6 місяців)
Атлантік-Юмма, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація своєчасної доставки товарів (охолоджена риба та морепродукти) по Києву та регіонам України;
Координація прийому та доставки імпортного товару автотранспортом;
Прорахунок вартості, підготовка супроводжуючих документів;
Комунікація з водіями (найманий та штатний транспорт);
Моніторинг та контроль вартості доставки на ринку транспортних послуг;
Оптимізація витрат на транспорт;
Аналіз позаштатних ситуацій під час доставки, маршрутизація.

Керівник відділу логістики

з 05.2015 по 09.2022 (7 років 4 місяці)
ТОВ "Тарлев", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення звітної документації.
Формування бюджету відділу, аналіз та оптимізація транспортних витрат.
Проведення розрахунків матеріально-технічних ресурсів.
Робота по скороченню витрат на транспорті.
Аналіз роботи транспорту і його рентабельність.
Розробка маршрутів для доставки транспортом компанії.
Реагування в форс-мажорних обставинах, вирішення питань по позаштатним ситуаціям.
Розробка проектів з оновлення та розширення автопарку всередині підприємства.
Підбір компаній по технічному обслуговуванню, укладання договорів на обслуговування та контроль виконання умов договорів.
Організація, проведення тендерів.
Розробка систем мотивації для персоналу
Розробка посадових інструкцій персоналу.
Міжнародна логістика:
Постійна комунікація із відділом закупівель.
Погодження термінів доставки та обсягу товару в Україну.
Планування транспорту для доставки.
Відправка авто компанії (робота з транспортними біржами).
Пошук найманого транспорту.
Постійна комунікація з водіями.
Постійна комунікація з менеджерами транспортних компаній.
Постійна комунікація з брокерами.
Контроль супровідної документації.
Комунікація зі складом.
Комунікація з торговим відділом.
Постійний моніторинг ринку міжнародних перевезень.
Вивчення договорів.

Керівник

з 07.2010 по 11.2014 (4 роки 4 місяці)
ФОП Ніколенко Ю.С., Київ (Транспорт, логістика)

Плідна співпраця з логістичними компаніями Естонії, Латвії, Литви, Фінляндії, Швеції, Білорусі, Росії. Підписання тривалих договорів з українськими та з іноземними перевізниками. Постійна база клієнтів в Україні. Налагоджена робота з перевізниками України.

Керівник філіії

з 11.2009 по 07.2010 (8 місяців)
ТОВ"Альтаір транс", Київ (Транспорт, логістика)

Організація роботи філії.
Керівництво працівниками відділу.
Проведення розрахунків матеріально-технічних ресурсів.
Розробка систем мотивації для персоналу, посадових інструкцій
Робота зі скорочення витрат, збільшення прибутку на транспорті.
Взаємодія з керівниками представництв.
Висновок і оформлення договорів, ведення документообігу, контроль дебіторської заборгованості.
Ведення звітності.

Керівник відділу продажу

з 06.2009 по 11.2009 (5 місяців)
Дф "Меридиан", Київ (Транспорт, логістика)

Взаємодія з клієнтами.
Ефективна завантаження транспорту компанії.
Пошук і залучення нових клієнтів.
Організація проведення тендерів
Контроль дебіторської заборгованості.

Заступник керівника підприємства

з 08.2006 по 05.2009 (2 роки 9 місяців)
ТОВ"Енглер - Україна", Київ (Транспорт, логістика)

Керівництво працівниками , ведення звітної документації.
Проведення розрахунків матеріально-технічних ресурсів.
Робота зі скорочення витрат і збільшення прибутку на транспорті.
Аналіз роботи транспорту і його рентабельність.
Реагування в форс-мажорних обставинах, вирішення питань в позаштатних ситуаціях.
Розробка проектів з оновлення та розширення всередині підприємства.
Організація, проведення тендерів.
Розробка систем мотивації для персоналу
Розробка посадових інструкцій персоналу.
Організація і оперативний контроль за виконанням міжнародних рейсів.

Освіта

ЧДІЕУ

Менеджмент організацій, Чернігів
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Пользователь Internet
  • 1С:Предприятие
  • Ведення переговорів
  • Ведение переговоров
  • Разработка маршрутов
  • Создание бизнеса с нуля
  • Створення бізнесу з нуля

Додаткова інформація

Особисті якості:
Активна життєва позиція, здорова амбітність, прагнення до особистісного і професійного розвитку;
Стратегічне та аналітичне мислення.
Системність, послідовність, вміння розставляти пріоритети, здатність працювати з великими обсягами інформації;
Високий рівень комунікабельності. Орієнтація на досягнення результату.
Високо розвинені лідерські якості, вміння досягати поставлених цілей;
Здатність оперативно приймати відповідальні рішення і доводити свій вибір.
Високий рівень особистої відповідальності.
Порядність, ініціативність, рішучість, наполегливість, цілеспрямованість, високий рівень стресостійкості.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: