• Файл

Людмила

Керівник, директор, юрист, юрисконсульт, менеджер (договірна робота)

Вік:
34 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Людмила ПІДВАЛЬНА

ІНФОРМАЦІЯ
19.12.1990 р.н.
Одружена. Маю сина.
▪ Висококваліфікований керівник та виконавець з досвідом роботи різних рівнів
КОНТАКТИ
складності.
▪ Володію навичками ведення переговорів, супроводження діяльності державного
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») органу, підприємства у різних напрямках.
▪ Наявні знання законодавства України у різних галузях
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ▪ Фаховий рівень юридичного супроводу в різних напрямках діяльності установ.
▪ Грунтовні навички створення різних типів документів.
Львів
▪ Управління командами допомогло успішно організувати та керувати різними
посилання на LinkedIn ініціативами, складними завданнями, включаючи побудову робочих процесів з нуля.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ▪ Ефективність в управлінні, операційному менеджменті та стратегічному плануванні
підвальна-b339a72aa сприяла досягненню значних результатів в орендному напрямку при виконанні
планових показників
регіону у військовий час та надходжень до державного бюджету.
НАВИЧКИ ДОСВІД РОБОТИ
• 2016-2019
Ведення переговорів Головний спеціаліст з питань внутрішньої безпеки та запобігання корупції відділу
Критичне мислення правового забезпечення
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Львівській області
Лідерство
Функціональні обов’язки:
Ефективна комунікація -Вперше електронне декларування державних службовців.
Управління командами -Організація проведення антикорупційних заходів та контроль за виконанням
Розв’язання складних завдань антикорупційного законодавства працівниками державного органу з нуля.
Стратегічне планування -Організація роботи з управління корупційними ризиками у діяльності органу влади.
Досвідчений користувач ПК -Надання методичної та консультаційної допомоги стосовно антикорупційного
Посвідчення водія категорії В законодавства.
-Здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів та сприяння його врегулювання.
-Перевірка стану подання декларацій працівниками та повідомлення Національного
агентства про випадки їх неподання чи несвоєчасного подання.
-Розгляд повідомлень про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції».
-Забезпечення захисту працівників-викривачів, які повідомили про порушення вимог
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ антикорупційного законодавства, від застосування негативних заходів впливу з боку
керівника або роботодавця.
-Співпраця з органами державної влади.
• чесність
• цілеспрямованість • 2019-2021
• пунктуальність Завідувач сектору з питань внутрішньої безпеки та запобігання корупції
• відповідальність, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Львівській,
• самовіддача Закарпатській та Волинській областях
• прагнення удосконалювати Функціональні обов’язки:
-Керівництво діяльністю сектору, організація, спрямування та контроль роботи,
свій професійний рівень забезпечення належного виконання завдань та обов’язків, їх своєчасність та повноту,
• комунікабельність виконання завдань з реалізації державної антикорупційної політики в державному органі на три
• вміння працювати в області.
команді - Підготовка, візування проектів організаційно-розпорядчих документів антикорупційного
• почуття гумору спрямування.
- Організація проведення антикорупційних заходів та контроль за виконанням
антикорупційного законодавства працівниками державного органу.
-Організація роботи з управління корупційними ризиками у діяльності органу влади.
-Надання методичної та консультаційної допомоги стосовно антикорупційного
законодавства.
-Проведення навчать, семінарів антикорупційної тематики та доброчесної поведінки на
державній службі.
• 2021- березень 2024
ДОСЯГНЕННЯ
Начальник відділу укладення договорів оренди Управління орендних відносин
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Львівській,
Подяка ФДМУ, 2020
Закарпатській та Волинській областях
Грамота ФДМУ, 2022
Функціональні обов’язки:
- Керівництво діяльністю відділу, організація, спрямування та контроль роботи,
забезпечення належного виконання завдань та обов’язків, їх своєчасність та повноту,
виконання завдань з реалізації державної політики у сфері оренди державного майна.
- Підготовка та візування проектів організаційно-розпорядчих документів щодо оренди
державного майна (накази, договори оренди, акти прийому-передачі, розрахунки
орендної плати).
- Забезпечення висвітлення процесів оренди, шляхом оприлюднення інформації в
електронній торговій системі (ЕТС).
- Супровід/припинення діючих договорів оренди державного нерухомого майна.
- Співпраця з органами державної влади, ФОПами, юридичними особами, іншими
потенційними орендарями , балансоутримувачами майна та органами управління
(міністерства).

2016-2024 участь у конкурсній комісії з відбору кандидатів на посади державної
МОВИ служби.
УКРАЇНСЬКА МОВА –
рідна мова • березень 2024 по т.ч.
АНГЛІЙСЬКА МОВА – Провідний юрисконсульт юридичного відділу
середній рівень КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна
ІТАЛІЙСЬКА МОВА – лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
базовий рівень Функціональні обов’язки:
- Загальна правова робота.
-Підготовка проектів документів, відповідей на запити, клопотань, організаційно-
розпорядчих документів установи, договорів тощо.
- Робота антикорупційного спрямування.
- Робота в напрямку орендних відносин.
-Участь у робочих комісіях, групах, медичних радах щодо якості надання медичної
допомоги пацієнтам.

ХОББІ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК
• читання книг Семінари:
• малювання ✓ «Публічні закупівлі:як успішно провести та не мати проблем з контролюючими
• фотографія органами», 2017.
• подорожі ✓ НАЗК: «Правові аспекти організаціі роботи із запобігання корцпії. Електронне
• плавання декларування», 2018.
Тематичні короткострокові семінари:
✓ «Запобігання та протидія проявам корупції на державній службі та службі в
ОМС», 2017.
✓ «Запобігання та протидія проявам корупції на державній службі та службі в
ОМС», 2019.
Підвищення кваліфікації:
✓ «Запобігання та виявлення корупціі-практика застосування», 2019.
✓ «Організація роботи державних службовців за межами адміністративної будівлі
державного органу», 2021.
✓ «Управління та адміністрування» за загальною професійною (сертифікатною)
програмою для державних службовців категоріі "Б", 2020.
✓ «Управління та адміністрування» за загальною професійною (сертифікатною)
програмою для державних службовців категоріі "Б", 2022.
✓ «Запобігання корупції в органах публічної влади», 2023.
Тематичне удосконалення:
✓ «Захист прав медичних працівників у сфері охорони здоров’я крізь призму
судової практики, у тому числі ЄСПЛ», 2024.
Дія.Освіта. Тематичні курси.2020-2023.

МЕТА:
• Цікава робота з можливістю розвитку, інтелектуального та кар’єрного росту.
• Застосування наявних знань, навичок та досвіду на практиці.
• Постійне поглиблення наявних знань та самовдосконалення.
• Бути корисним та займатись тим, що приносить задоволення та позитивні емоції.
• Отримувати належну матеріальну винагороду за якісну роботу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: