• Файл

Тетяна

Менеджер з персоналу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме від 06 січня 2025
Астанова Тетяна

HR-менеджер, рекрутер
Від 40 000 грн

Вакансія: Менеджер з персоналу, рекрутер, адміністратор
Місто: Київ, Вишневе
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народжння: 01.11.1977

Досвід роботи

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
з 02.2014 року по теперішній час
ТОВ «БЕСТ АУТОМОТІВ ТЕХНОЛОДЖІС» (дистрибюція автоелектроніки, штат 150 працівників)
Пошук і підбір персоналу на відкриті вакансії;
- Формуванняа оголошень та розміщення на job сайтах,в соціальних мережах;
- Проведення телефонних та очних співбесід;
- Адаптація та навчання нових співробітників ;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- Організація корпоративних заходів – включаючи логістику та розміщення працівників з філіалів (16 філіалів по Україні)
- Розробка та проведення анкетування співробітників;
-Відрядження до філіалів з метою адаптування, аудиту та налагодження роботи філіаілів;
- Підтримка позитивного психологічного клімату в колективі.
Кадрова робота: Накази на прийняття/звільнення, відпустки основні щорічні та соціальні, переведення і т.д., робота з трудовими книгами, останнім часом – в електронному вигляді на сайті pfu.gov.ua
Ведення штатного розкладу та складання графіку відпусток.

Менеджер з персоналу компанії та керуюча магазином автоелектроніки (за сумісництвом) з 02.2021 року по теперішній час
Магазин «БАТ АВТОЕЛЕКТРОНІКА» - керуюча (за сумісництвом)
Організаційні питання по магазину, інтернет-магазину та продажам.
Питання з доставки товару та логістики товару.
Переговори і домовленості (договори) з постачальниками.
Каса, касовий облік .
Прибуткові накладні на товар.
Менеджер з адміністративної діяльності
з 01.2011 року по 2014 рік
ТОВ «БЕСТ АУТОМОТІВ ТЕХНОЛОДЖІС» (дистрибюція автоелектроніки)
Організація роботи офісу. Відповіді та консультації по телефонним дзвнкам. Організація ділових зустрічей та переговорів в офісі та за межами. Обзвон клієнтів щодо питань сервісу від компанії. Ведення графіка приходу працівників (робочий час). Забезпечення офісу канцелярськими товарми, контроль коректної роботи орг.техніки Ведення офіційної офісної документації (вихідні/вхідні реєстраційні листи). Організація закордонних поіздок працівників «під ключ» .
Координатор мобільного звязку компанії.
Асистент керівника (акціонера компаній холдингу)
З 10.2002 року по 11.2007 року
ДП «НІК і Со» (корпорація компаній з продажу і дистриб`юції)
Ведення особистого і робочого графіку президента корпорації.
Організація відряджень та оформлення всіх документів для виїзду за кордон (візи, офіційні листи, запрошення) .
Переклади документів.
Графік та протокол нарад, річних звітів. Організація великих корпоративних міроприємств. Ведення (координатор) корпоративного мобільного звязку компанії.
Адміністратор
з 02.1999 року по 10.2002 року
Салон - магазин «БУДМАКС» (продаж стройматеріалів, сантехніки та світла)
Оргнанізація роботи салону, складання і контроль графіків роботи співробітників, вирішення організаційних та конфліктних питань з клієнтами. Контакти з постачальниками. Документація по товару та переклад анотацій.
Вчитель англійської мови
з 09.1998 року по 02.1999 року
Київська школа № 251
Освіта
Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
2000 рік
Спеціальність «Географія та іноземна мова»
Кваліфікація – спеціаліст, вчитель георгафії та англійської мови

Додаткова освіта та сертифікати
Курси по підготовці бухгалтерів-економістів «Динаміс» при Київському технікумі радіоелектроніки (2002 рік)
Практичний семінар від Golden Staff «Результативна співбесіда» (2014 рік)
Сеиінар-практикум від MEDIA PRO зміни в ТЗ (2015 рік)
Курси касирів (2022 рік)
Школа мистецтв по класу фортепіано.
Знання і навички
Ведення кадрового обліку, Пошук персоналу (рекрутинг) . Проведення співбесід.
Психологічні особливості при пошуку та проведенні співбесід.
Робота з клієнтами, досвід роботи у продажах .
Стресостійкість, Сумлінність, Уважність, Толерантність
Знання мов
Англійська ─ вище середнього, турецька – вище середнього
Додаткова інформація
На даний час працюю, але відкрита для нових пропозицій.
Місце проживання: Києво Святошинський район, місто Вишневе
Себе можу охарактеризувати як комунікабельну, відповідальну особистість, націлену на результат.
Вважаю себе досить врівноваженою та уважною людиною, що прагне постійного розвитку. Маю креативний тип мислення та, якщо потрібно, нестандартний підхід до виконання поставлених задач. Легко сприймаю та навчаюсь новому. Витривала у стресових ситуаціях, швидко приймаю рішення, за які готова нести відповідальність.
До своїх хоббі можу віднести: читання книг, медитація, слухати музику, малювати, проводити час на природі, спортивні заняття у тренажерному залі, кулінарія,
проводити час в оточенні сім‘ї та друзів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: