- Файл
Світлана
Фахівець з документообігу
- Вік:
- 60 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12153967/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 13.07. 1965
Місце проживання: м. Львів
Моб.телефон: [
E-mail: svitlana.kozynec@gmail,com
Пенсіонер за втратою годувальника
Освіта:
2006 р. - НУ «Львівська політехніка», факультет «Економіка і підприємництво», диплом магістра.
2005 р. - НУ «Львівська політехніка», факультет «Економіка і підприємництво», диплом бакалавра.
Додаткова освіта:
2000 р. – Львівський обласний навчальний центр Державного комітету статистики України, спеціальність «Бухгалтерський облік».
1996 р. – Український освітній центр менеджменту та підприємництва, спеціальність «Оператор і користувач комп’ютерів».
Досвід роботи:
березень 2024 р-н.ч – не працюю
березень 2019р-березень 2024р – приватні компанії м .Львів, фахівець з документообігу
жовтень 2004 р. – березень 2013 р. – ТОВ «Корпорація Колійні ремонтні технології», м. Львів, директор, віце-президент з регіонального розвитку.
березень 2004р.-жовтень 2004р. – ТзОВ «НВП «Колійні ремонтні технології», м. Львів, заступник директора;
лютий 2002р.- березень 2004 р.- приватні компанії м. Львів, заступник директора;
червень 2000р– лютий 2002р. – приватні компанії м. Львів, секретар-референт;
Професійний досвід:
Віце-президент з регіонального розвитку:
Пошук нових ринків збуту та ведення переговорів з потенційними партнерами з метою подальшої співпраці.
Організація участі підприємства у виставках, в тому числі міжнародних.
Створення дочірніх підприємств (філій) в інших регіонах України та по-за ії межами
Директор, заступник директора:
Забезпечення стабільної, безперебійної роботи підприємства.
Організація й контроль роботи та ефективної взаємодіі всіх структурних підрозділів підприємства.
Взаємодія з організаціями-розробниками технічної документації, органами сертифікації з метою забезпечення відповідності продукції вимогам технічної документації та задоволення потреб замовників і споживачів
Підбір кадрів.
Організація та контроль ведення документації.
Контроль виконання договорів та контрактів із закупівлі сировини та постачання виготовленої продукції.
Пошук нових ринків збуту та ведення переговорів з потенційними партнерами під час заключення контрактів.
Секретар-референт:
робота з документами (діловодство); листування; прийом і розподіл дзвінків, участь в організації різноманітних масових заходів;
підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
робота з оргтехнікою, міні АТС;
облік робочого часу співробітників;
оформлення відряджень співробітників;
забезпечення життєдіяльності офісу.
Фахівець з документообігу:
реєстрація, обробка вхідної/вихідної документації;
контроль забезпечення документального супроводу всіх господарських операцій підприємства;
відправка документів та контроль їх повернення;
систематизація зберігання та забезпечення легкого пошуку документів;
Професійні навички:
вміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Word)
вміння працювати з офісною технікою
досвід щодо організації та контролю діяльності підрозділів підприємства;
досвід проведення сертифікації продукції в системі УкрСЕПРО,
досвід розробки та впровадження систем управління якістю ISO9001:2001, TUV;
досвід діловодства, листування;
знання мов: українська – вільно, англійська – зі словником.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до дрібниць, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність до навчання і сприйняття інформації, аналізаторські здібності, необхідні для знаходження шляхів вирішення проблем.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: вдова інваліда війни
Можливість відряджень: так
Шкідливих звичок немає.
Інші резюме цього кандидата
Львів
Козинець Світлана Анатоліївна Дата народження: 13.07. 1965 Місце проживання: м. Львів Моб.телефон: E-mail: svitlana.kozynec@gmail,com Пенсіонер за втратою годувальника Освіта: 2006 р. - НУ «Львівська...
Схожі кандидати
-
Діловод
Львів -
Оператор ПК, з введення даних, спеціаліст з документообігу
Львів -
Діловод
20000 грн, Львів -
Керівник служби діловодства, діловод, адміністратор
30000 грн, Львів, Івано-Франківськ, Черкаси -
Архіваріус
25000 грн, Львів -
Оператор ПК, обліковець, бухгалтер первинного обліку, діловод
15000 грн, Львів, Вінниця , ще 5 міст