Резюме від 3 лютого 2021

Юлія

Викладач, репетитор англійської, китайської та німецької мов

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Викладач англійської мови

з 09.2017 по 09.2019 (2 роки)
Університет Сучжоу, Китай, місто Сучжоу (біля Шанх) (Освіта, наука)

- Викладання письмової, усної англійської мови для студентів від 3х до 50ти років (при тому університеті є мовні курси також для малих дітей, де я працювала у 90% свого часу з діточками);
- Огранізація мовних та розважальних заходів для батьків та дітей;
- Виховування гуманності у дітей;
- Підготовка студентів до екзаменів (17-50 років);
- Підготовка плану уроків та контенту.

Викладач англійської мови

з 09.2016 по 12.2018 (2 роки 3 місяці)
Середня школа Піндзян (державна), Сучжоу, Китай (Освіта, наука)

- навчання підлітків англійської мови;
- організація заходів;
- планування уроку;
- перевірка домашніх завдань та прийом екзаменів

P.S. я мала там 16 класів, у кожному класі було 45-50 учнів, вік яких 12-15 років)

Викладач англійської мови

з 05.2015 по 07.2017 (2 роки 2 місяці)
Montessori kindergarten, Китай (Освіта, наука)

- Підготовка плану та контенту учбової програми для дітей 2-7 років;
- Підготовка звітності щодо зробленої роботи;
- Проведення заходів для батьків і дітей;
- Викладання англійської мови;
- Прийняття участі у батьківських зборах та виховування гуманності у дітей

Асистент генерального директора з частковими повноваженнями виконавчого директора

з 06.2012 по 05.2015 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Аквамаркет-Сервіс", Київ (продаж бутильваної води, аксесуарів для води та додаткових товарів)

- виконання приватних доручень керівника;
- організація корпоративних заходів;
- робота с міжнародними постачаннями;
- контроль документації (довіренности, контракти, установчі документи тощо);
- організация робочого розпорядку керівника;
- організація зустрічей керівника;
- робота з отриманням віз у різних консульських службах (збір та подання документів);
- контроль роботи сотрудників адміністративного відділу;
- підготовка документів для укладяння контрактів та отримання сертифікатів якості води, паспортів тощо;
- переклад документації з англійської на російську та з російської на англійську (для керівника);
- робота зі службами доставки;
- ведення каси та самостійний розподіл фінансів;
- інкасація складских приміщень та об'єктів;
- розрахунок та видача зарплатні співробітникам компанії (більше ніж 500 людей);
- розрахунок та нарахування пені за порушення дісципліни або за запізнення;
- перевірка касових документів складських приміщень щодо відповідності з програмою 1С;
- робота з програмою 1С;
- контроль готівки/продажу товарів з офісу;
- контроль повернень грошей через нову пошту;
- організація хімчистки;
- замовлення нової юніформи для співробітників та утвердження іі макетів (водіїв, промоутерів тощо);
- створення доган лодок порушення трудової дісциплини;
- співбесіда з майбутніми співробітниками до адміністративного відділу (разом зHR-департаментом);
- отримання, розподіл та відправка кореспонденції;
- бронювання готелів, з/в та авіа квитків;
- розподіл вхідних дзвінків;

Персональна секретарка керіавника

з 12.2011 по 08.2012 (8 місяців)
"Судово-юридична газета", Київ (ЗМИ, юрид. послуги)

- отримання, розподіл та відправка корреспонденції;
- бронювання готелів, з/д та авіа квитків;
- розподіл вхідних дзвінків;
- організація семінара сумісно з GIZ (http://www.giz.de) "Розвиток туристичного кемпінгу" ;
- робота з судами України;
- контроль документації (довіренності, реєстрація листів, актів про виконану роботу, актів приймання-передачі, податкові, контракти тощо);
- організація робочого розпорядку керівника;
- робота з візами;
- організація повноцінної роботи офісу (замовлення води, канцелярських товарів, посуду, хім.товарів для прибирання тощо);
- підготовка документів щодо вступу до Громадської Ради (Міністерство охорони здоров'я/Мін.економіки, Мін.сільгоспу), до Держ. комітету з питань регуляторної політики та підприємництва, а також робота з ними;
- переклад юридичноі документації з англійского на рос./українську (для керівника);
- робота зі службами доставки.

Секретар

з 08.2010 по 12.2011 (1 рік 4 місяці)
страхова агенцїя "Арт Гарант", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• ведення документації (комерційні пропозиції, звіти, заповненнч договорів страхування)
• ведення переговорів
- отримання, расподіл та відправка кореспонденції;
- бронювання готелів, з/д та авіа квитків;
- расподіл вхідних дзвінків;
• виконання офісної роботи, передача інформації)
- контроль документації;
- організація робочого дня керівника;
- робота з кур'єрськими службами;
- організація роботи офіса (замовлення води, канцелярських товарів, посуду, хім.продуктів для прибирання тощо)

Офіс-менеджер

з 09.2009 по 08.2010 (11 місяців)
ФОП «Бессарабов», Київ (робота з документами,перекладами,посольствами,судами,овірами и т.і.)

•введення документації (комерційні пропозиції, звіти, ведення переписки з замовниками)
• обслуговування клієнтів
• введення замовлень, комунікація з перекладачами та іноземцями
• виконання офісної роботи (відповіді на дзвінки, передача інформації)
• здійснення продажу (послуг)
• юридичні консультацїї (все, що пов'язано з документами для подачі до посольства або консульства)

Освіта

Університет міста Сучжоу (Suzhou University)

Китайська мова та культура, Сучжоу, Китай
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 9 місяців)

Вивчання письмової та усної китайської мови та культури.
Маю hsk 4 та hsk 5 в моїй скринці "здобутки освіти":)

Київський Славістичний Університет

Міжнародні відносини, політолог-міжнародник, перекладач, Київ
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 7 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійскої мови

2006-2008

Курси німецької мови (Швейцарія)

2018-2019

Курси німецької мови "Берлін", місто Київ

2019-2020

Знання і навички

MS Word MS Excel MS PowerPoint Windows Користування офісної техніки

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Німецька — просунутий
  • Китайська — просунутий

Рекомендації

  • Критська Марія

    Критська Марія

    Керівник HR-департаменту, ТОВ Аквамаркет-Сервіс"

    Контактні дані приховані
  • Dr. Heng

    Dr. Heng

    Головний професор департаменту англійської мови інститута іноземних мов при Університеті Сучжоу, Університет Сучжоу

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

2) Маю рекомендаційні листи щодо моєї роботи викладачем для дітей. Якщо буде цікаво почитати, прошу, дайте знати, я Вам негайно відправлю на пошту.

Бажаю гарного та веселого дня всим тим, хто читає моє резюме:)





1)До ТОВ "Аквамаркет-Сервсс прийшла працювати секретаркою. Незабаром отримала підвищення за відданість та відповідальність перед компанією. Нова посада - асистент генерального директора, далі - плюс часткові обов'язки виконавчого директора.

Готова до відряджень, незаміжня, дітей немає.
Люблю читати книжки, проводити часу на сввжому повітрі, їздити на велосипеді, подорожувати, вивчати іноземні мови.
Комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, люблю працювати на зріст компанії, де працюю, та розвивати себе; швидко приймаю рішення, маю добру самоорганізацвю, швидко вчусь, а також намагаюся виконувати завдання якісно та своєчасно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: