• Файл

Євгенія

Помічник керівника, офіс-менеджер

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шичаніна Євгенія Василівна
(Shychanina Yevheniia)

Дата народження: 05.04.1981
Місто: Каховка, Херсонська область
Фактична адреса: м. Київ
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
- вересень 1996 - червень 2000 р Новокаховський електромеханічний технікум, факультет машинобудування, спеціальність - «Обробка металів різанням на верстатах і автоматичних лініях», диплом молодшого спеціаліста (денне відділення).

- серпень 2007 - травень 2012 р Херсонський національний технічний університет, факультет технологія машинобудування, спеціальність – «Економіка підприємства», здобула кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства.

Досвід роботи:
Сортувальник у виробництві харчової продукції , ЗАТ « Чумак»
Серпень 2002р – жовтень 2002р.

Комірник складу, відкрите акціонерне товариство «Каховський завод електрозаврювального устаткування»
Серпень 2007 р.- квітень 2008р.
Функціональні обов’язки:
- приймання товарно-матеріальних цінностей;
- перевіряння і видавання товару замовникові, згідно видаткових накладних.

Економіст планово-економічного відділу , 2 категорії , відкрите акціонерне товариство «Каховський завод електрозаврювального устаткування»
Квітень 2008 р. – липень 2014 р., відкрите акціонерне товариство «Каховський завод електрозаврювального устаткування»
Функціональні обов’язки:
- складання кошторисної калькуляції товарної продукції.
- розробка оптових і роздрібних цін на продукцію.
- зниження витрат виробництва і реалізації продукції.
- здійснення комплексного економічного аналізу господарської діяльності підприємства і його підрозділів.

Економіст з фінансової роботи, 2 категорії
Серпень 2014р.-вересень 2014р., Комунальний заклад Херсонської обласної ради « Каховський геріатричний пансіонат»
Функціональні обов’язки:
- складання фінансових та касових планів, кредитних заявок і кошторисів; нормування обігових коштів;
- ведення штатного розпису.
- розрахунок паливо - мастильних матеріалів.
- розрахунковий облік комунальних послуг підприємства.

Секретар адміністративно-управлінського персоналу, комунальне некомерційне підприємство «Каховський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Каховської районної ради»
Жовтень 2014 р.- грудень 2015 р.
Функціональні обов’язки:
- робота з документами.
- прийом відвідувачів.
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- складання наказів по підприємству, відряджень та інших нормативних документів.

Економіст з праці бухгалтерії, 2 категорія, комунальне некомерційне підприємство «Каховський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Каховської районної ради»
Грудень 2015р. – вересень 2016р.
Функціональні обов’язки:
- облік показників з праці і заробітної плати.
- розрахунок фонду заробітної плати і чисельність працюючих.
- розробка положення про преміювання робітників.
- складання штатного розкладу відповідно до затвердженої структури підприємства.

Секретар адміністративно-управлінського персоналу, комунальне некомерційне підприємство «Каховський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Каховської районної ради»
Вересень 2016 р.- березень 2019 р.
Функціональні обов’язки:
- робота з документами.
- прийом відвідувачів.
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- складання наказів по підприємству, відряджень та інших нормативних документів.

Секретар керівника підприємства адміністративно-управлінського персоналу
Березень 2019 р.- квітень 2022 р. комунальне некомерційне підприємство КНП «Каховський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Каховської міської ради» .
Функціональні обов’язки:
- робота з документами (діловодство);
- прийом і розподіл дзвінків;
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
- виконання особистих доручень керівника.

Адміністратор стоматологічної клініки
Травень 2022 р. – жовтень 2023 р. стоматологічна клініка DDclinic.
Функціональні обов’язки:
- запис пацієнтів на прийом до лікаря; зустріч пацієнтів та розподіл їх до спеціалістів;
- прийом вхідних дзвінків;
- консультування відвідувачів про послуги, що надаються;
- ведення клієнтської бази;
- ведення поточної документації.

Помічник керівника
Грудень 2023 р. по теперішній час ТОВ « Укртрансміст».
Функціональні обов’язки:
- формування та контроль розкладу керівника фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни.
- ведення документації;
- приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;
- ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
- підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
- виконання особистих доручень керівника.

Професійні навички:
- уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word);
- знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
- грамотна усна і письмова мова;
- уміння працювати в режимі багатозначності;
- знання основ діловодства та документообігу;
- Досвід підготовки та організація відряджень.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: дочка, 24 роки.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: