• Файл

Валентина

Адміністратор, HR-помічник, офіс-менеджер, психолог

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жемчужнікова Валентина Михайлівна


Дата народження 01.02.1982р
Моб.телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (вайбер, what’s app);
Ел.адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сторінка в інстаграм [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Шукаю роботу офіс-менеджером, адміністратором, помічником HR або корпоративним психологом, де зможу застосувати свій досвід та знання в адмініструванні, комунікації, супроводженні персоналу та роботі з людьми.

Про мене
Організований та доброзичливий спеціаліст з досвідом роботи в офісній та кадровій роботі, а також в психологічному консультуванні.
Вмію налагоджувати внутрішні процеси, взаємодіяти з колегами та клієнтами, підтримувати порядок в документах та атмосфері

Ключові навички:
• Ведення офісної документації та організація внутрішнього порядку
• Кадрове діловодство (накази, табелі обліку робочого часу, особові справи, посадові інструкції)
• Підбір та адаптація персоналу
• Організація корпоративних заходів, привітань співробітників
• Робота з Instagram (написання постів, ведення сторіс, створення простих reels)
• Індивідуальні консультації дорослих клієнтів
• Онлайн-супровід клієнтів, комунікація в месенджерах
• Спокійне спілкування, вміння слухати, делікатність
• Вміння самостійно організовувати свій час та роботу

Досвід роботи
Психолог (приватна практика)
2018 – до сьогодні
• Проведення індивідуальних консультацій
• Просування своїх послуг: соц.мережі, прямі ефіри, створення міні-курсу
• Робота з клієнтськими запитами в коротко- та довгостроковій терапії

Адміністратор офіса+кадровик
Будівельна компанія, Київ — 2018
• Виконання обов’язків секретаря (телефонні дзвінки, ведення документації, ведення протоколів)
• Замовлення канцтоварів та всього необхідного в офіс
• Кадрове діловодство
• Організація привітань співробітників
• Виконання доручень керівника

Менеджер з персоналу
Торгівельна компанія, Київ — 2017
• Підбір та адаптація персоналу
• Кадрове діловодство
• Оформлення документації майже з 0 (посадові інструкції, положення про відділи, адаптацію, навчання персоналу)

Помічник директора
Будівельна компанія, Київ — 2007–2010
• Виконання обов’язків секретаря та офіс-менеджера
• Ведення кадрового діловодства майже з 0 (посадові інструкції, правила внутрішнього розпорядку, колективного договору, особові справи), а також накази та табелі обліку робочого часу
• Організація корпоративних заходів, привітання працівників
• Контроль виконання завдань працівниками
• Виконання доручень директора
• Робота з базами даних (інвестиційні договори) та спілкування з інвесторами за необхідності

(Інші позиції 2003-2007 включають в себе досвід роботи в рекрутингу, адміністративній роботі, координації заходів. Деталі – за запитом)

Освіта:
• Психолог, Інститут перепідготовки НПУ ім. Драгоманова, 2014
• Сертифікований гештальт-терапевт, НАГТУ, 2013–2024
• HR-менеджмент, арт-терапія, педагогіка раннього розвитку — курси 2005–2014
• Економіка, Києво-Могилянська Академія, спеціаліст, 2003

Навички та знання програм
• MS Word, Excel — користувач
• Розуміння основ кадрового діловодства
• За необхідності – готова освіжити знання з трудового законодавства

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: