- Файл
Андрій
Project-менеджер
- Розглядає посади:
- Project-менеджер, Business analyst, Product manager, Product owner, Технолог
- Вік:
- 47 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12460682/?puid=75482
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Тел.: [
Email: [
НАВИЧКИ:
• Управління проектами: повний цикл реалізації проектів від ініціації до завершення, включаючи планування, бюджетування, оцінку та мінімізацію ризиків, постановку завдань, контроль виконання, розробку, тестування, запуск, а також забезпечення технічної підтримки та постпроектного супроводження.
• Бізнес-аналіз: складання, аналіз та оптимізація функціональних та технічних вимог, моделювання бізнес-процесів (BPMN, Visio) та формування регламентів та матриць відповідальності (RACI).
• Технології та інструменти: досвід роботи і розуміння використання на практиці каскадних та гнучких методологій розробки програмного забезпечення (Scrum, Kanban, Waterfall) для мобільних та веб-додатків, frontend (HTML,CSS, Javascript), backend (PHP, MySQL), WordPress, адміністрування сайту (хостинг, SSL, налаштування DNS),UX/UI (Figma), Corezoid, App Store/Google Play, Atlassian Stack (Confluence, Jira), BPMN нотація (Visio), Google Analytics, Google Workspace (Docs, Sheets, Drive), MS Office.
• Автоматизація бізнесу: впровадження систем для фінансових процесів (розрахунково-касові операції, інтернет-еквайринг, міжнародні платіжні системи), логістики, обліку пального, управління складом, інтеграція комерційних рішень.
• Англійська мова: Intermediate.
ДОСВІД РОБОТИ:
Керівник проектів. Група компаній «Авіас», торгівля паливом (09.2014 – теперішній час)
Проект: Впровадження розрахунків за допомогою багаторазових пластикових Паливних карток (2017 – т.ч.)
• Опис повної високорівневої схеми бізнес-процесу від генерації номерів карток та їх виготовлення до отримання палива за ними клієнтами на АЗС.
• Формалізація та опис комплексних процесів руху балансу палива між складами та картами.
• Організація впровадження, приймального тестування, запуску системи та масштабування для підтримки до 1 200 000 паливних карток та понад 1500 АЗС.
• Проектування особистого кабінету користувача з наступною функціональністю:
◦ Дії з балансами (переведення, встановлення лімітів, автоматичне поповнення).
◦ Самостійне формування замовлення клієнтом та виписка рахунку для юридичної особи.
◦ Онлайн-оплата замовлення фізичної особи банківською карткою.
◦ Формування звітності.
◦ Авторизація та налаштування прав доступу для ролей адміністратора, диспетчера організації, диспетчера складу, користувача/водія.
• Скорочення терміну оплати та поповнення паливних карток клієнта з двох днів до п'яти хвилин внаслідок впровадження інтернет-еквайрингу.
• Організація роботи з банківськими та фінансовими організаціями:
◦ Аналіз функціоналу банків для обробки оплат.
◦ Участь у процесі підготовки та укладання договорів із банками.
◦ Реєстрація мерчантів та підключення інтернет-оплати.
◦ Налаштування та ведення особистого кабінету у банку для моніторингу, підтримки, аналізу проходження оплат.
◦ Обробка запитів на повернення коштів (chargeback) та комунікація з банком та міжнародними платіжними системами для вирішення спірних ситуацій.
• Пошук виробника, закупівля, адаптація та локалізація пін-падів для зчитуваннях даних паливних карток на АЗС (магнітна полоса, NFC).
• Погодження з юридичним відділом договору оферти для юридичних осіб та угоди користувача для фізичних осіб.
• Інтеграція із внутрішньою CRM системою для обліку паливних карток, балансів палива, підготовки звітності, ведення довідника контрагентів.
• Автоматизація процесу купівлі палива для поповнення балансу клієнта за п'ять хвилин після оплати та скорочення на 80% трудовитрат менеджерів продажу компанії.
• Організація відправлення паливних карток та скретч-карток клієнту Новою Поштою, включаючи інтеграцію з системою кур'єрської доставки.
• Участь у проекті впровадження онлайн АЗС без працівників як консультант.
Проект: Розробка та підтримка мобільного додатку Jet! для App Store, Google Play, Huawei AppGallery (2017 – т.ч.)
• Залучення 1 800 000 користувачів, серед яких 300 000 постійних клієнтів-фізичних осіб.
• Підтримка понад 10 000 транзакцій через інтернет-еквайринг щодня.
• Розробка та презентація концептуального дизайну мобільного додатка для покупки палива та заправки, не виходячи з автомобіля.
• Розробка та регулярне оновлення плану проекту, планування бюджету проекту, контроль за виконанням поставлених завдань.
• Постановка завдань та контроль за виконанням для команди проекту з 8 осіб (дизайнер, мобільні розробники, мобільні тестувальники, розробники системи процесингу, розробники внутрішньої системи обліку).
• Проектування інтерфейсів даних (API) із системою процесингу Corezoid.
• Розробка та узгодження попередніх макетів екранів програми із зацікавленими сторонами, перевірка та надання фідбека для фінальних макетів команді дизайну.
• Опис вимог та технічних завдань.
• Впровадження схеми безпечної авторизації та доступу до програми, включаючи пароль, біометричну авторизацію, прив'язку до пристрою (UDID) та СМС-пароль.
• Реалізація купівлі палива та заправки з різними видами оплат (онлайн-оплата, паливною карткою або скретч-карткою, одноразовим кодом) через програму.
• Реалізація управління паливними картами через додаток (операції з балансами, встановлення лімітів, зміна пін-коду, делегування третій особі, формування одноразового тимчасового коду).
• Інтеграція онлайн-карти АЗС з функцією прокладання маршруту та передачі координат у додаток карт пристрою.
• Автоматизація вибору найближчої АЗС за допомогою GPS координат та виду палива за знятим пістолетом колонки.
• Токенізація банківських карток для прискореної оплати.
• Інтеграція Google Pay та Apple Pay для зручності розрахунків.
• Реалізація розсилки чеків про заправку електронною поштою.
• Розробка системи push-повідомлень у додатку, таблиці умов відправки (транзакційні та маркетингові повідомлення) та змісту повідомлень.
• Координація договірної роботи з юристами (взаєморозрахунки між юрособами, обробка персональних даних), менеджерами продажів (оплати, звіти щодо взаєморозрахунків).
• Надання доступів адміністраторам та розробникам у маркетах додатків.
• Аналіз статистики за додатками у межах країн, операційних систем, кількості установок.
• Складання та рев'ю супровідної документації, інструкцій користувача.
• Розробка та впровадження бонусної системи. Алгоритми нарахування, списання та відображення їх у транзакціях клієнта.
• Інтернет-еквайринг (підключення, налаштування, адміністрування, звітність).
• Технічна підтримка користувачів (інша лінія), у тому числі вирішення проблем з оплатою через інтернет-еквайринг та повернення коштів, підтримка функціоналу особистого кабінету та перевірка фактичних даних щодо заправки на АЗС.
Проект: Розробка та підтримка офіційного веб-сайту компанії (2014 – т.ч.)
• Розробка концепції та структури сайту, включаючи повну карту.
• Пошук виконавців для розробки дизайну, програмування та наповнення сайту та підготовка технічного завдання (ТЗ).
• Проведення підготовчих робіт для адміністрування сайту, включаючи налаштування хостингу, реєстрацію домену (.ua), встановлення SSL-сертифікату.
• Адміністрування WordPress, створення та наповнення сторінок.
• Імпорт даних про більш ніж 1500 АЗС та 180 пунктів продажу до SQL-бази для детального відображення користувачам та інтеграції з картою Google.
• Розробка та впровадження онлайн-системи для імпорту даних про АЗС та пункти продажу з автоматичним оновленням інформації на сайті, що замінила ручну обробку регіональними менеджерами.
Директор. ТОВ «Термінал-93», оптова торгівля полімерами (08.2007 – 08.2012)
• Розробка стратегії діяльності компанії відповідно до поставлених завдань власників.
• Планування, організація, координація та контроль роботи всіх структурних підрозділів та служб підприємства.
• Підвищення ефективності фінансово-економічної діяльності, збільшення рентабельності та прибутковості компанії.
• Зовнішньоекономічна діяльність, взаємодія з фінансовими установами та банками.
Менеджер відділу постачання. ТОВ «В.І.Ф.», роздрібна торгівля непродовольчими товарами (05.2001 – 05.2006)
• Аналітика продажів, розробка асортиментної та цінової політики підприємства.
• Участь у виставках, проведення переговорів та укладення контрактів.
• Організація імпорту товарів, управління логістикою та контроль митного оформлення.
Менеджер з продажу металопрокату та металовиробів. ТОВ «СТІЛКО», виробництво металевих виробів (03.2000 – 05.2001)
• Ведення та контроль виробничих та поточних замовлень та відвантажень.
• Облік та аналіз надходження коштів, підготовка поточної фінансової звітності.
ОСВІТА:
1995-2000Дніпропетровський Національний Університет.
Факультет міжнародних економічних відносин.
Спеціальність - «Міжнародні економічні відносини».
2003Академія якості.
Менеджер ISO.
Схожі кандидати
-
Менеджер проєктів
Львів, Дистанційно -
Project-менеджер
Львів -
Менеджер проєктів
Львів -
Project-менеджер
Львів -
Менеджер проєктів
Львів -
Проджект-менеджер
Львів, Дистанційно