Резюме від 5 січня 2023 PRO

Ірина

Адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор ресторану

з 05.2019 по 02.2022 (2 роки 9 місяців)
Docker-G Pub, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація та контроль роботи персоналу;
Ведення касової дисципліни, розрахунок гостей (R-Keeper, Iiko, Poster);
Ведення звітності;
Робота з закупівлями;
Робота з гостями (організація та проведення заходів, складання планів/меню);
Та ін.

Адміністратор магазину

з 12.2016 по 12.2018 (2 роки)
HIS.UA, Київ (Роздрібна торгівля)

Обробка замовлень на сайті компанії, консультація клієнтів безпосередньо в шоурумі, по телефону та в месенджерах.
Передача замовлень у виробництво.
Повний цикл взаємодії з виробниками та замовниками/клієнтами (взаєморозрахунки, формування супроводжувальних документів, планування доставки).
Забезпечення життєдіяльності шоуруму (присвяченому українському предметному дизайну).

Адміністратор інтернет-магазину

з 08.2015 по 08.2016 (1 рік)
Інтернет-магазин "Буд-Буд", Київ (Роздрібна торгівля)

Обробка замовлень на сайті та телефоном;
Оформлення супутньої документації (вид.накладні, ТТН);
Оформлення відправлень та доставки;
Ведення обліку (1С, Мой склад);
Пошук постачальників та замовлення товару;
Проведення співбесід та навчання персоналу;
Забезпечення життєдіяльності офісу.

Фінансовий менеджер

з 08.2012 по 05.2015 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "Укрбудмонтаж", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обробка первинної документації (прибуткові, видаткові, податкові, транспортні накладні, корегувальні, повернення і т.п.)
Домовленості з замовниками;
Допомога керівництву;
1С: 7.7 та 8.2

Офіс-менеджер

з 05.2012 по 08.2012 (3 місяці)
Бюро переводов, Київ (Юриспруденція)

Консультація клієнтів, обробка замовлень, забезпечення життєдіяльності офісу, виконання доручень керівника.

Спеціаліст відділу забезпечення продажів

з 02.2012 по 05.2012 (3 місяці)
ПАО "Альфа-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук та залучення, з подальшою консультацією клієнтів на території Торгової Точки;
Оформлення документації;
Ведення звітності;
Виконання плану продажів.

Помічник бухгалтера

з 04.2011 по 02.2012 (10 місяців)
ООО "Масид", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення первинної документації;
Ведення банку (банківські виписки).
1С: 7.7, 8.2

Секретар

з 02.2006 по 01.2009 (2 роки 11 місяців)
ООО "Укрбудмонтаж", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обробка та архівація документів;
Виконання доручень головного бухгалтера;
Забезпечення життєдіяльності офісу.

Освіта

ВМУРол

Финансы, Киев
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Коммуникабельность, ответственность, умение рабоатать с информацией, обучаемость, грамотная речь, порядочность, презентабельная внешность.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: