• Файл

Sain

Customer support representative

Розглядає посади:
Customer support representative, Recruiter, Call center operator, Менеджер з підтримки клієнтів, Customer service representative
Вік:
28 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

SAIN KADIR
Customer support representative Instagram -@itzz_kadir

E [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Telegram -@Sainkadir10
q [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e Delhi , wazirabad - 110084 , India

SUMMARY STRENGTHS

Experienced Customer Support Manager with a strong track record in team
leadership, customer retention, and process optimization. Skilled in Zendesk,
t STRENGTH & WEAKNESS
Strength:
Sender, OKI-TOKI, and CRM tools to enhance customer satisfaction and efficiency. My Greatest strength is attention to
passionate about delivering excellent customer service and driving business details,
growth. Hardworking, Self motivated. Active
Listener, Always patient.
EXPERIENCE
Customer support manager 05/2023- Present Weakness :
I am more of introvert and
FAVBET
Delhi sometimes i noticed that i am shy to
share my ideas when there is a
Specialize in delivering exceptional customer service through chat, email tickets, and phone room of people.
support, ensuring prompt resolution of inquiries and fostering positive customer experiences.

ZENDESK  Out of the Box Thinking.
think differently, unconventionally,
SENDER
. or from a new perspective.
OKI -TOKI

Customer support representative 11/2021 - 05/2023
SKILLS
KOCHARTECH Kolkata

Skilled in handling customer queries with empathy, clear communication, proactive
problem-solving, and a retention-focused approach.
 SOFT SKILLS
Communication skills, Interpersonal
• Customer support. skills, Able to cope up with pressure
• Software. and prolonged,working hours, IT
• Business development. skills.Forward thinking,Problem
solving ability,Confident and
determined

 DELEGATION
EDUCATION

DIPLOMA 06/2019 - 09/2021 Time management. 100 %

Dumkal polytechnic college Communication skills. 80%

ITI 06/2015 - 07/2017 Critical thinking. 80%

NCVT
COMPUTER SKILLS
12TH 03/2013 - 03/2014

Burwan High school Hardware assembly

Software installation Ms Excel

Ms PowerPoint Ms word Outlook
HOBBIES
Troubleshooting
*Spend time with family and friends *Traveling *Reading books*Gardenin*Playing guitar
*Playing Cricket *Participate in social activities
*Learning about latest technologies

LANGUAGES

GOAL ENGLISH Proficient

To leverage my strong problem-solving skills, customer-centric approach, and retention HINDI Proficient
expertise to enhance customer satisfaction, drive loyalty, and contribute to the
company's growth.
BENGALI Native

Signature
Sain kadir

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: