• Файл

Сергей

Керівник відділу продажу

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Іванченко Сергій Ігорович

Дата народження: 26.12.1993 р.
Місце проживання: наразі м. Чернігів
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Посада: Керівник відділу продажів

Навички :
- Побудова відділу продажів, організація роботи команди менеджерів, на даний момент
робота з відділом із 19 менеджерів

- Розробка ефективного KPI для відділу продажу та досягнення цільових показників зі
збільшенням конверсії

- Планування роботи відділу та прогнозування результативності

- Розрахунок та прогнозування декомпозиції планів продажу, впровадження методів
щодо регулярного перевиконання планів

- Аналіз та управління бізнес процесами

- Створення регламентів, інструкцій, інструментів для ефективної реалізації завдань

- Створення та реалізація авторських тренінгів та навчальних програм: первинне
навчання, за проблемними зонами, ситуаційне, стратегічне та кваліфікаційне

- Оптимізація CRM системи та написання точних інструкцій для найбільш ефективної
роботи менеджерів. Моніторинг та контроль продуктивної роботи як окремого
менеджера, так і відділу продажу загалом різними методами: моніторинг CRM
системи, регулярний аналіз розмов з клієнтами, робота з дашбордами- встановлення
ділових контактів та ведення переговорів з метою збільшення клієнтської бази та
партнерських мереж.

Досвід:

Компанія "Наша Америка" - компанія по навчанню англійській мові та допомоги
утримувачам Грін-карти в отриманні громадянства США.

Керівник відділу продажів, керівник з іновацій: 11.2024-03.2025

Основні проблеми компанії:
1. Низька ефективність менеджерів відділу продаж (виповнення плану 75-80).
2. Відсутність структури мотивації і KPI.
3. Необхідність відповідального розподілу між департаментами
4. Низкая конверсія

План дії:
1. Створення розрахунку системи мотивації та KPI:
-персоналізовані плани продажів для кожного менеджера.
- індивідуальні бонуси та штрафи для підвищення дисципліни.

2. Розробка нових продуктів:
- створення ексклюзивних клубів для клієнтів
- створення продукту, який залучає клієнтів у процес.

3. Навчання команди:
o Проведення тренінгів, а також створення скриптів продаж.

4. Удосконалення роботи з клієнтами:
- впровадження квізів та інструментів зворотного зв'язку

5. Створення ефективної системи взаємодії між продажами, маркетингом і
продуктологами.

6. Реалізація партнерської програми.

Результати:
1. Конверсія з ліду на продаж зросла на 25-30%.
2. Середній чек збільшився рахунок впровадження VIP-продуктів і додаткових послуг.
3. Ефективність менеджерів покращилася - вони стали виконувати плани на 90% і вище.
4. Бренд компанії став більш відомим завдяки новим продуктам та маркетинговим
рішенням.
Force club, USA – клуб підприємців в США.
Керівник віддіжу продажів: 04.2024-11.2024

Проблеми компанії:
-відсутність штатного відділу продажів
-відсутність унікальної пропозиції для клієнтів
-низька конверсія
-низька мотивація учнів клубу, відсутність зв'язку між навчанням та подальшими
перспективами.

Ключові досягнення:
1. Запуск та створення відділу продажів з нуля за 5 днів:
2. Аналіз та впровадження рішень:
-глибокий аналіз всіх процесів підприємства: товару, продажу, взаємодії з клієнтами.
3. Використання ІІ для автоматизованого аналізу дзвінків.
4. Інноваційна система мотивації та обробки клієнтів:
-Методика цінності "тут і зараз":
- Регламентовані терміни обробки лідів:
5. Безперервна робота із власниками бізнесу:
6. Посилення комунікації між відділом продажу та власниками бізнесу, що дозволяло
швидко адаптуватися до змін та покращувати загальні показники.

Результати впровадження інновацій:
- Штучний інтелект дозволив скоротити час аналізу дзвінків та підвищити точність
оцінки роботи менеджерів.
- Система обмежень та цінності стимулювала клієнтів до більш швидкого прийняття
рішень, збільшуючи конверсію.
- Загальна ефективність роботи відділу продажів підвищилася рахунок автоматизації і
точної мотиваційної структури.

«Opt master»
12.2022- 04.2024 керівник відділу продажів

- Впровадив 4 успішні проекти, які принесли 25% додаткового річного прибутку
- Залучив понад 500 нових клієнтів за рік та підвищив конверсію із закриття нових
клієнтів на 51%
- Управління відділом з 15 менеджерів відділу продажів, а також відділом пре-сейлу з 3
осіб
- Складання регламентів, робочих інструкцій процесів взаємодії між відділами компанії
- Створення інструментів для виконання плану відділу продажу та реалізації мети
компанії
- Мотивація всіх співробітників компанії взаємодіяти між собою та досягнення спільної
мети
- Розробка ефективної мотивації для відділу продажу та інших відділів, з урахуванням
показників КПІ та фін.обороту
- Складання плану бюджетування компанії з урахуванням прогнозу реалізації нових
проектів
- Щоденний аналіз роботи менеджерів, включаючи показники роботи в CRM,
- Контроль роботи кожного менеджера, виявлення слабких місць та навчання у
необхідному аспекті
- Проведення стратегічних сесій із співзасновниками компанії

«Easy China Business»
03.2019- 04.2022 керівник відділу продажів

- Організація роботи, контроль та мотивація відділу з 9 менеджерів
- Планування результативності в періоді, складання плану продажу та плану
перевиконання продажів
- Структурування бізнес-процесів
- Аналіз ефективності роботи та складання аналітики результатів
- Розробка чітких інструкцій роботи
- Контроль роботи кожного менеджера, виявлення слабких місць та навчання у
необхідному аспекті
ТОВ «Ту Пенжінс» Бізнес - тренер
03.2018-03.2019

- Розробка та проведення тренінгів для досвідчених співробітників
- Знаходження та аналіз слабких місць оператор кц
- Навчання нових співробітників компанії

Компанія «Prime Call» Менеджер з продажу
11.2018-3.2019

- Навчання та адаптація нових менеджерів
- Ведення переговорів із клієнтами
- Прямі продажі
- Консультування
Компанія «Everad» ТІМ-лідер
02.2017-08.2018

- Навчання та адаптація нових менеджерів
- Розробка та проведення тренінгів з продажу
- Оцінка та підвищення кваліфікації співробітників ВП
- Підрахунок та розробка та контроль виконання KPI для командою ВП
- Ведення звітності та документації ВП

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: