• Файл

Олена

Керівник, управляючий, менеджер, торговий представник

Вік:
42 роки
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Масіян Олена
Директор, управляючий, керівник, менеджер,торговий агент. 30 000+ грн
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:41 рік
Місто:Чернівці
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Додаткова інформація
Досвід роботи:
05.2022 - по теперішній час
заступник директора Приватного підприємства.
Організація роботи по управлінню об’єктами комерційної нерухомості. Маркетинг об'єктів нерухомості, проведення презентацій та переговорів, підготовка та укладання договорів оренди, ведення реєстру договорів, ведення первинної документації, організація виконання та контроль планових ремонтних робіт, вирішення поточних питань на об’єктах нерухомості, формування фінансової звітності ,контроль оплат,дебіторка, робота з комунальними установами( РЕМ ,Чоек, Водоканал,Газ,зняття показників,подача щомісячної звітності), контроль за безперебійною роботою, комунікація з клієнтами, формування фін.результату.

03.2019- 02.2022
Чернівецьке регіональне управління "Держмолодьжитло"
Заступник директора.
Контроль за безперебійною роботою управління, звітність, робота з органами влади , робота з клієнтами , робота та ведення переговорів з забудовниками, супровід позичальників від а до я. вирішення питань ,зв'язаних з безперебійною роботою , заключення договорів, робота з нотаріусами, підписання договорів ,акредитація об'єктів будівництва, робота з документами.

08.2014-12.2014
ТОВ «Споживчий центр» Керуюча відділенням .Консультація клієнтів, оформлення заявок та видача кредитів. Виконання поставлених задач, планів. Контроль за безперебійною роботою відділення ,робота з контролюючими органами ,звітність перед керівництвом, ведення внутрішньої бухгалтерії, планування робочого графіку персоналу ,виконання планових показників.

05.2014-08.2014
ТОВ «Споживчий центр касир .Консультація клієнтів, оформлення заявок та видача кредитів, робота з грошима.

З 01.13 -01.14
«Єрмак Голд», Єрмолинські напівфабрикати, керівник торгівельно-рознічної мережі
Моніторинг, пошук місць для розміщення фірмових торг.точок, ведення переговорів , підбор та навчання персоналу, робота з контролюючими органами, розвиток мережі на ввіреній території, проведення акцій, виконання поставлених задач, планів. Контроль за безперебійною роботою мережі.

08.2012 -12.2012
Магазин «Алло»,мережа магазинів мобільного зв’язку, управляючий
Управління персоналом торгової точки, організація роботи магазину та обслуговування покупців, звітність , оформлення замовлень товару, підтримка необхідної кількості товару в магазині, прийом та викладка товару, аналіз продажу товару, консультація продавців щодо якісних характеристик товару, активні продажі, планування, виконання планових показників

01.2011 -.01.2012
ПП «Кідс спейс», мережа дитячих супермаркетів, адміністратор торгового залу
Управління персоналом торгового залу, прийом, списання, переоцінка товару, розрахунок з покупцями, ведення бухгалтерії, звітність, нарахування заробітньої плати, організація роботи магазину та обслуговування покупців

01.2011 —06.2011
ПП «Кідс спейс», мережа дитячих супермаркетів, менеджер з закупівлі та реалізації товару
Аналіз і оцінка потреб магазину у товарах, оформлення замовлень товару, підтримка необхідної кількості товару в магазині, прийом та викладка товару, аналіз продажу товару, списання товару, моніторинг цінової політики та асортименту у конкурентів, консультація продавців щодо якісних характеристик товару, активні продажі

03.2008 — 12.2010 ПП

Власна торгова точка, відкриття власного магазину непродовольчих товарів.

03.2007 — 03.2008
магазин «DLF», адміністратор
Управління персоналом торгового залу, прийом, списання, переоцінка товару, розрахунок з покупцями, ведення бухгалтерії, звітність, нарахування заробітньої плати, організація роботи магазину та обслуговування покупців

Професійні навики
Володіння ПК на рівні користувача (пакет основних офісних программ)
знання іноземної мови (англійська)
водійські права категорії В, (власне авто).
Особисті якості : Відповідальність, організованість, стресостійкість, комунікабельність,досвід роботи у сфері нерухомості, адміструванні, менеджменту.

Освіта
ЧНУ ім.. Ю.Федьковича (2001—2006)
Факультет історії, політології та міжнародних відносин, спеціальність «Країнознавство». Спеціаліст з міжнародних відносин, перекладач «англійська мова».

Контактна iнф.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: