• PRO

Ірина

Керівник відділу трейд-маркетингу

Розглядає посади:
Керівник відділу трейд-маркетингу, Провідний трейд-маркетолог, Бренд-менеджер, Продакт-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу трейд-маркетингу

з 02.2025 по 04.2025 (2 місяці)
ООО "Хлібний Дім Київ Бейкері", Київ (Харчова промисловість)

* Здійснення аудиту трейд-маркетингової діяльності компанії;
* Здійснення кабінетних та польових досліджень ринку;
* Аналіз конкурентного середовища та конкурентного асортименту;
* Здійснення цінового моніторингу;
* Участь у NPD-процесах: пошук ринкових ніш для нових продуктів, розробка стратегії нових продуктів, формування асортиментних матриць по різних категоріях продуктів;
* Розбудова та підтримка співпраці із позаштатними співробітниками в рамках виконання NPD-процесів;
* Участь у процесах розробки упаковки для продуктів харчування;
* Створення ргламенту процесу розробки та актуалізації упаковки;
* Аналіз структури продажів компанії у розрізі асортименту, каналів збуту, географічного розподілу;
* Участь у формування планів продажів;
* Формування пропозицій щодо трейд-маркетингової підтримки продажів;
* Формування звітних та проектних та презентацій.

Керівник відділу трейд-маркетингу

з 12.2024 по 02.2025 (2 місяці)
Червоний маркет, Київ (Роздрібна торгівля)

•Загальне керівництво процесингом Відділу;
•Формування пропозицій щодо оптимізації та вдосконалення діяльності Відділу.
•Розширення функціоналу Відділу, розбудова напрямку системної співпраці із Клієнтами мережі;
•Ведення переговорів з постачальниками щодо продажу маркетинг-сервісів мережі, підтримка партнерських взаємовідносин;
•Створення та підтримка клієнтської бази;
•Формування індивідуальних пакетів маркетингових послуг для Клієнтів/Брендів;
•Організація та контроль надання додаткових маркетингових послуг постачальникам;
•Участь у формуванні промо-циклів та сезонних операцій;
•Розробка тематичних концептів, асортиментного та промоційного наповнення електронної та друкованої газети мережі;
•Аналіз та оцінка реалізованих промо-проектів;
•Формування аналітичних звітів та проектних презентацій;
•Організація внутрішньої крос-функціональної проектної співпраці;
•Контроль документообігу та оплат.

Незалежний консультант з маркетингу

з 05.2022 по 11.2024 (2 роки 6 місяців)
Самозайнятість, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

* Взаємодія та переговори з власниками бізнесів (металообробка, 3D-принтинг-лабораторія, логістика, ресторанна сфера, одонтологія, косметологія, бухгалтерський облік та аудит);
* Консультування з аспектів побудування системи маркетингу бізнесів, формування маркетингової стратегії і тактики;
* Підготовка презентацій-візитівок для компаній, презентацій по стартапам, презентацій по комерційним проектам компаній та приватних підприємців;
* Участь у розробці та виводі на ринок нових товарів (аналіз ринку та споживчих трендів, формування USP, розробка товарної лінійки, участь у ціноутворенні, розробка маркетингової програми для просування товарнох новинок);
* Розробка спеціалізованих шаблонів маркетинг-планів, первинної звітності і т.п.
* SEO-аудит, концептуальна аналітика контенту та каналів комунікацій;
* SEO-копірайтинг/рерайтинг (написання текстів різного формату та призначення: текстове оформлення сайтів, написання інформаційних статей, PR-материалів, постів і т.п.);
* Неймінг, розробка рекламних слоганів, заголовків, хедлайнів для упаковки, POSMs.

Заступник керівника з маркетингу

з 08.2009 по 02.2022 (12 років 6 місяців)
Люстдорф, ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

1.Керівництво сектором трейд-маркетингової звітності та аналітики (у підпорядкуванні 5 співробітників):
•Рекрутинг, адаптація, навчання та підвищення кваліфікаіції персоналу сектора;
•Розробка системи роботи сектору та схем ефективної взаємодії з іншими підрозділами компанії;
•Створення робочих баз даних та форм звітності;
•Організація, підтримка, контроль та оцінка роботи сектору;
•Регулярне формування управлінської звітності по результатах комерційної діяльності компанії, презентація звітів та висновків;
•Регулярний пошук методів та засобів підвищення ефективності роботи сектору.

2. Керівництво сектором трейд-маркетингової активності (у підпорядкуванні 5 співробітників):
•Розробка та регулярна актуалізація системи категоризації клієнтів компанії;
•Впровадження та підтримка внутрішньокорпоративної системи регіонального маркетингу;
•Розробка щорічної трейд-маркетингової стратегії компанії;
•Планування, втілення, контроль, облік та оцінка ефективності трейд-маркетингової діяльності компанії у різних каналах збуту;
•Участь у бюджетуванні трейд-маркетингових витрат компанії (у розрізі каналів збуту, підрозділів та дистрибуторів компанії);
•Операційне управління локальними та загальнонаціональними промо-проектами у різних каналах збуту;
•Операційна підтримка партнерських промо-проектів різного масштабу у ключових каналах збуту;
•Моніторинг промо-активності конкурентів та формування трейд-маркетингових заходів оперативного реагування;
•Розробка, впровадження та супровід анти-кризових промо-активностей;
•Регулярна оцінка ефективності трейд-маркетингової діяльності компанії (у розрізі каналів збуту, регіонів, дистрибуторів, брендів );
•Підготовка регулярної управлінської звітності щодо трейд-маркетингової діяльності компаннії, презентація звітів та формулювання висновків і пропозицій;
•Пошук методів та засобів підвищення ефективності промо-діяльності компанії.

3.Участь у формуванні загальної маркетингової стратегії компанії.
4.Участь у розробці проектів (NPD) щодо розширення асортиментного портфелю компанії.
5.Організація проектної співпраці всередині компанії так і у зовнішніх робочих групах;
6.Участь у розробці дизайну, маркування та виробництва упаковки для продуктів харчування.
7.Участь у розробці дизайнів та виробництві зовнішної реклами, POSMs, сувенірної продукції, елементів брендування екстер’єру та інтерєру торговельних точок, ТО, виробничого транспорту.
8.Організація участі компанії у галузевих виставках (Україна).
9.Участь у створенні каталогів, презетаційних матеріалів для внутрішнього і зовнішнього ринків (експорт).
10.Участь у написанні гайдів та стандартів для торгового персоналу.
11.Розробка, запуск та оцінка ефективності регулярних мотиваційних програм для внутрішнього торгового персоналу.
12.Ведення переговорів, організація тендерів та проектне співробітництво із підрядниками, дизайнерами, креативними, рекламними, PR- та BTL-агентствами, компаніями-партнерами, дослідницьки

Незалежний консультант з маркетингу

з 12.2008 по 07.2009 (7 місяців)
Самозайнятість, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

* Написання статей та текстів рекламного характеру;
* Підготовка комерційних пропозицій;
* Підготовка інформаційно-іміджевих презентацій;
* Ведення спонсорських проектів на контрактній основі;
* Співробітництво з рекламними агенціями у якості позаштатного співробітника;
* Здійснення консультацій щодо аспектів створення системи маркетингу підприємства, реалізації коротко- та середньотермінових цілей компанії за допомогою маркетингових інструментів.

Маркетолог

з 02.2008 по 11.2008 (9 місяців)
ТОВ "Авто Медіа Груп", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

* Дослідження і аналіз ринку рекламних послуг;
* Моніторинг діяльності конкурентів;
* Здійснення аналізу діяльності компанії;
* Формування комунікаційної стратегії (стратегія + медіа-план) компанії;
* Розробка та захист маркетингової комунікаційної програми на довгостроковий період;
* Здійснення директ-маркетингових проектів;
* Розробка концепції дизайну корпоративної поліграфічної продукції;
* Планування, захист, контроль та цільове використання маркетингових бюджетів;
* Розробка концепції та механіки спільних проектів з партнерськими організаціями;
* Планування участі компанії у виставкових заходах, спеціалізованих форумах;
* Інформаційне наповнення корпоративного сайту компанії, написання прес-релізів, спіч-райтінг;
* Створення та щомісячна публікація корпоративної газети;
* Підтримка ділових взаємовідносин, переговори з партнерами, рекламними агенціями та підрядниками;
* Розробка комплексу маркетингових заходів щодо збільшення рівня продажу послуг компанії в умовах кризи та бюджетних обмежень;
* Організація діяльності підрядників у рамках напрацьованої бази рекламних агенцій, фрілансерів;
* Взаємодія з друкованими та електронними ЗМІ;
* Ведення документообігу рекламної діяльності компанії;
* Формування звітності (документальне оформлення стратегічних планів та фактично реалізованих маркетингових проектів та заходів);
* Робота над рекламними проектами інших компаній холдингу.

Незалежний консультант з маркетингу

з 07.2007 по 01.2008 (6 місяців)
Самозайнятість, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

* Копірайтинг та рерайтинг інформаційних та рекламних статей;
* Підготовка коммерційних пропозицій;
* Формування рекламних стратегій;
* Ведення спонсорських проектів для різних замовників на контрактній основі;
* Співробітництво з рекламними агенціями у якості позаштатного співробітника.

Директор з маркетингу

з 05.2007 по 07.2007 (2 місяці)
ТОВ "Роял Арт", Ірпінь (Маркетинг, реклама, PR)

* Формування рекламної стратегії та комунікаційних програм для лієнтів агенції;
* Планування маркетингових бюджетів клієнтів агенції;
* Написання PR-статей, прес-релізів, комерційних пропозицій, інформаційне наповнення корпоративних сайтів агенції та її клієнтів;
* Ведення переговорів з клієнтами, клієнтський менеджмент;
* Організація проектної роботи з підрядниками агенції та in-house спеціалістами ;
* Управління проектами клієнтів;
* Здійснення аналізу ефективності реалізованих рекламних кампаній;
* Взаємодія з друкованими та електронними ЗМІ;
* Презентація проектів ті звітів агенції.

Керівник служби PR

з 11.2006 по 05.2007 (6 місяців)
ТОВ "УКРРЕСТОРАНСЕРВІС" (ресторан "Опалкова хата"), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

* Розробка, втілення, контроль та оцінка ефективності маркетингової комунікаційної стратегії ресторації;
* Бюджетування маркетингової діяльності ресторації;
* Формування, категоризація та підтримка клієнтської бази ресторації;
* Розробка концепції та реалізація програм лояльності для ключових клієнтів;
* Організація і проведення польових маркетингових досліджень;
* Моніторинг тенденцій розвитку ринку та діяльності конкурентів із подальшою розробкою методів оперативного реагування;
* Планування та організація BTL- та івент-заходів, спонсорських проектів;
* Впровадження та підтримка DM-маркетингу;
* Участь у розробці концепту елементів корпоративного стилю, POSMs, сувенірної продукції;
* Написання та редагування PR-статей, підготовка комерційних пропозицій, інформаційне наповнення сайту ресторації;
* Взаємодія із друкованими та електронними ЗМІ, радіостанціями,медійними особистостями;
* Співпраця із внутрішнім персоналом: розробка тематичних меню із шеф-поваром, створення та впровадження стандартів обслуговування клієнтів, тощо.
* Проектна співпраця із спонсорами та партнерами;
* Взаємодія із маркетинговими та рекламними агентствами, дизайнерами, іншими підрядниками;
* Оцінка ефективності маркетингової діяльності ресторації;
* Облік та підтримка документообігу маркетингової діяльності ресторації;
* Підготовка регулярної управлінської звітності та презентацій для власників бізнесу.

Спеціаліст з маркетингу Процесингового центру

з 06.2005 по 11.2006 (1 рік 5 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

* Здійснення аналізу діяльності Процесингового центру банку;
* Моніторинг та аналіз діяльності конкурентів;
* Моніторинг та аналіз тенденцій розвитку ринку процесингових послуг;
* Ведення статистики діяльності Процесингового центру, його партнерів, конкурентів та ринку загалом;
* Проведення маркетингових досліджень (опитування партнерів, співробітників, експертів галузі);
* Формування рекомендацій щодо рекламної стратегії процесингового центру;
* Медіа-планування, бюджетування;
* Взаємодія зі ЗМІ і рекламними агенціями;
* Підтримка DM-маркетингу;
* Інформаційне наповнення спеціалізованої сторінки корпоративного сайту, написання PR-статей, прес-релізів;
* Взаємодія з існуючими та потенційними партнерами (проведення переговорів, ділове листування, розробка та вдосконалення схем взаємодії, підтримка лояльності, підготовка комерційних інформаційних матеріалів для партнерів).

Менеджер зі збуту

з 06.2001 по 04.2004 (2 роки 10 місяців)
ТОВ "Фірма "ЕСТА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

* Прямі продажі;
* Організація участі компанії у організації галузевих виставок (підтримка взаємовідносин із компаніями-орагнізаторами, документообіг);
* Створення виставкових експозицій, організація виставкової роботи (консультації щодо асортименту компанії, прямі продажі);
* Розробка рекламних матеріалів (POSM);
* Організація акцій із стимулювання збуту;
* Реалізація фіто-дизайнерських та ланшафтних проектів у рамках індивідуальних замовлень клієнтів;
* Персональне консультування клієнтів.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет економіки, менеджменту і права, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

спеціальність "Маркетинг" / спеціалізація "Рекламний бізнес",
диплом бакалавра з економіки підприємств, диплом магістра з маркетингу

Відокремлений структурний підрозділ Київський індустріальний коледж Київського національного університету будівництва і архітектури

Економічне віддлення, Київ
Середня спеціальна, з 1997 по 2000 (3 роки)

спеціальність "Біржова справа" / спеціалізація "Бухгалтерський облік у біржовій діяльності",
диплом молодшого спеціаліста із бухалтерського обліку

Знання і навички

  • Висока працездатність
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Проведення рекламних кампаній
  • Тактичний маркетинг
  • Запуск нових брендів
  • Трейд-маркетинг
  • Розробка каталогу продуктів
  • Управління персоналом
  • Ведення переговорів
  • Організованість
  • Стратегічне планування
  • Управлінські навички
  • Користувач Бітрікс24

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Литовська — початковий

Додаткова інформація

Ключові професійні коментенції:
* Стратегічне та тактичне плануванння трейд-маркетингової діяльності;
* Операційна підтримка трейд-маркетингової діяльності у каналах збуту.
* Анти-кризовий операційний трейд-маркетинг.
* Бюджетування трейд-маркетингової діяльності, контроль освоєння бюджету.
* Аналіз та оцінка ефективності маркетингових активностей.
* Продуктивне управління проектами, конструктивна координація діяльності робочих груп.
* Управління проектами.
* Управління персоналом: формування профілю компетенцій, пошук та інтерв'ю кандидатів, організація навчальних заходів, адаптація на посаді, постановка завдань та контроль їх виконання.
* Проведення тендерів, організація ефективної взаємодії із підрядниками.
* Підготовка та проведення проектних презентацій та звітів.
* Базовий бренд-менеджмент.
* Розробка та виробництво різних типів POSMs, поліграфічної та сувенірної продукції.
* Досвід участі у розробці упаковок продуктів харчування для внутрішніх та зовнішніх ринків збуту.
* Організація виставкової діяльності, благодійних та спеціалізованих заходів.
* Організація розробки та модернізації сайтів, лендінгів.
* Копірайтінг, неймінг, спічрайтінг.

Особисті якості: порядна, комунікабельна, відповідальна, організована, цілеспрямована, врівноважена, прихильник системного підходу щодо виконання професійних обов’язків, орієнтована на результат, продуктивна як у індивідуальній роботі, так і у командній співпраці.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: