• Файл

Сергій

Комерційний директор

Розглядає посади:
Комерційний директор, Оперативний директор, Директор філії, Керівник відділу продажу, Керівник проєкту
Вік:
49 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Чернієнко Сергій Володимирович

Дата народження: 30 липня 1976 р.
Національність: Українець
Сімейний стан: Одружений
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРОФІЛЬ:
Мотивований професіонал з багаторічним досвідом у керівництві та торгівлі. Ефективно керую командами, розвиваю стратегії та досягаю результатів. Маю великий досвід у організації та координації роботи торгових відділів. Успішно веду переговори та укладаю договори з клієнтами. Володію високим рівнем аналітичних та проблемних навичок. Готовий до викликів та досягнення поставлених цілей.

ДОСВІД РОБОТИ:
ТОВ «Луксор Україна»
Посада: Директор філії м.Львів (7.08.24-28.02.25)
• Організація роботи філії, планування, контроль, підготовка звітів
• Управління всіма підрозділами філії з метою реалізації цілей компанії
• Отримання прибутку і зміцнення позиції на ринку у підзвітній території
• Збільшення обсягів продажів продукції і АКБ
• Побудова та навчання торгової команди.
• Налагодження процесів роботи складу та логістики
• Пошук і залучення клієнтів- побудова взаємовигідних партнерських відносин;
• Контроль дебіторської заборгованості
• Господарська діяльність

ТОВ «Фенікс-Трейд» (1.08.23- 31.07.24)
Посада: Керівник Торгового відділу
• Організація та координація роботи торгового відділу
• Формування стандартів роботи торгового відділу, впровадження системи CRM
• Підбір та навчання персоналу
• Збільшення обсягів продажів продукції і АКБ
• Пошук і залучення клієнтів- побудова взаємовигідних партнерських відносин
• Планування та система мотивації персоналу
• Система звітності та комунікації
• Формування та контроль виконання K.P.I. співробітників.
• Контроль дебіторської заборгованості та обслуговування ключових клієнтів

ТОВ «Ледкор» (30.03.22 – 28.02.23)
Посада: Директор напрямку «Охорона», Керівник служби безпеки ГК Монстера
• Організація охорони майна організації та захист від ризиків
• Розробка та впровадження заходів з безпеки
• Контроль технічних засобів безпеки та лояльності персоналу
• Участь у тендерних пропозиціях та планування розвитку нових послуг

ТОВ "УкрМілкІнвест" (20.06.18-29.03.22)
Посада: Директор з розвитку проєкту «Сімейні молочні ферми»
• Керівництво та координація роботи команди розвитку проєкту
• Розробка та впровадження стратегії розвитку
• Управління бюджетом та контроль використання коштів
• Виявлення проблем та вирішення їх
• Пошук шляхів розвитку та залучення інвестицій

СОК «Перший Національний Аграрний Кооператив» (20.07.16-25.05.18)
Посада: Директор Департаменту
• Планування та організація роботи департаменту
• Керівництво персоналом та контроль виконання завдань
• Контроль якості обслуговування клієнтів та ведення документації
• Розвиток партнерських відносин зі споживачами та постачальниками

ТОВ "ІнтерЛогос" (1.02.14-1.07.16)
Посада: Керівник торгового відділу
• Організація та координація роботи торгового відділу
• Формування стандартів роботи торгового відділу
• Підбір та навчання персоналу
• Збільшення обсягів продажів продукції і АКБ
• Пошук і залучення клієнтів- побудова взаємовигідних партнерських відносин
• Організація і контроль адміністративно-господарської діяльності. Управління службою доставки і складом
• Система звітності та комунікації між відділами
• Формування та контроль виконання K.P.I. співробітників.
• Контроль дебіторської заборгованості та обслуговування корпоративних клієнтів

Coca-Cola Hellenic Україна (17.10.02-06.09.13)
Посада: Директор Київської філії по роботі з ключовими клієнтами
• Організація роботи філії, планування, контроль, підготовка звітів
• Управління всіма підрозділами філії з метою реалізації цілей компанії
• Отримання прибутку і зміцнення позиції на ринку у підзвітній території
• Побудова та навчання торгової команди .
• Пошук і залучення клієнтів- побудова взаємовигідних партнерських відносин;
• Ведення ділових переговорів з першими особами компанії, грамотна мова;
• Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта.
• Відмінне володіння навичками активних продажів;
• Складання договорів, звітність;
• Контроль дебіторської заборгованості
• Проведення презентацій та локальних акцій

1.08.1998 – 2.10.02 – кадровий офіцер ЗС Украины

ОСВІТА:
• Київський Військовий інститут Управління та Зв'язку, інженер АЗУ

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ:
• Володіння MS Office (Word, Excel, Power Point)
• Знання системи 1С та Бітрікс24
• Високий рівень комунікаційних та міжособистісних навичок
• Знання англійської мови на рівні Intermediate

Тренінги/навчання:
• Основні навычки продажів, Методи відбору персоналу, Активація торговой точки, Тренінг КАМ, Шлях лідера 1,2, Модель PITA, COBRA, Вітер змін, Фінансы для нефінансистів, Швидкий продаж (техніка СПІН)
• Курси з організації роботи контакт-центру
• Бізнес курси в UNIT School м.Київ
• Талінська школа менеджерів

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
• Захоплення та хобі: Спілкування з людьми, подорожі автомобілем
• Особисті якості: Відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, дисциплінований, лідер, здатний швидко навчатися
• Наявність власного автомобіля
• Готовий до переїзду та відряджень

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: