Резюме від 11 червня 2024 PRO

Наталья

Начальник отдела кадров

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 05.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
ПЗВО "Київський міжнародний університет", Київ (Освіта, наука)

організація кадрового діловодства;
проведення внутрішнього кадрового аудиту;
формування особових справ співробітників;
розробка кадрових документів (штатний розклад, правила внутрішнього розпорядку, колективний договір, посадові інструкції);
кадрове адміністрування (табель, лікарняні листи тощо);
адаптація нових співробітників;
контроль проходження випробувального терміну;
робота з базою ЄДБО, Медок, 1С;
оформлення електронних трудових книжок.

Начальник відділу по роботі з персоналом

з 07.2020 по 11.2021 (1 рік 4 місяці)
ДП "Центр сертифікації та экспертизи насіння і садивного материалу", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Організація кадрового діловодства:

Оформлення кадрових документів під час процедури скорочення чисельності працівників (об’єднаня філій, реорганізація та реструктуризація);
вирішення трудових спорів, участь у вирішенні питань незаконного звільнення у судах;
проведення внутрішнього кадрового аудиту;
формування особових справ працівників;
розробка кадрових документів (штатний розклад, правила внутрішнього розпорядку, колективний договір, посадові інструкції, положення про структурні підрозділи);
кадрове адміністрування (табель, лікарняні листи тощо) головний офіс та 11 філій;
адаптація нових співробітників; контроль проходження випробувального терміну; Медок, 1С

Начальник відділу кадрів

з 04.2018 по 07.2020 (2 роки 3 місяці)
Київськи міжнародний унівреситет, Київ (Освіта, наука)

організація кадрового діловодства;
проведення внутрішнього кадрового аудиту;
формування особових справ співробітників;
розробка кадрових документів (штатний розклад, правила внутрішнього розпорядку, колективний договір, посадові інструкції);
кадрове адміністрування (табель, лікарняні листи тощо);
адаптація нових співробітників;
контроль проходження випробувального терміну;
робота з базою ЄДБО, Медок, 1С;

Менеджер по персоналу

з 07.2011 по 04.2018 (6 років 9 місяців)
ТОВ "Лігір-ІТБС", Киев (Автобізнес та автосервіс)

Посадові обов'язки:

організація кадрового діловодства з "нуля";
проведення внутрішнього кадрового аудиту;
формування особових справ працівників;
розробка кадрових документів (штатний розклад, правила внутрішнього розпорядку, колективний договір, посадові інструкції);
кадрове адміністрування (табель, лікарняні листи тощо);
пошук та підбір персоналу різних рівнів, розміщення вакансій в Інтернеті,організація та проведення співбесід із кандидатами;
адаптація нових співробітників;
контроль проходження випробувального терміну;планування набору працівників, формування кадрового резерву;
підготовка та ведення бюджету відділу персоналу.

Начальник відділу по роботі з персоналом

з 10.2007 по 10.2009 (2 роки)
ТОВ "АБ"Бізнес Стандарт", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук та підбір персоналу всіх рівнів. Участь у відкритті нових відділень у регіонах України. Розробка регламентуючих документів, робота в hr-проекті з формування нової системи оцінки діяльності, оплати праці та преміювання, ведення штатного розкладу, бюджетування видатків на персонал, планування та облік чисельності персоналу, звітність щодо дотримання бюджету видатків на персонал. Взаємодія з Національним банком України щодо оформлення трудових відносин та затвердження Голови Банку, головного бухгалтера та Членів Наглядової Ради. Ведення кадрового діловодства з нуля (знання законодавчої бази у сфері регулювання трудових відносин та нормативних документів НБУ).

Начальник відділу по роботі з персоналом

з 09.2006 по 06.2007 (9 місяців)
ДП "Центр державного земельного кадастру", Київ (Державні організації)

Управління відділом роботи з персоналом (4 особи). Підготовка (погодження) штатних розкладів філій, тарифікація заробітної плати, забезпечення економії фонду оплати праці. Складання звітності щодо чисельності та щоденний облік щодо прийому, звільнення, переміщень, змін штату. Звітність щодо дотримання бюджету, фонду оплати праці. Розробка пропозицій щодо оптимізації чисельності, контроль за дотриманням трудового законодавства в частині організації та оплати праці, робота зі структурами управління. Розробка та впровадження посадових інструкцій, положень про відділи, внутрішні процедури, документа "Номенклатура справ". Кадрове адміністрування.

Головний спеціаліст

з 01.2000 по 10.2006 (6 років 9 місяців)
Державний департамент з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів та виробів медичного призначення, Київ (Державні організації)

організація кадрового діловодства;
проведення внутрішнього кадрового аудиту;
формування особових справ працівників;
розробка кадрових документів (штатний розклад, правила внутрішнього розпорядку, колективний договір, посадові інструкції);
кадрове адміністрування (табель, лікарняні листи тощо);

Освіта

Академия праці та соціальних відносин

Юридичний, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Національний центр підготовки банківских праціників при НБУ "Система оцінки персоналу як інструмент мотивації"

2 дні Дата: 01.01.2008

Компания «Анкор» "Винагорода та мотивація-благодаря або всупереч?"

2 дні Дата: 01.02.2008

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Aнглийский : Середній

Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач, знання програм Microsoft Office, 1С Бухгалтерия v. 7.7. "Зарплата и кадры", BAF, Microsoft Outlook, Internet Explorer, Microsoft Power Point, Terrasoft CRM X25, Pro Fix

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: