• PRO

Галина

Менеджер проєктів

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Chief operating officer

з 05.2021 по 09.2021 (4 місяці)
Wispence, Київ (IT)

Щоденне операційне управління компанією (Developers department\Product\Marketing\Post production);
Ведення ІТ-проектів компанії (створення дашбордів, автоматизація процесів);
Впровадження єдиної системи таск-менеджменту (Hubstaff), використання OKR, KPI;
Оптимізація бізнес-процесів, створення дорожніх карт з випуску продуктів;
Проведення стратегічної сесії, затвердження стратегії компанії та Road map;
Затвердження фінансової моделі;
Формування Бази даних доходів та витрат по компанії, відстеження операційної ефективності;
Налаштування Payroll;
Збір та аналіз даних щодо проектів, відстеження фінансових показників;
Участь у розробці концепцій нових продуктів разом із продактами та маркетологами;
Менторство співробітників, підбір та навчання персоналу, проведення One-to-one зустрічей.

CEO/ CОО

з 10.2014 по нині (10 років 10 місяців)
Рекрутингова агенція Prior+, Київ (Пошук персоналу, HR)

Пошук клієнтів, проведення переговорів, супровід клієнтів;
Розробка стратегії, позиціонування, унікальної торгової пропозиції, розробка сайту з наступним ребрендингом;
Формування та контроль реалізації маркетингової стратегії, формування бренду компанії;
Підбір, навчання персоналу, розробка системи мотивації та нормування навантаження;
Створення професійного ком'юніті - Група у ФБ - "Я рекрутер";
Виконання фінансових планів щодо компанії та контроль фінансових потоків;
Особисте закриття складних вакансій, менеджмент процесів затвердження кандидатів.
Портфель клієнтів: 70% IT компанії, 30% інших сфер діяльності.
Спеціалізація: IT, TOP-менеджмент, лінійний персонал.

HR Business Partner (проєктна работа)

з 06.2014 по 10.2014 (4 місяці)
Софтпром (http://www.softprom.com), Київ (IT)

Відновлення кадрового обліку;
Побудова нової організаційної структури;
Підбір персоналу, ротація;
Розробка нової системи мотивації.
Опис та оптимізація бізнес-процесів компанії.

Адміністративний директор

з 01.2013 по 12.2013 (11 місяців)
Інтлейн, Київ (IT)

Організація та проведення підбору персоналу, адаптації, оцінки та навчання;
Оптимізація бізнес-процесів, ведення організаційної структури, розробка регламентів та положень;
Упорядкування бюджету адміністративно-господарської діяльності, ведення касових операцій, нарахування заробітної плати, контроль трудової дисципліни, складання звітів;
Життєзабезпечення двох офісів компанії;
Контроль закупівель матеріальних засобів, господарських товарів, бакалійних товарів та канцелярії;
Контроль за проведенням дрібних ремонтних робіт, організацією роботи службового транспорту;
Проведення тендерів, пошук підрядників, робота з договорами з оренди та надання послуг компанії;
проведення інвентаризації матеріальних цінностей;
Організація роботи співробітників ІТ-відділу, контроль виконання планів з підтримки та розвитку ІТ-інфраструктури;
Формування корпоративної культури, організація та проведення корпоративних заходів.

Директор з персоналу

з 10.2010 по 10.2012 (2 роки)
PocketBook Global (http://www.pocketbook-global.com/), Київ (IT)

Керівник відділу персоналу

з 01.2009 по 10.2010 (1 рік 9 місяців)
«Мультипрофільний холдинг ІНФОСАН», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Менеджер з підбору персоналу

з 03.2007 по 12.2008 (1 рік 9 місяців)
Финансово-інвестиційна компанія Kiev Invest Capital, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Національний педагогічний університет М.П.Драгоманова

Бизнес психологія, Факультет педагогіки и писхології, Київ
Вища, з 2013 по 2015 (2 роки)

Полтавський Університет економіки і торгівлі Украины

Менеджмент організацій, Полтава
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

МАЛЕС "Групповые переговоры"

2012

OMT "Успешные переговоры", "Эффективный рекрутинг", "Управление персоналом, инструменты руководителя"

2010

1С 8.2. ЗУП

2012

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Італійська — початковий

Додаткова інформація

МЕНЕДЖМЕНТ КОМАНДЫ
•Создание и внедрение единой системы таск-менеджмента, дедлайнов, отчетов, выстраивание системы коммуникаций между подразделениями компании.
•Управление и контроль операционной деятельностью компании и ее подразделений, проверка выполнения проектов и соблюдения.
•Наблюдение за повседневной деятельностью компании и работой сотрудников.
•Обеспечение эффективного взаимодействия между дистанционными командами.
ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМАНДЫ
•Построение системы нормирования, оплаты труда и мотивации, KPI.
•Обучение и развитие персонала в отделах.
•Руководство политикой управления персоналом.
•Постановка задач и контроль эффективности работы сотрудников.
•Разработка политики, способствующей развитию корпоративной культуры.
•Разработка инструкций, порядков, стандартов, проектов соглашений, предложений по внесению изменений;
БИЗНЕС ПРОЦЕССЫ
•Аудит, анализ и оценка эффективности бизнес-процессов. Анализ и повышение эффективности бизнес-процессов. Организация и внедрение эффективных внутрикорпоративных бизнес-процессов. Диджитализация бизнес процессов.
•Планирование и управление финансовыми потоками. Утверждение и контроль бюджетов. Контроль исполнения бюджетов. Создание документаций: инструкции, регламенты, процедуры, с дальнейшим согласованием и запуском. Контроль исполнения регламентов. Разработка и внедрение инструментов контроля и отчетности для каждого отдела компании.
•Осуществление оперативной оценки результатов деятельности компании, выявление недостатков и разработка планов по их устранению.
•Оценка экономической эффективности бизнес-процессов, построение финансовых моделей.
•Формирование стратегических целей, разработка и внедрение бизнес-планов, оценка возможных рисков, оптимизация бизнес-процессов.
СТРАТЕГИЧЕСКОЕ НАПРАВЛЕНИЕ
•Ориентированность на улучшение всех показателей компании и прибыли.
•Еженедельный дайджест по всем метрикам компании.
•Работа по улучшению экономических показателей.
•Производственное и финансовое планирование: годовое, квартальное, месячное.
•Мониторинг рынка, подготовка предложений по освоению новых направлений бизнеса.
•Управление на всех этапах жизненного цикла проектов, оценка экономической эффективности проектов.
•Определение и разработка эффективной стратегии и общей концепции развития компании.
•Развитие, повышение эффективности работы компании. Увеличение коммерческих показателей: рентабельность, прибыльность.
•Управление ресурсами компании.
•Ответственность за достижение по целевым показателям прибыли и выручки.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: