Резюме від 10 квітня 2008

Наталья

Консультант з обслуговування клієнтів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Огоренко Наталія Іванівна

Адреса проживання м. Львів, вул. Н. Левицького буд. 7, кв. 18
ТелефонДом. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МетаРобота в банківській установі. Кар’єрний ріст.
Освіта:
1995-1999р.р.Балтське педагогічне училище.
Спеціальність:Педагог – організатор. Диплом бакалавра.
2000-2005р.р.Івано - Франківський національний університет нафти і газу.
Спеціальність:Бухгалтерський облік та аудит. Диплом спеціаліста.

Відомості про роботу:

1999-2000р.р.
Вчитель молодших класів. Навчання дітей, організація дитячих вечорів.

2000-2003р.р. ПП "Де Люкс"
Продавець продуктового магазину. Замовлення товару, проведення ревізії.

2004-2005р.р.ПП «Чебачев»
Продавець дитячого одягу. Замовлення товару, ведення бухгалтерії, пошук потенційних клієнтів, організація та проведення виставок.

2006-2007 - ЗАТ "Догмат Україна" (Єврокредит)
Консультант пункту обслуговування клієнтів

2008 - по даний час ЗАТ "Догмат Україна" (Єврокредит)
Старший консультант з обслуговування клієнтів. Консультації клієнтів по послугах кредитування в системі Єврокредит, прийняття первинних документів та їх часткова перевірка, супровід кредитної заявки, оформлення договору кредиту та договору страхування.

Додаткові дані:
Мова: Українська, російська, англійська (зі словником)
Особисті якості: Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, чесність, терплячість, порядність. Ввічливість бажання рости та розвиватись.
Володіння ПК: На рівні користувача. Програми Word, Excel, Outlook.
Сімейний стан: Неодружена

Тренінги: "Стандарти ефективного обслуговування клієнтів" Мета: формування потреб клієнта, етапи продажу, робота з запереченнями, ділові ігри, формування довірливих відносин між продавцем та клієнтом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати