• Файл

Анжеліка

Інспектор відділу кадрів

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Семенова Анжеліка Валеріївна
Вік: 46 років
Місто: Глеваха, Київська обл.
Контактна інформація:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Телеграм)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Інститут банківської справи Університету банківської справи НБУ
Факультет: Економічний, фінанси.
Додаткова освіта:
• Центр навчання та розвитку. Тренінги з командоутворення. Ефективний менеджмент. (2012-2013)
• Держфінмоніторинг (2018)
• ERP IT-Enterprise: супровід та адміністрування блоків кадрове адміністрування + зп (2021)

Досвід роботи:
Інспектор з кадрів
ТОВ «Автомагістраль-Південь» + філія «Дорожній сервіс»
з 04.2023 по теперішній час
- кадрове адміністрування + військовий облік в повному обсязі (філія 250+ людей)
Провідний інженер з впровадження та супроводу інформаційних систем відділу систем управління персоналом та заробітної плати
АТ «Укрпошта» з 02.2020 по 03.2023 (3 роки)
- обробка заявок, вивантаження даних;
- технічна підтримка користувачів ІС-ПРО;
Начальник відділу кадрів з 06.2018 по 02.2019 (8 місяців)
ПТ "Ломбард Золота Скриня", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі. Оформлення трудових відносин та ведення документації з обліку та руху кадрів (прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, лікарняні листи, табель обліку робочого часу, графіки відпусток тощо) відповідно до КЗпП. Адаптація нових співробітників, ознайомлення їх із правилами, положеннями, інструкціями, що діють на підприємстві. Формування та ведення особових справ співробітників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю. Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам. Формування штатного розкладу. Складання посадових інструкцій та положень про відділи, внесення до них змін. Складання та подання звітності згідно з чинним законодавством, ведення внутрішньої звітності. Ведення зарплатного проекту. Підбір персоналу (офіс, ломбардні відділення). Ведення журналів та інструкцій з охорони праці. Ведення ділянки з фінансового моніторингу (отримано сертифікат у 2008 році).
Начальник відділу по роботі з персоналом
з 05.2017 до 12.2018 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Рекламні ідеї" (мережа ломбардів «Благо»), Київ (Оптовий, роздрібний продаж ювелірних виробів)
- Прийняття участі у комерційній діяльності підприємства у частині забезпечення його трудовими ресурсами; вивчення кон'юнктури ринку праці; Проведення прогнозування та планування потреби підприємства у кадрах; Спільно з керівниками структурних підрозділів участь у прийнятті рішень з питань найму, перекладу, просуванні по службі, зниженні на посаді, накладення дисциплінарних та матеріальних стягнень, а також звільнення працівників; Проведення роботи з формування та підготовки кадрового резерву для висування на керівні посади, організація проведення професійної атестації працівників та керівників підприємства; Проведення очного та дистанційного навчання регіональних менеджерів з навчання та розвитку персоналу (нові навчальні програми для Компанії); Організація та контроль своєчасності проходження навчання співробітниками роздрібного спрямування в СДО, відстеження результатів (ведення статистики); Постановка завдань щодо покращення якості обслуговування, контроль виконання; Розробка та впровадження регламентних документів щодо навчання та розвитку персоналу; Розробка та впровадження, коригування методології ведення тренінгових заходів, навчання та розвитку співробітників;
Забезпечення підготовки та надання аналітичних матеріалів керівнику підприємства з соціальних та кадрових питань на підприємстві, складання прогнозів розвитку персоналу, своєчасне виявлення виникаючих проблем та підготовка можливих варіантів їх вирішення; Вивчення руху кадрів, виявлення причини плинності кадрів, розробка спільно з керівниками відділів (служб) заходи щодо їх усунення.Керівник відділу персоналу
Керівник відділу персоналу
з 08.2016 по 04.2017 (8 місяців)
ПП "Самтекс Дистрибуція", ТОВ "БІТУБІ Експрес", ПП "Саліус", Київ (продажі)
- Підбір персоналу (топ-менеджмент, лінійний менеджмент, обслуговуючий персонал). Ведення кадрового діловодства у повному обсязі. Формування кадрового резерву. Адаптація. Розробка штатної структури та оптимізація чисельності персоналу. Розробка мотивацій. Відпрацювання трудових договорів та контрактів. Розробка посадових інструкцій та положень по структурних підрозділах.
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
з 04.2014 по 08.2016 (2 роки 4 місяці)
ТОВ Мастерліфт, Київ
- Підбір персоналу. Ведення кадрового діловодства у повному обсязі відповідно до норм КЗпП (прийом, звільнення, переведення, відпустки); ведення особових справ працівників; облік, оформлення трудових книжок; складання наказів, договорів, довідок; облік, оформлення лікарняних листів; табелювання; формування та ведення бази даних кількісного та якісного складу підприємства трьох юридичних осіб. Ведення військового обліку. Розробка та актуалізація посадових інструкцій. Розробка та затвердження структури підприємства.
Заступник керівника гіпермаркету по роботі з персоналом
з 12.2012 по 02.2014 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Фудмережа гіпермаркет "Велмарт" (Роздрібна торгівля)
- Пошук і підбір лінійного і адміністративного персоналу, кадровий резерв. Збір рекомендацій. Планування витрат. Навчання персоналу корпоративним нормам і культурію. Проведення тренінгів. Документообіг, звітність по плинності і іншим показникам. Оцінка персоналу. Проведення зборів. Розробка програми адаптації для усього персоналу. Розробка профілю проф. потреб до кожної посади. Ефективне планування і організація роботи. Звітність вищому керівництву. Аналіз ринку з/плат по різних категоріях співробітників. Адаптація і мотивація нових співробітників контроль проходження випробувального терміну, виконання поставлених завдань. Супровід системи корпоративного навчання персоналу. Ведення кадрового діловодства. Облік робочого часу, складання графіків виходу персоналу відділів, контроль виконання графіків. План факт виконання ФОП.
Начальник відділу кадрів
з 03.2011 по 09.2012 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Аркапласт" (Виробництво)
- Організація роботи відділу : (визначення кадрової політики підприємства, планування і контроль роботи відділу, розробка посадових інструкцій співробітників відділу, навчання і адаптація); визначення кадрової політики підприємства, навчання і адаптація). Впровадження і контроль кадрової політики підприємства. Участь в розробці мотиваційної системи підприємства. Ведення кадрового діловодства в повному об'ємі згідно норм КЗоТа (прийом, звільнення, переклад, відпустки); ведення особистих справ співробітників; облік, оформлення трудових книжок; складання наказів, договорів, довідок; облік, оформлення лікарняних листів; табелювання; формування і ведення бази даних кількісного і якісного складу підприємства. Розробка технічних завдань для оптимізації програми 1 :С Бухгалтерія ЗиК. Розробка атестаційної програми. Формування бюджету відділу. Формування і контроль усіх видів звітності (центр зайнятості, статистичні звіти). Аналіз структури робочих функцій в організації. Аналіз ринку праці. Формування штатного розпису підприємства.
Професійні та інші навички:
- Навички роботи з комп'ютером
Досвідчений користувач 1С7, 1С8, SAP, ІС-Про, ДелоПро, ERP IT-Enterprise, Акцент, Медок, Клієнт-банк, пакет MS Office, Репозитарій, ФМС
- Ведення ділянки роботи по фінмониторингу (1 рік досвіду)
Знання мов: Українська ─ вільно
Додаткова інформація:
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, орієнтованість на результат, відмінні комунікативні навички, стратегічне мислення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: