• Файл

Кирило

Support manager

Вік:
27 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кирило Бородін Профіль

Support Manager з досвідом роботи у сфері підтримки клієнтів і партнерів.
Володію навичками управління запитами, аналізу даних і вирішення складних
кейсів. Маю досвід взаємодії з IT- та фінансовими відділами, а також
Особисті дані забезпечення стабільної роботи систем. Впевнено працюю з CRM-системами
,та командної взаємодії (Slack, Telegram). Готовий навчати нових
Кирило Бородін співробітників, оптимізовувати процеси та підтримувати високий рівень
сервісу.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

2015 - груд 2020
Провулок Троїцький 1
Горлівський Інститут Іноземних мов
61000 Харків

22 листопада 1997 р. Досвід роботи

Support Manager лист 2023 - бер 2025
Навички Маю досвід у сфері надання послуг та підтримки клієнтів і партнерів, зокрема
в iGaming-індустрії. Працював із обробкою заявок, управлінням фінансовими
Володіння ПК транзакціями, виписками різних банків та контролем конверсій і
працездатності сервісу.
Обробка заявок
Володію знаннями та практичним досвідом роботи з:
Спостереження за сервісом
• CRM-системами для управління клієнтськими запитами та обліком даних.
Робота з банківськими документами • Інструментами для навчання та документації (Confluence, Notion) для
підтримки та розвитку команди.
Клієнтський сервіс • Системами для спільної роботи (Slack, Telegram) для ефективної взаємодії
в команді.
Аналіз даних

Вирішення проблем Менеджмент та ключові навички
• Взаємодія з партнерами та клієнтами, обробка запитів і надання
Організаційні навички оперативного зворотного зв’язку.
• Ведення та оновлення банківських таблиць і звітності.
Комунікація з клієнтами • Комунікація з IT- та фінансовими відділами, виявлення та усунення
помилок у роботі сервісу.
Командна робота
• Контроль функціональності системи, підтримка коректної роботи
Навички навчання банківських рахунків і платіжних рішень.
• Навчання, супровід і менторство нових співробітників.
Адаптивність • Обробка заявок клієнтів у процесі прямої комунікації.
• Вирішення складних кейсів, що потребують детальної перевірки та аналізу.
Уважність до деталей • Робота у великій команді, швидке прийняття рішень та аналітичний підхід
до вирішення завдань.

Мова Орієнтований на ефективність, оптимізацію процесів і високий рівень сервісу.

Англійська

Українська

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: