- Файл
Кирило
Support manager
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13014250/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Support Manager з досвідом роботи у сфері підтримки клієнтів і партнерів.
Володію навичками управління запитами, аналізу даних і вирішення складних
кейсів. Маю досвід взаємодії з IT- та фінансовими відділами, а також
Особисті дані забезпечення стабільної роботи систем. Впевнено працюю з CRM-системами
,та командної взаємодії (Slack, Telegram). Готовий навчати нових
Кирило Бородін співробітників, оптимізовувати процеси та підтримувати високий рівень
сервісу.
[
Освіта
[
2015 - груд 2020
Провулок Троїцький 1
Горлівський Інститут Іноземних мов
61000 Харків
22 листопада 1997 р. Досвід роботи
Support Manager лист 2023 - бер 2025
Навички Маю досвід у сфері надання послуг та підтримки клієнтів і партнерів, зокрема
в iGaming-індустрії. Працював із обробкою заявок, управлінням фінансовими
Володіння ПК транзакціями, виписками різних банків та контролем конверсій і
працездатності сервісу.
Обробка заявок
Володію знаннями та практичним досвідом роботи з:
Спостереження за сервісом
• CRM-системами для управління клієнтськими запитами та обліком даних.
Робота з банківськими документами • Інструментами для навчання та документації (Confluence, Notion) для
підтримки та розвитку команди.
Клієнтський сервіс • Системами для спільної роботи (Slack, Telegram) для ефективної взаємодії
в команді.
Аналіз даних
Вирішення проблем Менеджмент та ключові навички
• Взаємодія з партнерами та клієнтами, обробка запитів і надання
Організаційні навички оперативного зворотного зв’язку.
• Ведення та оновлення банківських таблиць і звітності.
Комунікація з клієнтами • Комунікація з IT- та фінансовими відділами, виявлення та усунення
помилок у роботі сервісу.
Командна робота
• Контроль функціональності системи, підтримка коректної роботи
Навички навчання банківських рахунків і платіжних рішень.
• Навчання, супровід і менторство нових співробітників.
Адаптивність • Обробка заявок клієнтів у процесі прямої комунікації.
• Вирішення складних кейсів, що потребують детальної перевірки та аналізу.
Уважність до деталей • Робота у великій команді, швидке прийняття рішень та аналітичний підхід
до вирішення завдань.
Мова Орієнтований на ефективність, оптимізацію процесів і високий рівень сервісу.
Англійська
Українська
Схожі кандидати
-
Customer support manager
Харків -
Support manager
Харків -
IT support manager
Харків, Вінниця , ще 6 міст -
Фахівець служби підтримки
30000 грн, Харків -
Customer support representative
Харків -
Менеджер технічної підтримки
Харків, Дистанційно