Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Олександр

Директор з продажу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний директор

з 08.2022 по 08.2023 (1 рік)
Redi.ua, Одеса (Роздрібна торгівля)

• Управління асортиментом та ціноутворенням.
Досягнення:
-Збільшення показника оновлюваність асортименту в категорії чохли для смартфонів на 50%.
-Впровадження політики регіональних цін та розробка механізму керування ціноутворенням на рівні кожної торгової точки. Це підвищило конкурентоспроможність в нових регїонах.
-Впровадження ролевої моделі управління ассортиментом - виділення індикативних товарів, генераторів прибутку, товарів для цінової боротьби тощо.
-Збільшення доходу з продажу одиниці товару на на 70%в категорії Вживані смартфони.

• Управління продажами.
Планування та контроль виконання плану продажів для роздрібної мережі за обсягом продажу та доходом у розрізі кожної товарної категорії, деталізація планів до торгівельної точки.
Щотижневе підбиття підсумків продажів у розрізі товарних груп та торгових точок з директором роздрібної мережі та категорійними менеджерами.
Стимулювання торгового персоналу через призначення диференційованих премій за продаж товару, виходячи з його пріоритетності з погляду генерації доходу та обсягу продажу, просування новинок.

• Контроль за зловживаннями в наданні знижок покупцям.

• Контроль оборотністі товарних запасів на головному складі та в роздрібній мережі.

• Планування та запуск маркетингових активностей, аналіз їх ефективності та ROMI.

• Проведення переговорів із постачальниками.
Досягнення:
-збільшення частки договорів поставок товарів із довготривалим відтермінуванням платежу до 85% від загальної кількості.
-впровадження тендерної процедури закупівель в деяких товарних групах.

• Постановка завдань мерчандайзеру компанії щодо розробки стандартів викладення товарів та POS-матеріалів. Розробка та впровадження концепту "розмовляюча вітрина".

• Взаємодія з відділом навчання з розробки навчальних матеріалів, постановка завдань щодо додаткового навчання торгового персоналу фокусним товарам. Впровадження щомісячного спільного планування вебінарів, виходячи з актуальних задач розвитку продажів товарних груп.

• Покращення бізнес-процессів.
Розробка технічних завдань для програмістів для покращення информаціонної системи підприємства в управлінні ассортиментом та цінами. Зокрема економія трудовитрат при проведенні АВСD аналізу ассортименту, реалізація регіональних цін в 1С, зміни в карточці товару для інтернет-продажів та інше.

Управління портфелем проектів:
• Керівництво проектом розробки нового інтернет-магазину та інтеграції його з товарообліковою програмою підприємства. Вибір розробника на конкурсній основі, узгодження технічного завдання, тестування та поетапне приймання робіт, постановка задач по розробці контенту та приймання робіт.
• Розробка та запуск нових продуктів у категорії "Додаткові послуги".
Результат: збільшення продажів у 2,6 рази за півроку.
• Підвищення ефективності управління поличним простором.

В прямому підпорядкуванні

•комерційний відділ (категорійний менеджмент)
•менеджер ЗЕД
• склад та транспортна логістика

Консультант з бізнес-процесів. Керівник проєкту з розвитку системи продажів

з 01.2022 по 03.2022 (2 місяці)
Мирс, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аудит існуючої системи продажу.
• Пошук точок зростання.
• Розробка плану впровадження змін для інтеграції системи продажів стратегічних бізнес одиниць корпорації.
• Впровадження запропонованих рекомендацій у операційну діяльність
Консалтинговий проект був призупинений з початком повномасштабної фази війни з рф.

Консультант з бізнес-процесів. Керівник проєкту з розвитку системи продажів

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Коралл, торговая группа, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аудит існуючої системи продажу та маркетингу.
• Аудит точок контакту.
• Розробка пропозицій щодо покращення системи планування та організації продажів, системи матеріального стимулювання співробітників, звітності та точок контролю у відділі продажів та роздрібній мережі.
Консалтинговий проект був призупинений з початком повномасштабної фази війни з рф.

Директор з продажу

з 11.2020 по 09.2021 (10 місяців)
Green sofa, Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Управління відділом продажів та Київською філією меблевої фабрики (виробництво м'яких та шпонованих ліжок).
• Планування продажів, синхронізація плану продажу та плану виробництва, постановка завдань у розрізі клієнтської бази кожного менеджера з продажу, контроль їх виконання.
• Вибірковий контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів та дотриманням політики продажу менеджерами з продажу.
• Проведення переговорів із дистриб'юторами та ключовими клієнтами.
• Коригування системи матеріального стимулювання співробітників відділу продажу.
• Організація роботи із залучення нових дилерів та розширення представленості продукції фабрики у виставкових залах існуючих партнерів.
• Розширення асортименту за рахунок включення супутньої категорії товарів (матраци)
• Впровадження щомісячного аналізу рекламацій, надання зворотного зв'язку виробництва для покращення якості продукції.
• Якісне покращення логістичного обслуговування клієнтів Київської філії та переформатування Київського складу в хаб для постачання замовникам зі Східного та Півничного регіонів
• Організація участі компанії у міжнародній В2В виставці FUBE-2021.
• Участь у проекті доопрацювання інтернет-магазину

Комерційний директор

з 09.2014 по 09.2020 (6 років)
ТехноЮГ, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Під керівництвом Засновника розробив стратегію розвитку бізнесу.

Реалізовані проекти:
1.Перезапуск інтернет-продажів
Результат: збільшення обсягу інтернет-продажів більш ніж у п'ять разів. Портфель проектів:
• створення відділу інтернет-маркетингу, методики планування інтернет-продажів, взаємодії з іншими підрозділами компанії
• запуск нового інтернет-магазину
• запуск В2В порталу для оптових замовників.
2.З метою диверсифікації асортиментного портфеля та сегментів замовників ініціював та запустив проект зі створення нової стратегічної бізнес-одиниці, що спеціалізується на продажу господарських товарів.
Результат: приріст продажів компанії в цій товарній категорії більш ніж утричі протягом року.
3.Брав участь у переговорах із ключовими постачальниками. Розробив типову дистриб'юційну угоду як публічну частину політики управління відносинами з постачальниками, партнерську угоду для роботи з оптовими замовниками, асортиментну, цінову та сервісну політику підприємства.
4.Керував підрозділами продажів, що входять до Департаменту корпоративних продажів - відділом галузевих продажів, відділом територіальних продажів, тендерним відділом, контактним центром, мережею фірмових магазинів "Канцелярія". Впровадив конвеєрну технологію продажу для стійкішого управління базою клієнтів.
5.Проводив переговори та особисто курирував роботу з ключовими корпоративними замовниками (Цитрус, Алло, Ідеал, Будова, Обжора та ін.)

Комерційний директор

з 08.2012 по 08.2014 (2 роки)
Оникс Софт, Одеса (IT)

Функціонал – організація продажів проектів автоматизації роздрібної торгівлі, кафе, барів, ресторанів.
Провів повне перезавантаження системи продажів та маркетингу за результатами проведеного аудиту системи продажів та аналізу асортиментного портфеля на основі матриці БКГ, розробив нову організаційно-штатну структуру відділу продажів, функціональних обов'язків співробітників відділу, визначення KPI підрозділу та кожної посади, розробив та впровадив нову систему матеріального стимулювання співробітників, розробив програму базового навчання нових співробітників техніки продажу з використанням технології SPIN та переговорним технологіям. Здійснив перехід на нову CRM-систему (Мегаплан).
Виділив продаж технічної підтримки в окремий доходоутворюючий напрямок, що призвело до підвищення мотивації інженерів і як наслідок підвищення якості сервісу.
Брав участь у розробці маркетингових програм компанії (у тому числі у розробці сайтів програмних продуктів компанії).
Брав участь у розробці асортиментної політики (в т.ч. було проведено диверсифікацію продуктової лінійки - введення в асортимент сучасного програмного продукту для ресторанів IIKO) та цінової політики.
Проводив переговори з ЛПР постачальників та ключових клієнтів (топ-менеджери та власники торгових мереж та ресторанного бізнесу).
Серед ключових замовників – NOVUS, ОЛДІ, Бі-Маркет

Виконавчий директор

з 02.2009 по 04.2012 (3 роки 2 місяці)
Стімпекс, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки
• планування, контроль та аналіз комерційної, адміністративно-господарської діяльності
• організація ефективної роботи підпорядкованих підрозділів: відділу корпоративного продажу, відділу оптового продажу, маркетингової служби, відділу логістики (транспорт і склад), відділу закупівель
• розробка та вдосконалення бізнес-процесів у компанії, визначення KPI підрозділів, посадових інструкцій
• підбір співробітників на окремі вакансії
• розробка та впровадження схем оплати праці та мотиваційних програм
• проведення переговорів із ключовими постачальниками
• проведення переговорів із ЛПР ключових клієнтів
• представлення компанії на тендерах
• організація навчання торгового персоналу (в т.ч. особисте проведення тренінгів з тем "Холодні дзвінки", "Продажі за технологією SPIN", "Робота з запереченнями", "Робота з простроченою дебіторською заборгованістю", "Стратегії та техніки ведення переговорів") ,
• розробка та впровадження процедур щорічних атестацій торгового персоналу

Досягнення:
2009 - здійснив ефективні заходи кризового управління: нормалізував відносини з ключовими постачальниками, суттєво зменшив рівень простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості, відкоригував асортиментну матрицю з урахуванням зміни попиту у бік товарів економічної цінової категорії, зберіг обсяг продажу на рівні докризових показників 2008 року.
2010 - досяг приросту продажів на 45% по відношенню до попереднього року
2011 - досяг приросту валового маржинального прибутку на 17% в умовах стагнації ринку

Директор Одеської філії дистрибуції іграшок та дитячих меблів

з 09.2008 по 02.2009 (5 місяців)
RedHead Family Corporation, Одеса (Роздрібна торгівля)

• Виконання плану продажу на довіреній території (Одеська, Миколаївська, Херсонська область, Крим)
• Розробка бюджету філії
• Контроль дебіторської заборгованості
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами
• Досягнення: 100% повернення боргів у проблемних платників (Наталка, Оскар, Робін-Бобін)

Виконавчий директор

з 08.1998 по 09.2008 (10 років 1 місяць)
Стімпекс, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки
• розробка цінової та асортиментної політики
• розробка політики продажу для різних сегментів споживачів
• розробка та впровадження схем оплати праці та мотиваційних програм
• організація навчання працівників
• розробка та впровадження звітності підрозділів компанії
• проведення переговорів із ключовими постачальниками

Досягнення:
• Розробив стратегію компанії "Стимпекс – центр дистрибуції"
• створив відділ корпоративного продажу
• створив відділ оптового продажу та побудував дистрибуційну мережу в Одеській, Миколаївській та Херсонській області
• досяг приросту продажів у 2006 році на 35%, у 2007 році на 55%
• досяг оборотності товарних запасів за 30 календарних днів
• отримав ексклюзивні права на продаж в Одеському регіоні 20 брендів
• Організував продаж за каталогом компанії, що щорічно видається.
• Запустив сайт компанії, перший серед регіональних канцелярських компаній
• Створив електронну систему замовлень E-Stationary
• Запустив програму лояльності для корпоративних замовників
• Запустив новий напрямок бізнесу - заправка картриджів

Керівник відділу продажу

з 10.1997 по 07.1998 (9 місяців)
Вояж, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- побудував мережу дистрибуції ТМ Colop в Одессе
- просування в Україні ТМ ASTRA Polena, Pelikan, Rotring за допомогою участі у галузевих виставках. Побудова мережі дистрибуції з нуля
Досягнення:
Збільшив обсяг продажів ТМ Colop у регіоні на 800%

Директор

з 05.1997 по 10.1997 (5 місяців)
"Сальвадор Дали", Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

- керівництво маркетинговою та господарською діяльністю підприємства
- розробка цінової політики
- вирішення питань із державними органами
- закупівля матеріалів та обладнання
- Проведення переговорів з ключовими клієнтами

Освіта

Одеське вище артилерійске командне училище

Командна тактична артилерія, інженер з експлуатації артилерійського озброєння, Одеса
Вища, з 1987 по 1991 (4 роки)

диплом з відзнакою

Знання і навички

MS Office CorelDRAW Ведение переговоров Google Docs Управление продажами WordPress Индивидуальное и коллективное обучение Прямые продажи Управление закупочной деятельностью предприятия Копирайтинг Впровадження системи KPI Ведення CRM Побудова відділу продажу Продаж B2B Управлінські навички Стратегічне планування Користувач Бітрікс24 Уміння аналізувати Ведення переговорів Планування продажу 1С:Підприємство FMCG-продаж

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Автор статей:
"Откат: питання етики ведення бізнесу чи інструмент продажу" (журнал "Олівець", квітень 2012)
"А ще ми вигулюємо собак... Пастки клієнтоорієнтованого підходу" (журнал "Олівець", липень 2012)
"Не розлучаються люблячи... Як зберегти та примножити клієнтську базу"
"Скільки платити менеджеру з продажу?" (журнал "Олівець. Оглядач ринку канцелярських товарів України", грудень 2012)
"Як перемогти в переговорах" (журнал "Олівець. Оглядач ринку канцелярських товарів України", квітень 2013)
"Як підвищити ефективність відділу продажів? Уроки військової історії" (http://www.e-xecutive.ru/marketing/sales/1852993/) та ін.

Мій блог http://alexkishinsky.wordpress.com/

Виступив доповідачем на XIII міжнародній конференції Української асоціації постачальників канцелярських товарів (Київ, грудень 2012 року). Тема доповіді: "Побудова конкурентних переваг компанії на основі управління досвідом споживача"

Водійське посвідчення
категорія В
Військова служба
1991-1993 Командир взводу артилерійської батареї дивізіону забезпечення навчального процесу ОВАКОЛУ
1993-1994 Командир протитанкової батареї полку забезпечення навчального процесу Одеського інституту сухопутних військ

Сімейний стан
Одружений. Маю дочку (2002 року народження)

Особисті якості
Ініціативний, маю аналітичний склад розуму, розвинений емоційний інтелект, високу самомотивацію, стійкий до стресів, швидко навчаюся і адаптуюся до нових умов. Маю навички роботи із великими масивами інформації. Не курю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: