• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13150252/

Фахівець з підбору та адаптації персоналу

Розглядає посади:
Фахівець з підбору та адаптації персоналу, Керівник відділу кадрів
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Семенова Марина Михайлівна
05.02.1985 г.
Мешкаю у м. Дніпро, ж/м Червоний Камінь.
моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1. Економічна (магістр з менеджменту «Управління та адміністрування»). Національна металургійна Академія. 2019-2021 роки навчання.
2. Технічна (інженер-технолог, хімік). «Український державний хіміко-технологічний університет». 2002-2007 роки навчання.

Досвіт роботи:
- 10.2024 по сьогодняшній день – інспектор з кадрів ТОВ «Тесті Фуд».
- 2024 р. – менеджер по персоналу ТОВ «ДЕМЗ».
- 2021 р. - 2024 р. - інспектор з кадрів ТОВ «ТД «М’ясна весна»».
- 2019 - 2021 р. – інспектор з кадрів ТОВ "Власт-2013".
- 2010 - 2019 рр. – спеціаліст в ПАТ "ДТЕК "Дніпрообленерго".
- 2010 р. Офіс-менеджер в учбовом центрі «Галактика».
- 2009 р. Секретар в «ДДМШ № 8».
- 2008-2009 рр. Офіс-менеджер у газеті «Ландшафтне бюро».

Трудові обов'язки:
- ведення карточок П-2;
- кадрові документи (формування особових справ, накази на відпустку, відрядження, прийом, переведення, звільнення та т.п.);
- ведення та зберігання трудовых книжок;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- ведення штатного розкладу;
- ведення кадрових журналів;
- видача співробітникам завірених копій ТК;
- ведения військового обліку;
- видача довідок із місця роботи;
- складання звітності з персоналу (чисельність підприємства близько 350 чол.);
- складання графіка відпусток;
- оцифрування ТК для пенсійного фонду;
- електронні лікарняні;
- складання посадових інструкцій;
- робота з офісною технікою (ксерокс, факс, принтер, сканер);
- Робота з людьми;

Володіння ПК: Досвідчений користувач ПК (Word, Excel, Internet). Працюю у програмах: 1С 8, M.E.Doc, SAP, Outlook, Power Point. Легко освоюю нове програмне забезпечення.

Володіння мовами:
Українська, російська – вільно, англійський – базовий рівень.

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, добре розвинені організаторські здібності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: