Алла
Начальник, инспектор отдела кадров, 10 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 55 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1316834
Досвід роботи
Інспектор з кадів (єдиний)
з 12.2016 по 04.2017
(4 місяці)
ТОВ «АКСІМЕД ПЛЮС» Клініка сучасної неврології, Киев (Ведення кадрового документообігу і діловодства в повному обсязі)
Начальник відділу по управлінню персоналом, Голова комісії із соціального страхування 6 років.
з 04.2008 по 02.2016
(7 років 10 місяців)
ПрАТ “БІОФАРМА”, Киев (Ведення кадрового документообігу і діловодства в повному обсязі.)
Начальник відділу кадрів
з 04.2003 по 03.2008
(4 роки 11 місяців)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради», Киев (Ведення кадрового документообігу і діловодства в повному обсязі;)
Освіта
Київський автомобільно- дорожний
Факультет “Економіка та експлуатація автомобільного транспорту” спеціальність – інженер –економіст;, Киев
Вища, з 1986 по 1992 (5 років 10 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації
21.04 – 26.05.2010
Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва. Інститут післядипломної освіти
22.05 – 19.06.2010
Курси навчання - Спеціальність «Практика HR-управління»;
29.09 – 12.10.2014
Курси «Іноземна мова (англійська)» за рівнем Elementary.
12.09 – 07.12.2016
Знання і навички
Додаткова інформація
СЕРТИФІКАТИ
- Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
- Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
- Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
- Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»
НАГОРОДИ
- Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;
- Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД, ЗНАННЯ, ВМІННЯ, ДОСЯГНЕННЯ. ПРОФЕСІЙНІСТЬ
- Підбір персоналу, проведення співбесід;
- Розробка та оформлення положень, посадових і робочих інструкцій та іншої регламентуючої документаціїрозробка стандартних операційних процедур
- Розробка та корегування організаційної структури підприємства;
- Оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
- Складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
- Проведення внутрішніх аудитів;
- Складання та надання контролюючим, перевіряючим органам всього необхідного обсягу звітності згідно з чинним законодавством;
- Глибоке знання і застосування вимог чинного трудового законодавства України. Ефффектівность при взаємодії з контролюючими та перевіряючими органами при проведенні контролю і аудиту
- Розробка і впровадження інновацій, спрямованих на поліпшення комунікації та взаємодії підрозділів компанії.
- Організація заходів щодо формування корпоративної культури компанії, запобігання конфліктний ситуацій, "командного духу", "корпоративної етики".
- Підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
- Облік військово зобов'язаних;
- Оформлення відряджень;
- Раціональний, ефективний підбір постачальників , щодо проведення зовнішніх навчань працівників і підвищенню професійної кваліфікації та професійного рівня;
- Організація і проведення внутрішніх і зовнішніх навчань працівників. Складання графіків і планів навчань з урахуванням максимальної раціональності;
Додатковий і суміжний досвід
- контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
- листування з медичними установами, для соотвествованія вимогам Фондам соціального захисту;
- складання щомісячних протоколів засіданнь комісії із соціального страхування;
- забезпечення працівників санаторно-курортними путівками та систематична робота зі службами соціального страхування, професійного спілками і т.д.;
- контроль формування архиву документації підприємства
ІНШЕ
Особисті якості: Ініціативність. Енергійність. Комунікабельність. Відповідальність. Оптимізм. Стресостійкість.
- Маю організаторські здібності та активною життєвою позицією, орієнтована на результат..
- Маю достатній фаховий досвід і знання, які постійно вдосконалюю з урахуванням динамічно мінливих життєвих умов і вимог, а також соціально-економічних реалій та чинного законодавства України.
- Маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
- Маю рекомендації з попередніх місць роботи.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Повна зайнятість
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради» квітень 2003 – березень 2008 Начальник відділу кадрів (єдиний)штат 270 працівників •підбір персоналу • проведення співбесід •прийом, перевод, звільнення •складання...
14 000 грн
Київ
Повна зайнятість
Катіна Алла Олександрівна Вишгород, ул. Кургузова 6, кв. 71 тел. , e-mail Ціль: робота у порядній сім΄ї . Пропоную свої послуги на повний робочий день з дитиною від 2 міс. до 6 років. Опит роботи: 2016...
Схожі кандидати
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Київ, Бориспіль
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Київ
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 грн, Київ, Львів
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
HR-директор, HRВР, керівник відділу персоналу
Київ, Дніпро
,
ще 5 міст