• PRO

Лариса

Адміністратор рецепції

Розглядає посади:
Адміністратор рецепції, Адміністратор, Адміністратор готельно-ресторанного комплексу, Менеджер сервісного центру
Вид зайнятості:
повна
Вік:
64 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 03.2020 по 04.2025 (5 років 1 місяць)
АТ "Укрпошта", Полтава (Транспорт, логістика)

Менеджер з продажу фінансових послуг
• залучення клиєнтів (успішне виконання планів за напрямками);
• складання, фінмоніторинг, отримання пакету документів в юридичну справу договору, підписання договорів з клієнтами, занесення в галузеві програми, супровід з урахуванням змін в процесі надання послуг і потреб клієнта;
• формування та ведення юридичних справ договорів;
• робота з мережею співробітників з метою збільшення обсягів продажів;
• аналітичний анализ результатів роботи, звіти;
та інше

HR-менеджер

з 09.2017 по 07.2019 (1 рік 10 місяців)
АТ "Полтавський турбомеханічний завод", Полтава (Машинобудування)

Успішне виконання обов'язків провідного менеджера з підбору персоналу та підготовки кадрів заводу чисельністю 1000 співробітників.
А саме:
• побудова системи пошуку, підбору, оцінки персоналу;
• оперативний пошук і підбір персоналу різними методами (робочі, ІТП, топ-менеджмент, керівники);
• проведення співбесід;
• підготовка документів для прийому співробітників, згідно регламенту;
• адаптація персоналу;
• оцінка персоналу;
• організація різних видів навчання персоналу;
• підвищення кваліфікації як робітників, так і ІТП;
• комунікація з навчальними закладами для організації практики студентів та учнів, супровід цих процесів та інше;
• кадрове адміністрування: формування документів з прийому та звільнення працівників, (в 1С8.3УПП), ведення особистих справ, занесення записів в трудові книжки, кадровий облік;
• розробка та впровадження систем мотивації персоналу;
• виконання обов'язків начальника відділу кадрів;
та інші обов'язки.
Робота в команді передбачає взаємозаміну співробітників, тому успішно працювала на всіх ділянках роботи відділу кадрів.
Досягнення.
• Успішний досвід підбору кадрів та закриття більше 30-ти вакансій за місяць.
• Завдяки успішній адаптації та навчанню робочим професіям (в т.ч. суміжним), підприємство забезпечене кваліфікованими кадрами дефіцитних професій (5-10 учнів за місяць).
• Керувала проведенням оцінки персоналу в 2018 році, що дало можливість більш раціонально використовувати потенціал співробітників, сформувати кадровий резерв.
• Результативні презентації підприємства, участь в ярмарках вакансій.
• Наработаний досвід управлінця на посаді керівника фінансової служби, головного бухгалтера, (яку обіймала більше 20-ти років), інспектора відділу кадрів, дає мені свободу у вирішенні нестандартних задач зараз.

Метрдотель

з 10.2000 по 07.2005 (4 роки 9 місяців)
Кафе "Молодіжне", Полтава (Послуги для населення та бізнесу)

Адміністратор торгового залу кафе на 120 посадочних місць
Організація процесу обслуговування в кафе (всі ділянки процесу)

Освіта

Полтавський кооперативний інститут

Економіка торгівлі, Полтава
Вища, з 1979 по 1982 (3 роки)

Економіст - організатор торгових процесів

Знання і навички

  • Підбір керівного персоналу
  • Ініціативність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Управління магазином
  • Інвентаризація

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Різноплановий досвід роботи, риси характеру, навички в спілкуванні з клієнтами і колегами є запорукою успішної роботи на посаді адміністратора

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: