• PRO

Лариса

Начальник відділу кадрів, 10 000 грн

Розглядає посади:
Начальник відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
64 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 03.2020 по 04.2025 (5 років 1 місяць)
Транспортно - логістична компанія, Полтава (Транспорт, логістика)

Менеджер з продажу фінансових послуг державної компанії- посада, яка за 5 років дала мені багато нових навичок і дозволила вдосконалити вже набуті здібності. Обов'язки:
• пошук клієнтів, клієнтоорієнтовний підхід, увага до дрібниць, вміння знайти компроміс та багато іншого - ключові задачі всіх менеджерів з продажу, будь-що вони продають: роботу або фінансові послуги.
• знання з фінансового моніторингу вимагають правильності, законності, відповідності, дійсності всіх документів в юридичній справі як юридичної особи, так і працівника
• маю цінний досвід проходження перевірок документів клієнтів Регулятором і аудитом Центрального управління

Менеджер з персоналу

з 09.2017 по 09.2019 (2 роки)
АТ "Полтавський турбомеханіний завод", Полтава (Машинобудування)

Успішна робота на посаді провідного менеджера з підготовки кадрів, також виконання обов'язків інспектора відділу кадрів підприємства чисельністю більше 1000 співробітників. Мала можливість проявити себе, свої знання, практичний досвід на всіх ділянках кадрової роботи у відділі з 5-6 колег. Обов'язки:
• навчання персоналу, підготовка кадрів, розробка систем мотивації;
• кадрове адміністрування процесу прийому та звільнення, надання відпусток і т.п.;
• кадрова робота: формування особових справ працівників, надання різних звітів та аналітичних відомостей з кадрів та інше;
• успішно виконувала обов'язки менеджера з підбору персоналу: системний пошук і підбір персоналу: робочих професій та ІТП, керівництва різними методами, проведення співбесід, успішне закриття вакансій, і т.п.
Застосовувались різні методи підбору кадрів: робота з сайтами вакансій, участь в ярмарках вакансій, презентація підприємства перед цільовою аудиторією, співробітництво з навчальними закладами різного рівня та направлення, центрами зайнятості, розміщення об'яв в транспорті, соцмережах, групах, розповсюдження листівок і т.д.
• на основі розробленої методики організовувала та керувала проведенням оцінки персонала, що забезпечило можливість керівництву найбільш раціонально використовувати потенціал співробітників.
Результат - успішне закриття вакансій, виконання програм навчання і атестації, збереження кваліфікрваних працівників та ін.

Кадровик

з 10.2015 по 12.2016 (1 рік 2 місяці)
Полтавський державний учбово-курсовий комбінат, Полтава (Освіта, наука)

Успішно працювала на посаді головного бухгалтера. Кадрова робота:
• формувала кадрові документи в 1С8, вела облік робочого часу в табелях, складала і контролювала складання графіків виходу на роботу;
• складала штатний розклад;
• вела сама та контролювала законність і правильність складання кадрових документів і записів в трудові книжки як штатних співробітників, так і по договорам.
Крім цього, займалась пошуком, комплектацією та оформленням групп слухачів.

Головний бухгалтер

з 10.2014 по 01.2016 (1 рік 3 місяці)
Полтавська філія ПАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ", Полтава (Транспорт, логістика)

Працювала на посаді головного бухгалтера великого підприємства залізничного транспорту. Керувала роботою бухгалтерської служби. Як головний бухгалтер, контролювала законність і правильність складання кадрових документів. Маю успішний досвід перевірок оформлення трудових відносин, нарахування і утримання податків фінансової, податкової інспекції та внутрішнього і стороннього аудиту. Підбирала персонал для бухгалтерської службы і в складське господарство.

Інспектор відділу кадрів

з 09.2011 по 09.2015 (4 роки)
ООО "Смарт.Сервис", Полтава (Маркетинг, реклама, PR)

Разом з роботою головним бухгалтером підприємства в сфері рекламного бізнесу, повністю вела кадровий облік, проводила оформлення прийому і звільнення співробітників як по основному місцю роботи, так і по договорам сумісництва і ЦПХ, табельний облік робочого часу. Сама оформлювала і нараховувала виплати відпускних і лікарняних, вела облік відпусток, подавала звіти і т.п. Підбирала персонал для підприємства від менеджерів з реклами до рядових співробітників.
Маю успішний досвід перевірок інспекції з праці оформлення трудових відносин найманих працівників у приватного підприємця і юридичної особи та перевірок податкової інспекції.

Освіта

Полтавський кооперативний інститут

Економіка торгівлі, экономіст-організатор торгових процесів, Полтава
Вища, з 1978 по 1982 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ "Полтавський навчальний професійно-технічний комбінат", курс:Загальні питання з охорони праці

1 місяць

Знання і навички

  • Підбір керівного персоналу
  • Ініціативність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Управління магазином
  • Інвентаризація

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Кошарна Людмила Миколаївна

    Кошарна Людмила Миколаївна

    Начальник відділу кадрів, АТ ПТМЗ

    Контактні дані приховані
  • Асланова Юлія Іванівна

    Асланова Юлія Іванівна

    Менеджер з персоналу, ТОВ "Кернел трейд"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Управлінські та організаційні навички набула під час керування бухгалтерською службою на посаді головного бухгатера (20 років). Крім того, напрацьований різний практичний досвід на посаді офис-менеджера, діловода, інспектора відділу кадрів, 5 років ведення договірної роботи великого державного підприємства, включно з фінансовим моніторингом, дає мені свободу в рішенні нестандартних задач зараз.
Правильно організована робота колективу, злагодженність, допомога друг другу (командна робота) - запорука успіху і вчасності виконання задач і звітів, ще раз підтвердила мій досвід в цьому. Такі навички та знання трудового законодавства і кадрових документів (набуті раніше), досвід керівника служби дають мені впевненість в успішній роботі на посаді начальника та інспектора відділу кадрів.
Всю трудову діяльність працювала безперервно на таких посадах:
- головний бухгалтер;
- HR - менеджер;
- інспектор з кадрів;
- ФОП, власний магазин
та інше
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: