Лариса

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Адміністратор рецепції, Адміністратор готельно-ресторанного комплексу, Менеджер сервісного центру
Вид зайнятості:
повна
Вік:
64 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 03.2020 по 04.2025 (5 років 1 місяць)
АТ "Укрпошта", Полтава (Транспорт, логістика)

Менеджер з продажу фінансових послуг
• залучення клиєнтів (успішне виконання планів за напрямками);
• складання, фінмоніторинг, отримання пакету документів в юридичну справу договору, підписання договорів з клієнтами, занесення в галузеві програми, супровід з урахуванням змін в процесі надання послуг і потреб клієнта;
• формування та ведення юридичних справ договорів;
• робота з мережею співробітників з метою збільшення обсягів продажів;
• аналітичний анализ результатів роботи, звіти;
та інше

HR-менеджер

з 09.2017 по 07.2019 (1 рік 10 місяців)
АТ "Полтавський турбомеханічний завод", Полтава (Машинобудування)

Успішне виконання обов'язків провідного менеджера з підбору персоналу та підготовки кадрів заводу чисельністю 1000 співробітників.
А саме:
• побудова системи пошуку, підбору, оцінки персоналу;
• оперативний пошук і підбір персоналу різними методами (робочі, ІТП, топ-менеджмент, керівники);
• проведення співбесід;
• підготовка документів для прийому співробітників, згідно регламенту;
• адаптація персоналу;
• оцінка персоналу;
• організація різних видів навчання персоналу;
• підвищення кваліфікації як робітників, так і ІТП;
• комунікація з навчальними закладами для організації практики студентів та учнів, супровід цих процесів та інше;
• кадрове адміністрування: формування документів з прийому та звільнення працівників, (в 1С8.3УПП), ведення особистих справ, занесення записів в трудові книжки, кадровий облік;
• розробка та впровадження систем мотивації персоналу;
• виконання обов'язків начальника відділу кадрів;
та інші обов'язки.
Робота в команді передбачає взаємозаміну співробітників, тому успішно працювала на всіх ділянках роботи відділу кадрів.
Досягнення.
• Успішний досвід підбору кадрів та закриття більше 30-ти вакансій за місяць.
• Завдяки успішній адаптації та навчанню робочим професіям (в т.ч. суміжним), підприємство забезпечене кваліфікованими кадрами дефіцитних професій (5-10 учнів за місяць).
• Керувала проведенням оцінки персоналу в 2018 році, що дало можливість більш раціонально використовувати потенціал співробітників, сформувати кадровий резерв.
• Результативні презентації підприємства, участь в ярмарках вакансій.
• Наработаний досвід управлінця на посаді керівника фінансової служби, головного бухгалтера, (яку обіймала більше 20-ти років), інспектора відділу кадрів, дає мені свободу у вирішенні нестандартних задач зараз.

Знання і навички

  • Підбір керівного персоналу
  • Ініціативність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Управління магазином
  • Інвентаризація

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Різноплановий досвід роботи, риси характеру, навички в спілкуванні з клієнтами і колегами є запорукою успішної роботи на посаді адміністратора
Також маю досвід роботи на посаді метрдотеля кафе на 120 посадочних місць (4 роки)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: