- Файл
Лілія
Інспектор відділу кадрів
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13189027/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
м. Київ, метро Славутич
[
[
Дата народження
21/11/1989
МЕТА
ОТРИМАННЯ ПОСАДИ ІНСПЕКТОРА ВІДДІЛУ КАДРІВ НА УМОВАХ ЧАСТКОВОЇ ЗАЙНЯТОСТІ
ОСВІТА
2012
МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Кваліфікація економіста-міжнародника, референта-перекладача англійської та французької мов
КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
МАГІСТР
ДОСВІД РОБОТИ
Лютий 2023 – сьогодні
Фріланс. Переклади та виконання проектних робіт для попереднього роботодавця. Навчання та подальша робота інструктором групового фітнесу. Частково працювала через свій ФОП, який закрила в кінці 2024 року через підвищення податкових зобов'язань.
Липень 2022 – Лютий 2023
ФАХІВЕЦЬ ПО РОБОТІ З ІНОЗЕМНИМИ КОНТРАГЕНТАМИ
ТОВ «СТОУНСЕНД»
Пошук нових постачальників визначених товарів
Комунікація з потенційними постачальниками щодо умов купівлі-продажу та доставки визначених товарів, організація доставки зразків
Робота на торговому майданчику UNICEF
Переклад договорів постачання товарів та інших супроводжувальних документів
Виконання обов'язків помічника бухгалтера (робота з 1С, підготовка внутрішніх звітів, робота з первинними документами, підготовка наказів)
Кадрове забезпечення (оформлення прийому, відряджень, відпусток, звільнення, ведення особистих справ)
Червень 2021 –
Липень 2022
ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА (З ВИКОНАННЯМ ОБОВЯЗКІВ МЕНЕДЖЕРА З ПЕРСОНАЛУ ТА ПЕРЕКЛАДАЧА)
ТОВ «СТОУНСЕНД»
Забезпечення життєдіяльності офісу та створення комфорту та приємної атмосфери в ньому
Робота з постачальниками та оформлення первинної бухгалтерської документації
Ведення обліку адміністративних видатків
Повне кадрове забезпечення (оформлення прийому, відряджень, відпусток, звільнення, ведення особистих справ, розробка посадових інструкцій, розробка тексту вакансій та пошук нових співробітників, підготовка довідок з місця роботи)
Організація корпоративів та тренінгів для співробітників
Первинна комунікація з іноземними потенційними клієнтами та партнерами та переклад подальшого листування спеціаліста компанії з клієнтами/партнерами
Пошук та підготовка необхідної інформації будь-якого напрямку та виконання персональних завдань керівника
Липень 2019 –Лютий 2020
МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ
АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «АРЦІНГЕР»
Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників: оформлення та ведення обліку наказів, ведення трудових книжок, реєстрація кадрової інформації в 1С та у системі CRM, створення та ведення особистих справ.
Оформлення наказів про відпустки та ведення обліку відпусток працівників. Підготовка довідок з місця роботи.
Оформлення випуску зарплатних банківських карт.
Оформлення страхових договорів для працівників, які пройшли випробувальний строк. Врегулювання спірних питань між страховою компанією та працівниками. Внесення пропозицій щодо покращення умов страхового договору.
Повна документарна підтримка працівників в процесі отримання адвокатського свідоцтва: переведення на позицію Помічника адвоката, укладання трудового договору з адвокатом, їх реєстрація в Національній асоціації адвокатів України, підготовка та оплата всіх квитанцій.
Внесення змін до відомостей в Єдиному реєстрі адвокатів України.
Документарне забезпечення проведення корпоративів, навчання персоналу.
Квітень 2018 –
Липень 2019
ПЕРСОНАЛЬНИЙ АСИСТЕНТ АДВОКАТА-ЗАСНОВНИКА
АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «АРЦІНГЕР»
Організація робочого дня адвоката (ведення електронного календаря, організація внутрішніх та клієнтських зустрічей, конференц-дзвінків, бронювання переговорних кімнат, управління транспортним та технічним відділами).
Логістичне, візове, документарне та інформаційне забезпечення відряджень адвоката (здебільшого закордон), систематизація матеріалів та контактів, отриманих у відрядженні, звітування щодо результатів проведення відрядження перед фінансовим та PR відділами.
Комунікація з банками, органами державної служби для отримання необхідних документів, узгодження з фінансовим відділом та персональним фінансовим консультантом та подальше асистування у проведенні певних фінансових операцій (в т.ч. операційне керування онлайн банкінгом для ФОП) – на основі генеральної довіреності, ведення звітності щодо використання корпоративної картки адвоката.
Максимально можлива підтримка гарного настрою та взаєморозуміння між адвокатом та його підлеглими
Липень 2016 –
Квітень 2018
ПОМІЧНИК КАНАДСЬКОГО АДВОКАТА
IMMIGRATION LAW FIRM OF INNA KOGAN, BA, LL.B.
Надання консультацій потенційним клієнтами з метою їх подальшого залучення до підписання договору на отримання юридичного супроводу в імміграційних справах.
Повний супровід клієнтів в процесі отримання різних типів віз, дозволів, статусу постійного мешканця (підготовка повного пакету документів заявників, реєстрація заявників на урядовому сайті Канади, заповнення всіх анкет, оплата зборів та подача документів).
Повний супровід абітурієнтів в процесі вибору та подачі документів для вступу у навчальні заклади Канади.
Комунікація із Консульством Канади в Україні, Візовим центром, Міністерством громадянства та імміграції Канади, підрозділами Міністерства освіти і науки України, освітніми закладами України, Канади та інших країн, а також іншими органами влади для отримання необхідних документів або інформації для клієнтів.
Підготовка перекладів з/на українську, російську та англійську мови для нотаріального завірення. Робота з документами будь-якого іноземного походження, їх аналіз та переклад.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Схожі кандидати
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Менеджер з персоналу
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Київ -
Менеджер з персоналу
40000 грн, Київ -
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом
50000 грн, Київ