• PRO

Олександра

Support manager, 30 000 грн

Розглядає посади:
Support manager, Операційний менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
19 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор інтернет-магазину

з 10.2024 по 04.2025 (6 місяців)
Armstor, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Під час роботи адміністратором інтернет-магазину віддалено я відповідала за виконання іншими працівниками плану та допомагала їм з вирішенням всіх складних ситуацій, також відповідала за створення контенту для продажу, активний пошук нових клієнтів, та оформлення замовлень. Мені вдалося підвищити рейтинг магазину завдяки ефективному спілкуванню з клієнтами, ретельному аналізу потреб клієнтів та вмінню вирішувати будь-які складні ситуації. Також, завдяки ефективному спілкуванню та підтримці відносин із клієнтами, вдалося досягти значного зростання обсягів продажів. Мої навички комунікації та вміння працювати віддалено дозволили досягти успіху у цій ролі.

Обовʼязки:

• Організація віддалених продажів товарів;
• Якісне спілкування з клієнтами в чаті;
• Розвиток клієнтської бази;
• Підготовка та надсилання комерційних пропозицій;
• Координація процесу замовлення та доставки;
• Моніторинг ринку та конкурентного середовища;
• Аналіз потреб і запитів клієнтів;
• Забезпечення виконання планів продажів;
• Звітність та аналіз результатів діяльності.

Офіціант

з 05.2021 по 12.2021 (7 місяців)
Konjoot, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Під час роботи офіціантом я забезпечувала високий рівень обслуговування гостей, приймала замовлення, передавала їх на кухню та контролювала процес подачі страв. Активно реагувала на побажання клієнтів та вирішувала конфліктні ситуації, забезпечуючи задоволення від відвідування закладу. Завдяки ефективному комунікаційному підходу та уважному ставленню до деталей досягала високих показників задоволеності клієнтів та підвищувала репутацію ресторану.

Обовʼязки:

- Виконання всіх обов'язків офіціанта, включаючи прийом замовлень, подачу страв та напоїв, роботу з касою.
- спілкування з відвідувачами закладу.
- Забезпечення гостям приємного візиту та високого рівня обслуговування.
- Підтримка чистоти в залі.
- Стресостійкість.

Освіта

Державний навчальний заклад «Центр сфери обслуговування міста Житомир»

Швачка, кравець, закрійник
Середня спеціальна, з 2021 по 2024 (3 роки)

Знання і навички

  • Готова навчатися новому та досягати в цьому максимального успіху
  • Бажання працювати і дорвиватися
  • Швидко вчуся
  • Відкритість новому
  • Швидкий набір тексту
  • Урегулювання конфліктів
  • Вміння працювати в стресових ситуаціях
  • Комунікативні навички
  • Енергійність
  • Бажання досягати успіху
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Відкритість до навчання
  • Відкритість
  • Адаптивність
  • Вміння ефективно взаємодіяти з різними людьми
  • Вміння працювати в режимі онлайн
  • Вміння чітко висловлювати свої ідеї
  • Робота в команді
  • Залучення нових клієнтів
  • Робота з клієнтами
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання
  • Організованість
  • Пунктуальність
  • Працьовитість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: