19 років допомагаємо
формувати команди мрії
Порадіти з нами
  • Файл

Zhanna

Адміністратор, офіс-менеджер, діловод

Вік:
55 років
Місто проживання:
Гостомель
Готовий працювати:
Буча

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жанна Лінська

Адміністратор, управитель, офіс-
менеджер
Повна зайнятість.
Вік: 55 роки
Місто: Гостомель

Контактна інформація
Адреса: м.Гостомель
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Діловод
2023-2025
Сортування та обробка документів, введення в 1С, сканування та організація зберігання.

Оператор колл-центру
2022 – 2023р.
Компанія «Аделіна»
Працювала на проектах ДТЕК, МD Fashion, lC Waikiki, Bosch-термо, ЖКХ - дистанційно в
програмі CRM) – вхідна лінія.

Продавець-консультант
2017 - 2022р.
Магазин одягу та білизни
Консультація клієнтів, робота з касою, прийом товару в програмі ТОРГ-СОФТ, інвентаризіція.

Менеджер по груповим візитам
03.2014 - 02.2016
Дитячий розважальний проект, «Кідландія», м.Київ (самий великий в Україні)
Работа зі школами, организація та прийом груповых візитів.

Адміністратор
Дитячий розважальний проект, «Кідландія», м.Київ (самий великий в Україні)
Робота з персоналом, контроль роботи (близько 30 людей), складання графіків, контроль
порядку на проекті, контроль чистоти, владнання конфліктів з відвідувачами. Робота з
касирами, закриття зміни.

Начальник відділу по работі с регіонами
06.2013 - 12.2013
«МУК» Сервисний центр. (IT, дистрибуція, сервисне обслуговування)
• Управленческий опыт (в подчинении: директор регионального сервисного центра МУКа,
инженеры, администраторы, менеджеры);
• Організація регіонального сервисного центра с нуля – підбір персоналу (директор,
інженери, адміністратори, менеджери), реклама;
• Організація навчання та сертификації інженерів;
• Контроль роботи сервісного центра та його співробітників;
• Підготовка та проведення рекламної компанії, робота з дизайнерами (вивіска, листівки,
флаєра, контекстна реклама);
• Вирішення організаційний питань;
• Пошук кліентів, перемовини, укладання угод з підприєствами на сервісне обслуговування.

Управитель з адміністративної діяльності
04.2010 - 06.2013
«МУК» (IT, дистрибуція, сервісне обслуговування)
• Организація діловодства та контроль роботи секретарів компанії різних відділень;
• Підбір та навчання персоналу на посаду секретарів, проведення співбесід;
• Контроль внутрішнього узгодження всіх угод компанії;
• Ассистент зборів кредитного комітету компанії (резюме зборів, протоколи, накази,
розпорядження);
• Постійна помочь маркетинговому відділу в организації заходів;
• Виписка довіренотей, робота в 1С;
• Допомога директору компанії в рішенні різних питань, в тому чисті і особистих;
• Підготовка документів до закордонний відряджень керівників (співпраця с тур-агенціями).

Управитель з адміністративної діяльності
07.2009 - 03.2010
«Д.М.В.» (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Организація діловодства, адміністративна робота, забезпечення життедіяльності офісу;
• Робота с нотаріусами та юристами, підготовка документів для отримання ліцензії на
проектування, оформлення документів компанії (довідки ЄДРПО, Статут і т.д.) в держ.
органах;
• Обов’язки менеджера по персоналу (прийом на роботу та звільнення, облік та заповнення
трудових книжок, складання графіку відпусток співробітників, звіти в Центр зайнятості,
робота з Фондом соц. страхування, накази, розпорядження, посадові інструкції, оформлення
особистих справ);
• Підготовка реклами для друку: «Дім.ua», «Банбас», «Басейни и сауни України», «Ланшафт і
дизайн»; реклама на бігбордах АРК Крим, підготовка матеріалів до виставки «Аква-Терм» та
семінарів, затвердження макетів та рахунків.
Секретар-референт, асистент Генерального директора
04.2005 - 06.2009
АОЗТ «Укомлайн» (VEGA ) (Телекомунікації, зв'язок)
• Діловодство (повністю організувала діловодство, привела в порядок документацію
підприємства, вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції, зробила каталог співрацючих
підприємств);
• Підготовка макетів та замовлення визиток для співробітників;
• Прийом/переадресація дзвінків;
• Организація відряджень;
• Забезпечення офісу

Секретар директора, офіс-менеджер, менеджер по рекламі
02.2001 - 03.2005
ТОВ "Дельта-КИТ (IT)
• Діловодство;
• Підготовка документів для отримання ліцензий, дозволів;
• Забеспечення офису.

Повністю вела рекламну діяльність компанії:
• Пошук регіональных видань по Україні, укладання договорів;
• Робота с дизайнерами по створенню стилю, макету та логотипа компанії;
• Робота с журналістами по рекламним статтям.

Менеджер по рекламі
01.2000 - 01.2001
ТОВ "Київ-пейдж" (IT)
• Пошук клієнтів для реклами в журналі «GSM WAP-Інформ» и на WAP-порталах "Київстар";
• Укладання та ведення договорів;
• Робота з клієнтами.

Секретарь-делопроизводитель
11.1990 - 05.1999
Військова частина в м. Іркутськ (Росія)

Монтажник радіоапаратури і приладів
03.1986 - 10.1990
Завод ім.Петровського (м. Київ)

Освіта
Київський державний економічний Університет
Міжнародна економіка, Киев
1992 - 1997
Київський судобудівний технікум
«Радіоапаратостроение». Спеіиальність – Технік-технолог., м.Київ
1985 - 1988

Додаткова освіта та сертифікати
Курси підвищення кваліфикації по спеціальності «Робітник кадрових служб, менеджер по
персоналу»
2013р. м.Київ

Курси по спеціальності «Секретар-діловод»
2000р. м.Іркутськ

Професійні навички:
ПК, MS Office, Internet, Email, робота с оргтехникою

Знання мов:
 Російська ─ вільно
 Українська ─ вільно
 Англійська ─ середній

Додаткова інформація
• Маю навички організатора - адміністратора;
• Добре знаю діловодство, маю досвід в вирішення офісних організаційний питань,
забезпечення офису;
• Водійські права кат. «В».

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: