Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Свiтлана

Адміністратор, офіс-менеджер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Дистанційно, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний асистент

з 12.2023 по нині (4 місяці)
Urban Experts, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація і забезпечення життєдіяльності офісу;
• Організація і взаємодія з підрядниками;
• Організація і взаємодія з замовниками (отримання та відправка документів);
• Забезпечення необідними офісними матеріалами та продуктами;
• Організація відряджень співробітників;
• Допомога PR відділу з перекладами та загрузкою на сайти інформації;

• Кадрове діловодство: пошук/прийняття/звільнення/перевод на іншу посаду, оформлення і заповнення відповідної документації;
• Пошук і підбір персоналу, обдзін, первинне інтерв'ю та призначення і організація співбесід безпосередньо з керівником;
• Oформлення відряджень, графік відпусток, контроль використання корпортативного таксі, табелювання співробітників;
• Написання листів, пошук інформації по необхідності;
• 3-5 разів на рік переклад документів для банку (рахунки, акти, договори);
• Вхідна-вихідна документація;
• Організація та ведення комунікацій;
• Прийом відвідувачів;
• Бронювання готелів, поїздок і тд .

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2022 по 04.2023 (9 місяців)
Pro-Line, Умань (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптова та роздрібна торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до нього.
Виробництво інших видів електронних і електричних проводів і кабелів.

Допомогала при зборі і перевірці функціонування змонтованих електронних плат і блоків безперебійного живлення для роутерів.
Виготовляла різні кабелі (коли колегам була необхідна ще одна пара рук для оперативнішого виконання великих обсягів замовлень). Кабелі для підключення цих плат і приладів безперебійного живлення (вмію зібрати з 0 всі ті кабелі, які представленні в списку комплектуючих товарів на сайті фірми).

Прийом та оформлення заявок;
Консультація по технічним питанням, підбір необхідного устаткування та аксесуарів до нього саме під індивідуальні потреби кожного клієнта;
Оформлення замовлень, ведення бази клієнтів і бази продажів, робота в С1.
Укомплектування замовлень, перевірка роботи всіх елементів, упакування і відправка товару.
Виставлення рахунків для оплати на ФОП, отримання і внесення оплат в базу даних, оформлення документів для клієнтів (рахунки,накладні, а також, оформлення договорів про надання послуг (умови надання послуг, обовязки/права сторін договору і тд. і тп) і введення поточної документації по співпраці з різними компаніями по Україні.
Робота з багатьма провайдерами інтернет-постачання, по всій Україні - знаю як працювати з людьми так, аби вони ставали постійними клієнтами і рекомендували послуги фірми всім своїм знайомим.

Менеджер-управитель

з 02.2022 по 06.2022 (4 місяці)
Bixter, Умань (Пошук персоналу, HR)

Особистий помічник-перекладач керівника

з 08.2021 по 12.2021 (4 місяці)
Arabia Investment Company (ТОВ "ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"), Киев (Фінансовий сектор. - Керівна, інвестиційна компанія (управління активами)

- Пошук потрібної інформації;
- Переклад усний/письмовий;
- Ведення переговорів та вирішення питань щодо надання послуг з різними компаніями та приватними особами;
- Складання документів, таблиць, презентацій.

Ріелтор, специалист з продажу нерухомості.

з 05.2021 по 08.2021 (3 місяці)
АН "Атланта", Ірпінь (Нерухомість)

Робота з продавцями (власниками) нерухомості:
- Пошук нових об'єктів нерухомості:
• дзвінок власнику для пропозиції співпраці, після чого домовлення та обговорення зустрічі на його об'єкті нерухомості;
• зустріч з власником;
• огляд та фотографування об'єкта;
• заповнення бланка з даними власника, характеристиками об'єкта та умовами співпраці;
- Підписання договору про співпрацю;
- Внесення об'єкту до бази даних;
- Створення рекламного тексту для презентації об'єкта;
- Рекламне просування об'єкту.

Робота з покупцями:
- Підбір та пошук об'єктів, що підходять під запит клієнта;
- Презентація добірки;
- Показ тих об'єктів із добірки, що зацікавили клієнта;
- Консультування з питань з об'єкту // за всіма нюансами укладання угоди про купівлю квартири, і подальше оформлення документів тощо.

Особистий секретар/ Помічник керівника.

з 03.2020 по 04.2021 (1 рік 1 місяць)
ФОП "Венжега В.И.", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Пошук нових співробітників, запис на співбесіду, анкетування.
- Прийом усіх дзвінків.

- Прийом та внесення в базу замовлень.
- Консультування клієнтів по усіх їхніх питанннях (компанія займалась підбором, продажем, доставкою та установленням вікон/балконів і інших металоконструкцій)
- Вихідні дзвінки та консультування клієнтів для укладання договору.
- Ведення документації.
- Координація доставки/установки замовлень.
- Робота в 1С.

Освіта

Класичний приватний університет. «Інститут права ім. Володимира Сташиса»

Магістр Права. Спеціальність - 262 Правоохоронна діяльність (Антикорупційна діяльність., Цивільне право)., Запоріжжя
Вища, з 2018 по 2020 (2 роки)

Філія „Кременчуцький інститут вищого навчального закладу „Університет імені Альфреда Нобеля”.

Бакалавр Іноземної філології. Спеціальність — Перекладач з/на англійську та німецьку мови., Кременчук
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)

Знання і навички

Неконфліктність Ведення документації Комунікабельність Управління командою Ведення CRM Здатність до навчання Управління магазином Лідерство Знання офісних програм Оформлення документації Google Docs Наполегливість Бажання вчитися і розвиватися Обробка гарячих заявок Уміння швидко засвоювати нову інформацію Забезпечення життєдіяльності офісу Харизматичність Виставлення рахунків Уміння організувати свій робочий день Організація логістики Управління транспортною логістикою Робота з великим обсягом інформації Ведення договірної роботи Ведення соціальних мереж Самоосвіта MS Outlook MS Office Розробка дизайну візиток Грамотна усна та письмова мова Підбір персоналу

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Іспанська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Водійське посвідчення категорії В. Стаж водіння — більше 5 років, (тільки на «механіці»).

Я завжди на звʼязку в Тг, тому краще пишіть:
https://t.me/svetaeffi

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: