Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13299988/
Оператор call-центра
- Розглядає посади:
- Оператор call-центра, Консультант в інтернет-магазин, Агент по клієнтам
- Місто:
- Житомир
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ЧУБ ТЕТЯНА [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Рекрутер, оператор call-центру, HR
м.Житомир
РЕЗЮМЕ
Маю досвід роботи в контакт-центрах, що сформував навички ефективної
комунікації, швидкого реагування на запити, обробки великого обсягу
інформації, а також вміння залишатися спокійною в стресових ситуаціях.
Вмію чітко та грамотно висловлюватися українською мовою, працювати за
стандартами компанії та орієнтуюсь на якісний результат і задоволення
клієнтів.
ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ
Національний педагогічний Оператор Call-центру / Рекрутер
університет імені М. П. LAMODA — червень 2021 – лютий 2022
Драгоманова
Пошук та підбір персоналу на різні вакансії для
2009 – 2013
Бакалавр за спеціальністю: компанії.
Соціальна робота та практична Проведення телефонних інтерв'ю та здійснення
психологія. великої кількості дзвінків.
Розміщення інформації про відкриті вакансії на
робітних сайтах.
НАВИЧКИ Взаємодія з менеджерами, що наймають, для
забезпечення ефективного найму.
Робота з великим обсягом Робота в системі E-Staff та ведення звітності за
інформації.
підсумками закриття вакансій.
Досвід підбору персоналу.
Виконання планів з підбору персоналу на
Відповідальність та лідерські
здібності.
конкретні вакансії.
Управління часом та організація
роботи. Оператор контакт-центру
Комунікативні навички (ведення
інтерв'ю, зворотний зв'язок). Нафтогаз Україна, Житомирська філія — червень
Уміння розв'язувати проблеми.
2020 - травень 2021
Праця в команді.
Емпатія.
Висока стресостійкість. Відповідала на питання клієнтів через дзвінки.
Вміння будувати довгострокові Дотримувалася типових діалогів та стандартів
стосунки з кандидатами та ведення розмов.
клієнтами. Забезпечувала коректне, ввічливе та
Увага до деталей, гнучкість у доброзичливе спілкування з клієнтами під час
роботі. здійснення вихідних дзвінків.
Вільне володіння українською Правильно і коректно фіксувала необхідні дані в
мовою.
процесі діалогу та результати розмов.
Ефективно працювала в команді,
використовуючи навички комунікації та уміння
рохв’язувати проблеми.
ЧУБ ТЕТЯНА [
[
Рекрутер, оператор call-центру, HR
м.Житомир
РЕЗЮМЕ
Маю досвід роботи в контакт-центрах, що сформував навички ефективної
комунікації, швидкого реагування на запити, обробки великого обсягу
інформації, а також вміння залишатися спокійною в стресових ситуаціях.
Вмію чітко та грамотно висловлюватися українською мовою, працювати за
стандартами компанії та орієнтуюсь на якісний результат і задоволення
клієнтів.
ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ
Національний педагогічний Оператор Call-центру / Рекрутер
університет імені М. П. LAMODA — червень 2021 – лютий 2022
Драгоманова
Пошук та підбір персоналу на різні вакансії для
2009 – 2013
Бакалавр за спеціальністю: компанії.
Соціальна робота та практична Проведення телефонних інтерв'ю та здійснення
психологія. великої кількості дзвінків.
Розміщення інформації про відкриті вакансії на
робітних сайтах.
НАВИЧКИ Взаємодія з менеджерами, що наймають, для
забезпечення ефективного найму.
Робота з великим обсягом Робота в системі E-Staff та ведення звітності за
інформації.
підсумками закриття вакансій.
Досвід підбору персоналу.
Виконання планів з підбору персоналу на
Відповідальність та лідерські
здібності.
конкретні вакансії.
Управління часом та організація
роботи. Оператор контакт-центру
Комунікативні навички (ведення
інтерв'ю, зворотний зв'язок). Нафтогаз Україна, Житомирська філія — червень
Уміння розв'язувати проблеми.
2020 - травень 2021
Праця в команді.
Емпатія.
Висока стресостійкість. Відповідала на питання клієнтів через дзвінки.
Вміння будувати довгострокові Дотримувалася типових діалогів та стандартів
стосунки з кандидатами та ведення розмов.
клієнтами. Забезпечувала коректне, ввічливе та
Увага до деталей, гнучкість у доброзичливе спілкування з клієнтами під час
роботі. здійснення вихідних дзвінків.
Вільне володіння українською Правильно і коректно фіксувала необхідні дані в
мовою.
процесі діалогу та результати розмов.
Ефективно працювала в команді,
використовуючи навички комунікації та уміння
рохв’язувати проблеми.
Схожі кандидати
-
Продавец-консультант на телефон
Житомир -
Продавець-консультант на телефон
Житомир -
Оператор call-центру
Житомир, Дистанційно -
Оператор на вхідні дзвінки
15000 грн, Житомир, Дистанційно -
Оператор call centre
Житомир -
Оператор call-центру
17000 грн, Житомир, Дистанційно