- PRO
Анастасія
Менеджер, керівник, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер, керівник, Менеджер готелю, Керівник відділу продажу, Менеджер з продажу, Менеджер проєктів, Банкет-менеджер, Менеджер з бронювання, Керівник готельного комплексу, Marketing manager, Помічник керівника
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 29 років
- Місто проживання:
- Черкаси
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13319359/
Досвід роботи
Менеджер готелю
з 04.2024 по 05.2025
(1 рік 1 місяць)
Готель Черкаси Палац, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)
• Залучення нових клієнтів: Активний пошук і залучення корпоративних клієнтів, турагентств, організаторів подій,міжнародних партнерів та спортивних організацій.
• Ведення клієнтської бази: Підтримка довготривалих відносин із клієнтами, супровід угод,робота в готельних системах Servio та EasyMS.
• Комерційні пропозиції: Індивідуальна розробка пакетів , калькуляцій та прорахунків для корпоративних клієнтів, організаторів конференцій, весіль та інших подій.
• Продажі номерного фонду та конференц-послуг:
Продаж конференц-залів, кейтерингу, пакетних пропозицій.
Організація конференцій ,контроль виконання .
• Участь у тендерах: Підготовка документів, розрахунків та презентацій для участі у тендерах на розміщення делегацій, бізнес-груп, тощо.
• Співпраця з відділом бронювання, маркетингу та рецепції: Узгодження умов проживання та організації подій, контроль якості сервісу.
• Досягнення:
• Збільшив щомісячний обсяг продажів на 30% за 2024 рік.
• Підписано 12 нових довготривалих контрактів з компаніями щодо співпраці з готелем.
• Реалізовано понад 80 корпоративних заходів та конференцій за рік.
Продавець
з 10.2020 по 10.2023
(3 роки)
Intertop, Черкаси (Роздрібна торгівля)
Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
• Викладка товару , проведення інвентаризації.
• Навчання та адаптація нового персоналу.
• Робота з касою та РОS- терміналом.
Продавець-адміністратор
з 05.2018 по 06.2020
(2 роки 1 місяць)
Esotiq, Черкаси (Роздрібна торгівля)
• Допомога у відкритті нового магазину, підбір та навчання персоналу.
• Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
• Викладка товару , проведення інвентаризації.
• Робота з касою та РОS- терміналом.
Репетитор початкових класів
з 01.2018 по 05.2018
(4 місяці)
., Черкаси (Освіта, наука)
Адміністартор
з 01.2018 по 08.2018
(7 місяців)
Sport Life, Черкаси (Краса, фітнес, спорт)
• Консультування клієнтів
• Забезпечення якісного та ефективного перебування гостей
• Надання інформації і продаж послуг.
• Вирішення індивідуальних запитів гостей.
• Проведення розрахункових операцій.
Освіта
Черкаський Національний Університет ім.Б.Хмельницького
Початкова освіта, Черкаси
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)
Знання і навички
- Управління магазином
- Інвентаризація
- Контроль цінників
- Відповідальність
- Працьовитість
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- MS Excel
- Організованість
- Ведення документації
- MS Word
- Адаптивність
- Уміння аналізувати
- MS Office
- Управлінські навички
- Грамотна усна та письмова мова
- Креативність
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
1. Управління персоналом та комунікація
•Досвід координації команди (офіціантів, кухарів, рецепції)
•Вміння делегувати обов’язки та організовувати роботу персоналу
•Вміння вирішувати конфліктні ситуації та створювати дружню атмосферу.
2. Клієнтоорієнтованість та дипломатичність
• Підхід до гостей з різними запитами, що допомагає вирішувати ситуації різного характеру.
• Наявність грамотної мови, що важливо для ведення переписки, переговорів та роботи з гостями.
•Розвинена емоційна інтелектуальність допомагає передбачати потреби клієнтів та запобігати конфліктам.
3. Багатозадачність та організованість
•Навички швидко реагувати на зміну ситуації та одночасно виконувати декілька завдань.
•Вміння структурувати інформацію та працювати в режимі багатозадачності .
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Помічник керівника, Асистент з маркетингу, Project-менеджер, ще 7 посад
30 000 грн
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер, Черкаси Палац, готель, 1 рік 3 місяці
- Асистент адміністратора офісу, Дістен, 4 місяці
Схожі кандидати
-
Business Development Manager, менеджер з розвитку бізнесу
Київ, Дистанційно -
Керівник відділу продажу, менеджер
Черкаси -
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Дніпро, Запоріжжя , ще 6 міст -
Керуючий, операційний, фінансовий, project- менеджер, аналітик
Вінниця, Дистанційно -
Помічник керівника
25000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно -
HR-директор
Луцьк, Дистанційно