Резюме от 13 июля 2017

Гулак Лідія Василівна

Головний економіст, бухгалтер, 10 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
12 декабря 1984 (32 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Гулак Лідія Василівна
Домашня адреса: м. Київ, вул. Дніпровська набережна б.13
Телефони: мобільний [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Знання іноземних мов: англійська – середній рівень
Освіта:
2000-2005 Національна академія державної податкової служби України,напрямок підготовки «Економіка і підприємство»,кваліфікація фінансиста.
2000-2006 Національна академія державної податкової служби України,спеціальність « Фінанси» , кваліфікація фінансиста.
Додаткове навчання:
03.2005-09.2005 курси по «1 С бухгалтерії» версія 7.7.
04.2010-07.2010 курси англійської мови.
Володіння комп’ютером: ПК- досвідчений користувач (операційні системи FAR/Windows, Microsoft Excel, Microsoft Access, Автоматизована банківська програма "Барс", New_stat, Автоматизована банківські програми, W_OPDAY, W_STAT,, Loans, Deposit , Clear Quest).
Професійна діяльність:
Січень 2014р.-по даний час, головний економіст Управління координації роботи із зовнішніми інстанціями в системному банку.
Функціональні обов’язки:
- Супроводження всіх аудиторських перевірок, перевірок НБУ.
- Підготування управлінської звітності.
Червень 2012р.-січень 2014р. , головний економіст Відділу фінансової звітності в системному банку.
Фуннкціональні обов’язки:
- Формування, перевірка та надання до Управління НБУ фінансової звітності в електронному вигляді та на паперових носіях згідно встановлених строків: щоденні (#01, #Е2, #С9, #D3, #70, #39, #D4), щодекадні (#12); щомісячні (#13, 1ПБ, #07, #08, # D9), квартальні (В-2, 10-зез, #9-А), піврічний (#D2);
- Автоматизація форм статистичної звітності і постановка задач впровадження для нової АБС Барс;
- Контроль за достовірністю і відповідністю даних ОДБ Банку до даних у сформованих формах фінансової та управлінської звітності;
- Підготовка, формування та подання аналітичної та фінансової інформації для зовнішніх структур (НБУ, аудиторські фірми, податкова служба тощо);
- Оформлення заяв в програмі Clear Quest для механізації нових форм статистичної звітності та автоматизації змін за формами;
- Складання списків пов’язаних осіб по відношенню до Банку ;
Листопад 2011р.-квітень 2012р., контролер відділення системний банк.
Функціональні обов'язки:
-організація роботи відділення, операційної роботи та внутрішнього контролю операцій на відділенні;
-контроль правильності платежів і відправлення до НБУ ;
-відкриття та закриття операційного дня;
-контроль за своєчасним, повним і достовірним відображенням касових операцій за відповідними касовими символами;
-контроль відповідності фактичних залишків готівкових коштів та інших цінностей даним бухгалтерського обліку;
-контрольний підпис на документах дня (операція в ОДБ «провести», без права створення документів);
-перевірка документів на відповідність оформлення необхідних реквізитів вимогам НБУ;
-оформлення меморіальних документів дня відповідно до вимог НБУ;
-здійснення аналізу фінансових операцій, забезпечення повноти та правильності документарного оформлення, фінансовий моніторинг даних операцій;
-контроль за повнотою та правильністю відображення обов'язкових параметрів рахунків, договорів в програмному забезпеченні Банку;
-контроль за правильністю нарахування та своєчасністю сплати комісійної винагороди за РКО,
-контроль за повнотою та своєчасністю формування юридичних справ клієнтів, бухгалтерських документів дня;
-здійснення ідентифікації клієнтів під час встановлення відносин з ними;
-здійснення аналізу фінансових операцій з метою виявлення таких, що відповідно до законодавства України, підлягають фінансовому моніторингу перед їх проведенням;
-складання табелю звіту робочого часу працівників (з/п);
- щоквартальна інвентаризація бланків і наявність ПК та ПІН конвертів;
-обслуговування юр. осіб, робота з Клієнт-банком, оформлення чекових книжок, чеків;
-моніторинг операцій по рахункам клієнтів;
-ведення та моніторинг внебалансових (контрахунків);
-контроль за залишками на транзитних рахунках відділення;
-робота з невиясненими та поверненими платежами.

Вересень 2010-жовтень 2011р.,старший касир-менеджер з операцій в ПАТ КБ «Надра», в м. Київ.
Функціональні обов'язки:
- Ведення та складання первинної касової документації (видатково-прибуткові касові ордера,касова книга, книга касира).
- Прийом,видача і зберігання грошових цінностей,РРО,робота з чековими книжками.
-Розрахунково-касове обслуговування клієнтів.
- Здійснення грошових переказів(Western Union,Swift,Money Gram, Coinstar, Сontact , Swift,Надра-надра).
- Валюто - обмінні операції.
- Робота з пост-терміналом, та операції з обслуговування пластикових карткових рахунків.
- Здійснення формування та зшивання документів дня по здійсненим операціям відповідно до нормативних вимог НБУ.
- Замовлення та проведення інкасації/ підкріплення грошових коштів.
- Відкриття та закриття грошового сховища(видача грошей під звіт,зведення каси).


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категориях
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: