• Файл

Сергій

Заступник начальника управління організації продажів мікро, малого та середнього бізнесу

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДОСВІД РОБОТИ
Заступник начальника управління організації
продажів мікро-, малого та середнього бізнесу
АТ «Ощадбанк»/ Жовтень 2021 р. - По теперішній час

Основні завдання та обов’язки:
стратегічне планування та прогнозування планових показників
відділу;
ведення переговорів та залучення корпоративних клієнтів та їх
партнерів на розрахунково‑касове обслуговування, розміщення

СЕРГІЙ МОРОЗ депозитів, відкриття поточних рахунків, обслуговування
документарних операцій в Банку, кредитування та продажі інших
сервісів та послуг Банку;
КЕРІВНИК підтримка, допомога в підвищенні рівня кваліфікації співробітників
УПРАВЛІННЯ напрямку ММСБ, пошук та утримання кваліфікованого та
досвідченого персоналу;
КОРПОРАТИВНОГО організація роботи співробітників ММСБ для досягнення планових та
БІЗНЕСУ якісних показників, виконання поставлених завдань;
здійснення аналізу ринку банківських послуг для юридичних осіб,
з’ясування потреб клієнтів в тих чи інших банківських продуктах;
КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ своєчасне надання інформації співробітникам напрямку ММСБ та
клієнтам щодо змін в умовах продуктів, програм банку;
10 років досвіду в банківській справі, встановлення контакту з кожним працівником та цільовим клієнтом
із них 6 років на керівних посадах, за відділу юридичних осіб з метою розуміння особливостей та потреб;
час роботи проявляю свої визначення периметру групи пов’язаних осіб клієнта з метою
організаторські здібності, правильної сегментації, розуміння особливостей та потреб бізнесу,
професійну підготовку (здатний підбору вигідних для клієнта та Банку умов обслуговування;
вирішувати складні завдання та виконання плану відділу щодо приросту цільових активних клієнтів,
приймати не стандартні рішення), приріст комісійного доходу, приріст пасивів, приріст кредитного
проводити навчання підлеглих портфелю;
працівників в управлінні повним аналіз активності фінансових операцій клієнта у Банку задля
циклом продаж, досягаю високих своєчасного виявлення проблем та потреб клієнтів та здійснення
результатів, постійно працюю над заходів для їх утримання;
удосконаленням своїх знань, вивчаю систематичне звітування перед вищим Керівництвом про результати
своєї діяльності;
питання теорії і практики професійної
реалізація задач, в межах своєї компетенції, відповідно до планів та
справи, відмінно
стратегій;
організовую та забезпечую ведення
надання консультацій, методологічної та практичної допомоги
результативної роботи, вимогливий
структурним підрозділам Банку з питань, що належать до його
до себе та підлеглих, швидко
компетенції;
реагую на зміни в обстановці
вживання заходів щодо мінімізації та недопущення ризиків;
та ефективно пристосовуюсь до них. дотримання Кодексу корпоративної етики Банку та особистими
діями, вчинками, рішеннями демонструвати колегам важливість
дотримання кодексу корпоративної етики Банку,
ОСОБИСТІ І ДІЛОВІ ЯКОСТІ
Аналітичні здібності, ініціативність, Керівник відділення
комунікабельність, креативність,
наполегливість, винахідливість, АТ «ПриватБанк» | липень 2019 р. - жовтень 2021 р.
організаційні здібності,
відповідальність, рішучість, стратегічне Основні завдання та обов’язки:
мислення, стресостійкість, Організація, контроль щоденної роботи відділення Банку (касова,
вимогливість, цілеспрямованість, операційна робота, фінансовый моніторінг, KYC);
енергійність. Кваліфікована робота з юридичними та фізичними особами.;
Залучення юридичних та фізичних осіб на обслуговування;
КОНТАКТИ Відкриття поточних та карткових рахунків клієнтам відділення;
Залучення юридичних осіб на зарплатні проекти;
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Залучення юридичних осіб на кредитування (кредити 5-7-9,
Пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») поповнення обігових коштів, інвестиційні кредити);
Залучення фізичних осіб на кредитування (cash-кредити, кредитні
карти, іпотека e-оселя, автокредити);
Ведення ділових зустрічей і переговорів;
Організація перехресних продажів між бізнес-підрозділами.

Персональний фінансовий консультант МСБ
АТ «ПриватБанк» | квітень 2014 р. - липень 2019 р.

Основні завдання та обов’язки:
пошук та залучення нових клієнтів (юридичних осіб) на
обслуговування у банк;
проведення зустрічей, переговорів та презентацій з новими та
діючими корпоративними клієнтами;
робота з юридичними особами (збір та перевірка документів для
відкриття рахунку, подальше введення рахунків);
залучення юридичних осіб на кредитування, попередній аналіз
фінансового стану клієнтів для кредитних заявок;
виконання планових показників приріст активних клієнтів, приріст
комісійного доходу, приріст пасивів, приріст кредитного портфеля;
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів
юридичних та фізичних осіб підприємців;
аналіз валютних контрактів та їх погодження із службами банку;
ідентифікація клієнтів.

Менеджер з обслуговування юридичних осіб

АТ «ПриватБанк» | липень 2012 р. - квітень 2014 р.

Основні завдання та обов’язки:
Здійснення холодних дзвінків з метою призначення зустрічей;
Проведення зустрічей з клієнтами, в тому числі на території ведення
бізнесу клієнта;
Аналіз фінансового стану клієнта, щодо можливості кредитування;
Здійснення продажів всього спектру банківських послуг ФОП та
корпоративним клієнтам (кредитування, зарплатні проєкти,
еквайринг та інше);
Залучення нових ФОП та корпоративних клієнтів;
Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;
Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнсу;

Державний податковий інспектор 2-го рангу

Податкова інспекція м. Києва у Подільському районі
липень 2011 р. - лютий 2012 р.

Основними завданнями та обов’язками є:

Проведення перевірок юридичних осіб;
Складання актів.

ОСВІТА

УДФСУ, м. Ірпінь Магістр за спеціальністю «ОПОДАТКУВАННЯ»
Ступінь магістра (вер. 2007 р. - трав.2011 р.)

НАВИЧКИ

MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook Internet Explorer,
Opera, Google, Chrome, Банківські програми, тощо.

РЕКОМЕНДАЦІЇ НАДАЮТЬСЯ ЗА ЗАПИТОМ.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: