• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13404316/

Начальник відділу продажу

Розглядає посади:
Начальник відділу продажу, Комерційний директор, Директор з продажу, Керуючий магазином, Директор ресторану, Менеджер філії, Адміністратор, Мерчендайзер, Адміністратор стоматології
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Ящук Катерина Андріївна
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 11 квітня 2000 року (повних 25 роки).
Стать: Жіноча.
Громадянство: України.
Сімейний стан: одружена, дітей не маю.
Освіта: Національний університет «Острозька академія, Навчально-науковий інститут права ім. І. Малиновського, освітній ступінь бакалавр.

Досвід роботи:
• 2020 р. Продавець-касир магазину непродовольчих товарів «Cosmetic Loveshop». Обов’язки: продаж товарів та обслуговування клієнтів в залі, робота з касою, написання постів в соціальні мережі та формування оголошень на сайтах для продажів, також, фотографування товару.
• 27.07.2021 р. Консультант центру продажу та обслуговування (далі - ЦПО) «Volia». Обов’язки: консультування абонентів в залі, продаж постуг та обладнання компанії.
• Квітень 2023р. Виконуючий обов’язки Начальника ЦПО «Volia».
• Серпень 2023р і до тепер. Начальник ЦПО «Volia». Обов’язки: адміністрування в залі, створення графіку роботи консультантів, відправка основної документації на відповідні служби, проведення співбесід з потенційними кандидатами на посаду консультанта, розробка стратегії для виконання планового показника відділення, управління продажами задля досягнення цілі, навчання персоналу, ведення щоденної звітності, організація ефективної роботи відділення при дефіциті працівників, дотримання стандартів мерчендайзингу, мотивації команди на результат, формування цілей команди, матеріально відповідальна особа, розприділення планових показників між працівниками, розділення плану поденно/потижнево, робота з CRM системами, 1С як користувач, проведення інвентаризацій, наставництво та адаптація керівників відділень по каналу, ведення додатковий активностей в межах каналу .
Досягнення: підняла рівень продаж ЦПО на 20%, приріст оцінки якості консультації з 60ти балів до 90 балів в середньому, зменшення рівня плинності персоналу, формування ефективної команди з 0, розробка та впровадження шаблонів спілкування з клієнтом для консультантів, покращення умов роботи для консультантів.
Навички: вміння вести переговори, знання офісної техніки, ефективне планування робочого часу, високий рівень відповідальності, вміння користуватись MS Office, робота з орг. Технікою, здійснення продажів, виявлення потреби, робота з запереченням.
Особисті якості: цілеспрямована, пунктуальна, висока працездатність, здатність до навчання, активна життєва позиція, маю організаторські здібності, ініціативна, доброзичлива, маю вміння миттєво ладнати назріваючі конфлікти, бажання розвиватись як особисто так і професійно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: