- PRO
Наталія
Адміністратор торговельного залу, рецепції готелю, клініки, помічник керівника
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Полтава
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13404922/
Досвід роботи
Менеджер по роботі з клієнтами
з 08.2024 по 04.2025
(8 місяців)
ПФ КМ, Полтава (Транспорт, логістика)
Пошук орендарів по обєктам та проведення переговорів щодо комерційних умов;
організація та проведення переговорів і переглядів об'єктів компанії(складські виробничі ,офісні приміщення);
ведення первинної комунікації з клієнтами та відповідь на вхідні запити;
ведення бази даних об'єктів нерухомості та клієнтів
моніторинг ринку нерухомості (оцінка майна та нерухомості) у розрізі комерційних умов;
проведення переговорів з орендарями,підготовка комерційних пропозицій;
-підготовка та оформлення звіту , презентацій для керівництва (діаграми схеми);
укладання та адміністрування договорів оренди та додаткових послуг;
організація ремонту приміщень, перевірка та оптимізація кошторисів, контроль якості ремонтних робіт,
координація підрозділів компанії та підрядників у процесі відкриття обєктів;
щомісячний контроль нарахувань, виставлення рахунків, відправка орендарям, на запит надання розшифровки;
контроль за дебеторською заборгованістю;
взаємодія з постачальниками та контроль за договорами ;
супровід договорів оренди( оформлення , контроль продовження , пролонгацій підвищення тощо);
проведення бюджетування відділу оренди в Exel;
проведення управлінського обліку відділу оренди ;
контроль та організація роботи технічного персоналу ;
оформлення додаткових угод щодо зміни умов договорів;
комунікація з потенційними орендарями: опрацювання заявок на оренду, проведення зустрічей та перемовин, підготовка матеріалів, інформації, аналітики, необхідних для прийняття рішення;
Організація процесу підписання договорів після погодження комерційних умов;
ведення реєстру договорів, контроль термінів дії, умов пролонгацій, внесення змін до договорів;
підготовка технічних завдань для юридичного відділу;
Передача технічних або побутових запитів у фасіліті-відділ;
Контроль виконання умов щодо користування приміщенням;
організація процесу повернення/звільнення площ після завершення оренди;
інші питання та нестандартні запити, які надходять від орендарів або від керівника.
Менеджер операційної діяльності
з 11.2019 по 06.2024
(4 роки 7 місяців)
Ера 17, ТОВ, Полтава (Нерухомість)
Прийом та обробка вхідних дзвінків та запитів від клієнтів
обробка електронної пошти, робота з листами
Проведення переглядів з приводу оренди приміщень бізнес центру "ЕРА";
організація та контроль роботи рецепції;
зустріч гостей, видача ключів, ознайомлення нових резидентів з простором;
налагодження комунікації з місцевими підприємствами та лідерами галузі.;
організація заходів, що відбуваються у бізнес-центрі;
забезпечення безперебійного функціонування рецепції;
зустріч відвідувачів, видача гостьових пропусків, прийом і оформлення заявок від орендарів бізнес-центру;
прийом телефонних дзвінків, ведення ділового листування за допомогою електронної пошти та месенджерів;
виконання адміністративно-господарських завдань (замовлення / контроль витратних матеріалів, канцелярії клінінгу , доставка води, конфереція інший сервіс);
контроль за дотриманням порядку в холі (управління службою клінінгу, техсервісу, інше );
ініцюювання ;
-проведення пошуку орендарів , супровід орендарів;
-контроль договорів з постачальниками , дебеторська заборгованість;
-проведення управління , навчання підбір адаптація команди техперсоналу;
-координація робочих процсів між відділами компанії;
-контроль за технічно-господарським станом бізнес-центру та готовністю приміщень до заїзду;
виконання поточних завдань і доручень безпосереднього керівника, пов’язаних із діяльністю бізнес-центру.
проведення переговорів ,зустрічів , комерційних пропозицій по оренді приміщень ( PowerPoint схеми ,діаграми)
супровід та адміністрування первинної документації (договори, акти, рахунки в 1 С , Exel );
вирішення операційних питань, що виникають протягом робочого дня;
Виконання адміністративно-господарських завдань (замовлення / контроль витратних матеріалів, канцелярії тощо);
Взаємодія з інстпекціями ,службами ;
Комунікація з відвідувачами бізнес-центру.
Адміністратор медичної клініки
з 04.2019 по 11.2019
(7 місяців)
Стоматологічна клініка, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
організація та контроль робочого процесу клініки;
прийом вхідних та вихідних дзвінків;
взаємодія з сервісними службами;
контроль за технічно-господарським станом клініки;
консультація пацієнтів по медичних послугах та забезпечення запису пацієнта;
інформування пацієнтів про правила підготовки до спеціальних досліджень, а також про вартість окремих медичних послуг;
комунікація з лікарями, узгодження графіку прийому. табелювання робочого часу;
робота з електронною базою даних ;
заповнення медичних карт амбулаторного хворого;
сповіщення пацієнтів про результати лабораторних обстежень;
готівкові та безготівкові розрахунки з пацієнтами;
менеджер адміністративно-операційної діяльності торгового центру
з 05.2018 по 01.2019
(8 місяців)
ТОВ Нікмас (Нерухомість)
Керівник мережі магазинів
з 05.2008 по 12.2017
(9 років 7 місяців)
магазин роздрібної торгівлі "Тріумф Н" ,"Діва", Полтава (Роздрібна торгівля)
організація відкриття нових магазинів : підготовка, оформлення , дозволи організація та запуск;(магазин домашнього текстилю, нижня білизна ,жіночий одяг);
контроль наявності всіх дозвільних документів, інструкцій для діяльності магазинів, контроль за підрядними ремонтними роботами;
координація щоденної роботи торгових точок на місцях;
контроль за впровадженням та дотриманням стандартів компанії
оперативне вирішення питань, що виникають у магазинах
управління роздрібною мережою та Інтернет магазином (стандартизація і підтримка просторів ТТ відповідно до цих стандаратів, мерчендайзинг).
управління постпродажним сервісом;
фінансовий контроль (виконання планів продажів, управління бюджетом, контроль витрат);
розвиток професійної команди через систему постійного навчання та розвитку та управління їх ефективністю;
організація логістики між магазинами, оптимізація складських запасів);
збір актуальної внутрішньої аналітики та метрик (аналіз продажів, поведінки покупців, розробка стратегії розвитку і т.д);
контроль якості обслуговування (контроль рівня сервісу та обслуговування покупців);
впровадження інструментів для оптимізації фінансово-економічних показників;
контроль роботи 2 магазинів (дотримання стандартів, рівень продажів, клієнтський сервіс);
формування, навчання та мотивація команди (робота з керівниками магазинів та продавцями).
контроль касової дисципліни та облікових процесів;
оцінка ефективності роботи магазинів;
збір інформації про регіональний ринок та конкурентів;
контроль проведення планових та не планових інвентаризацій;
планування та контроль інвентаризації товарів
відслідковування модних тенденцій та оновлення асортименту товарів;
ведення документації та внутрішньої фінансової , бухгалтерської управлінської звітності
-проведення переговорів з постачальниками, укладання контрактів на поставку товару,
-контроль наповненості вітрин, надання пропозицій щодо ассортиментної матриці, розробка планограм,
-вчасна ротація асортименту згідно сезону,
-встановлення та зміна цін реалізації на продукцію,
забезпечування виконання KPI та зростання показників продажів;
забзпечення бездоганного сервісу і атмосфери, яку клієнти запам’ятають;
Відповідати за управління торговими процесами, графіками та мерчандайзингом
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
з 09.2004 по 04.2006
(1 рік 7 місяців)
АТ Укрсиббанк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)
виконання встановлених KPI;
залучення нових ФОП та корпоративних клієнтів;
здійснення холодних дзвінків з метою призначення зустрічей;
аналіз фінансового стану клієнта, щодо можливості кредитування;
здійснення продажів всього спектру банківських послуг ФОП та корпоративним клієнтам (кредитування, зарплатні проєкти, еквайринг та інше);
дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;
задоволення потреб клієнтів у банківських послугах
аналіз кредитних заявок;
розвиток та навчання згідно діючих вимог Банку;
залучення на обслуговування нових клієнтів — юридичних осіб;
підтримка відносин з діючими бізнес-клієнтами, збільшення доходності клієнтського портфелю, крос-продажі банківських продуктів;
продаж банківських продуктів юридичним особам, а саме: депозитних, кредитних продуктів, зарплатних проектів, еквайрингу, розрахунково-касового обслуговування.
операційне обслуговування юридичних осіб;
Менеджер по роботі з клієнтами
з 09.2001 по 05.2004
(2 роки 8 місяців)
АТ Полтава-банк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)
залучати клієнтів фізичних осіб на обслуговування в банк по депозитам;
продавати банківські продукти в даному клієнтському сегменті;
персонально знайомитись з кожним клієнтом депозитного портфелю;
розвивати комерційні відносини з закріпленим портфелем клієнтів;
аналізувати і розвивати індивідуальні і комерційні потреби клієнтів;
забезпечувати якість обслуговування і задоволення клієнтів;
проводити звіти по депозитному портфелю;
здійснювати валтні перекази в системі вестерн Юніон;
проводити аналіз депозитного портфелю;
супровід зарплатних проектів клієнтів банку.
Освіта
Полтавський університет економіки та торгівлі
Фінанси та кредит, Полтава
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)
Полтавський аграрний коледж управління і права
Фінанси та кредит, Полтава
Середня спеціальна, з 1996 по 1999 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Компютерні курси
1999 , 3 місяці
Rapidskiils, сервісна діяльність в готелях
2024, 2 місяці
Знання і навички
- Управління командою
- Ведення CRM
- 1С:Підприємство
- Організаторські здібності
- Уміння планувати
- Оптимізація витрат
- Управління магазином
- Навики 1С
- Тайм-менеджмент
- MS Excel
- Управління товарними запасами
- Уміння аналізувати
- Ведення переговорів з постачальниками
- Самостійне прийняття рішень
- Закупівля будівельних матеріалів
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
- Турецька — початковий
Додаткова інформація
Я ефективний та впевнений менеджер з підтвердженим досвідом роботи в сфері адміністрування . організації,обслуговування та сервісі.Мій досвід та навики допомогли отримати експертнізнання в процесах організації процесів, плануванні продажів ,управлінні командою ,організації обслуговування.Я вмотивована продовжувати навчатись , вдосконалювати свої навики та використовувати їх в своїй подальшій роботі
Інші резюме цього кандидата
- PRO
30 000 грн
Полтава
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер з супроводу клієнтів, Логістично-транспортна компанія, 7 місяців
- Менеджер з адміністративно-господарчої роботи, Бизнес-Центр, ООО, 4 роки 7 місяців
- PRO
23 000 грн
Полтава
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер відділу оренди та експлуатації, Логістично-транспортна компанія КД, 8 місяців
- Менеджер адміністративно-господарській діяльності, бізнес-центр, 4 роки 7 місяців
- PRO
Розглядає посади: Менеджер з постачання, торгової мережі, розвитку проєкту, нерухомості, Менеджер торгової мережі
25 000 грн
Полтава
Вища освіта · Повна зайнятість
- Фахівець відділу оренди ,помічник керівника, група компаній Км, 11 місяців
- Менеджер операційно-адміністративної діяльності, бізнес-центр, 4 роки 7 місяців
Схожі кандидати
-
Адміністратор медичної клініки
Полтава -
Адміністратор магазину
Полтава -
Адміністратор готельно-ресторанного комплексу
20000 грн, Полтава -
Адміністратор медичної клініки
15000 грн, Полтава -
Адміністратор готелю
Полтава -
Офіс-менеджер
25000 грн, Полтава, Інші країни