Юлія
Адміністратор офісу, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор офісу, Офіс-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13469809/
Досвід роботи
Адміністратор
з 06.2024 по 04.2025
(10 місяців)
Подологія, Львів (Приватні особи)
- Прийом клієнтів, запис на процедури, координація графіка майстрів;
-Ведення телефонних дзвінків, консультування клієнтів щодо послуг;
Робота з касою, проведення розрахунків, ведення фінансової звітності;
Підтримка чистоти та порядку у зоні рецепції та в цілому закладу;
Контроль наявності витратних матеріалів, формування замовлень;
Робота з клієнтською базою: нагадування про візити, збір відгуків;
Забезпечення комфортного сервісу та позитивної атмосфери у центрі.
Адміністратор
з 06.2023 по 09.2024
(1 рік 3 місяці)
Океанаріум, Львів (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
- забезпечення життєдіяльності закладу;
- планування та закупівля усього необхідного (канцтовари, вода, чай, кава);
- робота з оргтехнікою ( принтер, сканер, факс);
- фотозвіти, робота з благодійними організаціями;
- комунікація з відвідувачами в закладі та по телефону, вирішення конфліктних ситуацій;
- робота з промоутерами;
- розробка графіків роботи персоналу;
- контроль за естетичний виглядом закладу, тематичне оформлення;
- прийом і обробка вхідних запитів ( дзвінки, чати, листи);
- супровід договорів перерахунку;
- робота з турфірмами, організаціями.
Кадровик, HR
з 10.2019 по 04.2021
(1 рік 6 місяців)
Дитяча клінічна лікарня, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
-Ведення кадрового діловодства згідно з чинним законодавством України;
-Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
-Ведення та облік особових справ, трудових книжок, наказів;
Консультування працівників з кадрових питань;
Робота з електронними сервісами (M.E.Doc, Пенсійний фонд, Є-лікарняні тощо);
Знання і навички
- Зосередженість
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Лідерство
- Здатність до навчання
- Адміністрування офісу
- Уважність
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера, оператор 1С, логіст
25000 грн, Львів, Дистанційно -
Адміністратор рецепції
20000 грн, Львів -
Офіс-менеджер
Львів, Рівне , ще 2 міста -
Помічник керівника
50000 грн, Львів, Дрогобич, Трускавець -
Офіс-менеджер
Львів -
Адміністратор рецепції
Львів