Юлія

Адміністратор офісу, 30 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор офісу, Офіс-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 06.2024 по 04.2025 (10 місяців)
Подологія, Львів (Приватні особи)

- Прийом клієнтів, запис на процедури, координація графіка майстрів;

-Ведення телефонних дзвінків, консультування клієнтів щодо послуг;

Робота з касою, проведення розрахунків, ведення фінансової звітності;

Підтримка чистоти та порядку у зоні рецепції та в цілому закладу;

Контроль наявності витратних матеріалів, формування замовлень;

Робота з клієнтською базою: нагадування про візити, збір відгуків;

Забезпечення комфортного сервісу та позитивної атмосфери у центрі.

Адміністратор

з 06.2023 по 09.2024 (1 рік 3 місяці)
Океанаріум, Львів (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- забезпечення життєдіяльності закладу;
- планування та закупівля усього необхідного (канцтовари, вода, чай, кава);
- робота з оргтехнікою ( принтер, сканер, факс);
- фотозвіти, робота з благодійними організаціями;
- комунікація з відвідувачами в закладі та по телефону, вирішення конфліктних ситуацій;
- робота з промоутерами;
- розробка графіків роботи персоналу;
- контроль за естетичний виглядом закладу, тематичне оформлення;
- прийом і обробка вхідних запитів ( дзвінки, чати, листи);
- супровід договорів перерахунку;
- робота з турфірмами, організаціями.

Кадровик, HR

з 10.2019 по 04.2021 (1 рік 6 місяців)
Дитяча клінічна лікарня, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Ведення кадрового діловодства згідно з чинним законодавством України;

-Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;

-Ведення та облік особових справ, трудових книжок, наказів;

Консультування працівників з кадрових питань;

Робота з електронними сервісами (M.E.Doc, Пенсійний фонд, Є-лікарняні тощо);

Знання і навички

  • Зосередженість
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Лідерство
  • Здатність до навчання
  • Адміністрування офісу
  • Уважність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: