Резюме від 8 серпня 2023 PRO

Ольга

Керівник з якості обслуговування, менеджер із міжнародних зв'язків

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експерт з міжнародних відносин

з 02.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
CIVILIAN DEPLOYABLE CAPABILITY ASSOCIATION, Бухарест (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- консультація персоналу з питань зовнішніх зв'язків.
- розробка комунікаційної стратегії із зовнішніми партнерами.
- підготовка правил протоколу та етикету організації.
- розвиток та навчання цільових груп.
- представлення організації на міжнародному рівні, офіційні візити, зустрічі.
- організація міжнародних місій, заходів, переговорів.

Консультантка з етикету та крос-культури

з 02.2021 по 02.2023 (2 роки)
Етикетик, Ірпінь (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- адаптація та інтеграція українців за кордоном;
- навчання соціальному та діловому етикету.
- допомога людям у розумінні міжкультурних концепцій і встановлення
ефективного ділового спілкування.
- проведення консалтингу для компанії з метою налагодження успішних ділових відносин, відповідно до культури та традицій країни.

Керівник управління якості обслуговування клієнтів та підтримки мережі

з 02.2010 по 10.2020 (10 років 8 місяців)
ПАО «КРЕДИ АГРИКОЛЬ БАНК» (ГО, г. Киев), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- впроваджено проєкт сервісної трансформації Service Vision для всього банку. Проєкт нагороджено премією HR Brand Award 2021 (Україна).
- розроблено SQ мотивацію у співпраці з HR.
- впроваджено сервісні проєкти: Голос клієнта, Таємні закупівлі, Індекс якості обслуговування, TOP calls, День клієнта, CRI для VIP, No calls тощо.
- створені та проведені навчання «WOW service», «Superior service quality» для
працівників.
- розроблено стандарти обслуговування з орієнтацією на найкращу клієнтську практику.
- координація та проведення вимірювання, моніторинг задоволеності клієнтів, індекс рекомендацій клієнтів (CRI).
- розроблено та вдосконалено процес розгляду звернень клієнтів через усі
канали комунікації (пошта, телефон, письмовий лист, соціальні мережі,
вебсайт тощо).
- щоденна підтримка відділень та забезпечення оптимальної співпраці між ГО, філіями та клієнтами.

Заступник керівника відділу контролю якості продажів

з 08.2008 по 06.2009 (10 місяців)
ООО АБ «Укргазбанк» (ГО, г. Киев), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- розробка та впровадження стандартів обслуговування клієнтів.
- організація процесу обробки звернень клієнтів.
- щоденне опрацювання клієнтських звернень.
- запуск проєкту Mystery shopping.
- координація персоналу у відділеннях.

Провідний спеціаліст підтримки банківської діяльності

з 09.2006 по 01.2008 (1 рік 4 місяці)
Банк "Русский Стандарт", Київ (Фінанси, банки, страхування)

организация работы сотрудников на точках продаж (более 50-ти человек) - контроль выполнения плана продаж, составление графиков, контроль трудовой дисциплины и Стандартов обслуживания, проверка знаний условий потребительского кредитования, расчет премии. Подготовка отчетов, взаимодействие с руководством торговых организаций, решения текущих вопросов, возникающих в процессе работы сотрудников на точках продаж.

Освіта

Национальный университет государственной Национальный университет государственной налоговой службы Украины

«Финансы»/ магистр, Ирпень
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

международный форум лояльности. Тема – «Лояльный покупатель: где у него кнопка?»

октябрь 2011 год

тренинг. Тема – «5 шагов к созданию системы мониторинга качества сервиса»

сентябрь 2010 года

Тема – оценка качества обслуживания клиентов в банках.

октябрь 2008 года

Доклады на конференции "Идеальный сервис: пути достижения"

февраль 2013, май 2014

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet Internet User MS PowerPoint MS Outlook Outlook Express MS Visio Express

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Іспанська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: